Ετικέτες

20.2.18

Ήρθες εδώ, να μου χαλάσης το Περιβόλι μου;

Αποτέλεσμα εικόνας για Ήρθες εδώ, να μου χαλάσης το Περιβόλι μου;


Όταν στις αρχές είχε φέρει κότες ένας Μοναχός στο Άγιον Όρος, του είχε παρουσιασθή η Παναγία και τον μάλωσε με τα εξής λόγια:


-Ήρθες εδώ, να μου χαλάσης το Περιβόλι μου;

Επίσης, ένας άλλος Γέροντας, στην Αγία Άννα, είχε φέρει μια κατσίκα, για να πίνη γάλα το φιλάσθενο Καλογέρι του, αλλά αντί γάλα έβγαζε αίμα η κατσίκα. Κατάλαβε ο Γέροντας το σφάλμα του, ότι δηλαδή η Παναγία δεν θέλει κατσίκες στο Περιβόλι της, και φρόντισε να πάρη γάλα του κουτιού για τον υποτακτικό του.

Όπως βλέπουμε, παλαιά η Παναγία έλεγχε τους πρωταίτιους του κακού. Τώρα τίνα πρωτοελέγξη,  αφού το κοσμικό πνεύμα πλήθυνε στο Περιβόλι Της!  Μας ανέχεται πια σαν καλή Μητέρα.


Από το βιβλίο: «ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ, ΑΓΙΟΡΕΙΤΑΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΑ».


ΕΚΔΟΣΗ ΙΕΡΟΥ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ, ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.