Αποστολικό ανάγνωσμα Σαββάτου προ των Βαΐων (Λαζάρου)

 Αποτέλεσμα εικόνας για προσωποληψία



καὶ γὰρ ὁ Θεὸς ἡμῶν πῦρ καταναλίσκον.
...

Κύριος ἐμοὶ βοηθός, καὶ οὐ φοβηθήσομαι· τί ποιήσει μοι ἄνθρωπος;


 

ΠΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΙΒ´ 28 - ΙΓ´ 8

«Αδυνατούμε συνειδησιακώς»: Ανάσταση χαράματα του Πάσχα

Επίκαιρη ανακοίνωση εξέδωσαν οι Κληρικοί της Ιεράς Μητροπόλεως Κυθήρων και Αντικυθήρων, όπου αναφέροντας αναλυτικά το σκεπτικό της αποφάσεως της Ιερατικής Συνάξεως, η οποία έλαβε χώρα την Παρασκευή 23 Απριλίου, ανακοινώνουν, ότι: «Δηλούμεν υπευθύνως ως κατενώπιον Θεού ότι αδυνατούμεν συνειδησιακώς να εφαρμόσωμεν το πρόγραμμα της τελετής της Αναστάσεως και της Πασχαλίου Θείας Λειτουργίας, κατά τα οριζόμενα (σ.σ. Το «Χριστός Ανέστη» στις 9μ.μ. του Μεγάλου Σαββάτου), και κοινή και ομοφώνω αποφάσει, έχοντες την προς τούτο έκθυμον ευλογίαν του Σεβ. Ποιμενάρχου μας Μητροπολίτου Κυθήρων και Αντικυθήρων κ.Σεραφείμ, θα τελέσωμεν την τελετήν και την Θείαν Λειτουργίαν της Αναστάσεως ανήμερα του Πάσχα, αρχομένης της Ακολουθίας της Παννυχίδος ώρα 5 π.μ. και μετ’ αυτήν θα ακολουθήση η τελετή της Αναστάσεως, ο Όρθρος και η Αναστάσιμος Θεία Λειτουργία».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ:

Γέροντας Εφραίμ Φιλοθεΐτης: Πως και τι να λέμε στην εξομολόγηση

 Γέροντας Εφραίμ Αριζόνας: Θυμός και βλασφημία, γιατί; - Ενωμένη Ρωμηοσύνη

Πολύ ωφέλιμη ομιλία του γέροντα Εφραίμ Φιλοθεΐτη – Αριζονίτη όπου μας υποδεικνύει ποιος είναι ο σωστός τρόπος εξομολόγησης, τα αμαρτήματα που πρέπει με ειλικρινή μετάνοια να εξομολογούμαστε. Μας αναφέρει επίσης ο γέροντας Εφραίμ και ένα πολύ θαυμαστό γεγονός για την διάσωση μιας ψυχής με την ιερά εξομολόγηση!

«Από τότε που βγήκε το… κατ΄ οικονομία, χάθηκε το φιλότιμο» π. Παύλου Καλλίκα

 Κώστας Αριστοκράτης on Twitter: "#Ελλάδα Μετανοείτε κάτι κακό έρχεται  Προσκυνώ με μετάνοια τα πάθη σου Χριστέ μου & τη αγία σου Ανάσταση Γέμισε  κηλίδες αίματος ο Εσταυρωμένος στο Παρεκκλήσι γηροκομείου Αθηνών.Ρέει αίμα

Γράφει ο π. Παύλος Καλλίκας

 

Κατ΄οικονομία. Τί το ‘θελαν;

Κατ’ οικονομία κολοβώσανε τις Ιερές Ακολουθίες,

κατ΄ οικονομία φορέσανε τα φίμωτρα πάνω από τα Άγια,

κατ΄ οικονομία ο μη ασπασμός των ιερών εικόνων,

κατ’ οικονομία ο μη ασπασμός του χεριού του Ιερέως,

κατ’ οικονομία αδειάσανε τις Εκκλησίες από πιστούς,

Ζητοῦνται ἄραγε νέοι Θεόδωροι Στουδίτες καί νέοι πατριάρχες Νικηφόροι;

του Νεκτάριου Δαπέργολα (Διδάκτορος Ιστορίας)

«Καί ἀπεκρίθη Θεόδωρος ὁ θερμὸς τῆς Ὀρθοδοξίας πρόμαχος, ὁ τῶν Στουδίου ἡγούμενος, Λέοντι τῷ βασιλεῖ, λέγων: “Μὴ παρασάλευε, βασιλεῦ, κατάστασιν ἐκκλησιαστικήν. Εἴρηκεν γὰρ ὁ ἀπόστολος, καὶ οὓς μὲν ἔθετο ὁ Θεὸς ἐν ἐκκλησίᾳ, πρῶτον ἀποστόλους, δεύτερον προφήτας, τρίτον ποιμένας καὶ διδασκάλους. Οὐκ εἶπεν βασιλεῖς. Σοὶ μὲν γὰρ ἡ πολιτικὴ κατάστασις ἐπιστεύθη καὶ τὸ στρατόπεδον. Τούτων φρόντιζε, καὶ τὴν ἐκκλησίαν ἔασον ποιμέσι καὶ διδασκάλοις κατὰ τὸν θεῖον λόγον.

Εἰ δὲ μὴ βούλει προσέχειν τούτοις καὶ εἶναι μετὰ τῆς πίστεως ἡμῶν, κἂν ἄγγελος ἐξ οὐρανῶν κατελθὼν βουληθείη παρατρέψαι ἡμᾶς, οὐκ ἀκουσόμεθα αὐτοῦ, μήτι γε βασιλέως.” Ὁ οὖν τύραννος ταῦτα ἀκούσας καὶ ὑπερζέσας τῷ θυμῷ…καὶ πάντας μεθ’ ὕβρεως ἀπελάσας, και τὸν Νικηφόρον τὸν μέγαν τῆς πόλεως ἀπελάσας, ὡσαύτως καὶ Θεόδωρον τῶν Στουδίου ἐξορίσας…καὶ ἐπαρθεὶς ὁ ἀλιτήριος κατὰ τῆς εὐσεβείας, μειζόνως ἐδίωκε τὴν ἐκκλησίαν τοῦ Θεοῦ καὶ ἐπόρθει σφόδρα, μέχρι τοῦτον ἐνδίκως ἡ θείη δίκη μετῆλθεν». (Χρονικόν Γεωργίου Μοναχού 768.9-10).

Ἡμέρες Εἰκονομαχίας ζοῦμε, ὡς γνωστόν, καί πάλι. Ἡμέρες διωγμοῦ τῆς πίστης μας, ἡμέρες θλίψεως, ἡμέρες πλάνης καί κακοδοξίας. Ἕνα ὁλόκληρο ἔτος συμπληρώσαμε πρόσφατα μέ τις ἐκκλησιές κλειστές (γιατί ἔτσι εἶναι στήν οὐσία, ἀκόμη κι ὅταν τό ἀντίχριστο καθεστώς μᾶς κάνει τή…χάρη καί τίς «ἀνοίγει» γιά λίγο, ἀλλά μέ χυδαίους ὅρους καί βέβηλες συνθῆκες), μέ τή Θεία Λειτουργία σχεδόν ἀπαγορευμένη, μέ τή Λατρεία ἐκτός νόμου, μέ τό Ποτήριον τῆς Ζωῆς βλάσφημα κατασυκοφαντημένο ὡς φορέας μικροβίων καί μεταδότης ἀσθενειῶν, μέ ἀποτρόπαια ἀλλαγμένη πιά μέχρι καί τήν ὥρα τῆς Ἀνάστασης. Ἕνα ὁλόκληρο ἔτος, πού ἀφιονισμένοι καί ἄνομοι τύραννοι διαλύουν τις ζωές μας, βλασφημοῦν τά τίμια καί καθυβρίζουν τά ὅσια καί τά ἱερά.

Τα τέσσερα τέρατα που πρέπει να καταστρέψουμε


Διάβασα προ καιρού ένα ωραίο και ευρηματικό άρθρο, στην έγκυρη και κραταιά εφημερίδα «ΕΣΤΙΑ», ένα άρθρο του κ. Ιωάννη Ασλανίδη, αντιστρατήγου ε.α., για την μνηστηροφονία, το γνωστό επεισόδιο από την Οδύσσεια του Ομήρου. Με αφορμή το εξαιρετικό, σύντομο κείμενο του στρατηγού - «τα λόγια μας είναι παιδιά πολλών ανθρώπων», έλεγε ο αγέραστος λόγος του Σεφέρη - και αντικρίζοντας την έρμη πατρίδα, να διαμοιράζουν τα ιμάτιά της, τα πνευματικά της προικιά, και επί των ιματισμόν της να θέτουν κλήρο, οι ποικιλώνυμοι στρατιώτες της ανομίας, αραδιάζω λίγες αυθαίρετες σκέψεις.

Ιερή οργή κατά της κυβέρνησης από τους κληρικούς για την Ανάσταση: «Ουαί υμίν γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί»

 «Ιερή οργή» κατά της κυβέρνησης από τους κληρικούς για την Ανάσταση: «Ουαί υμίν γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί»

Με ανακοίνωση του ο Ιερός Σύνδεσμος Κληρικών Ελλάδος τονίζει πως είναι ξεκάθαρα αντίθετος στην αλλαγή της ώρας της τέλεσης της Θείας Λειτουργίας της Αναστάσεως.

Σε ανακοίνωσή του κάνει λόγο για «απαίδευτη παρέμβαση της Πολιτείας σε θέματα αμιγώς εκκλησιαστικά» και μιλά για ρύθμιση «ανεπίτρεπτη και μη χριστιανικά αποδεκτή».

«Η Ανάσταση του Ιησού Χριστού δεν πραγματοποιήθηκε την ημέρα του Σαββάτου, αλλά την ημέρα της Κυριακής, την έναρξη της οποίας σηματοδοτεί η 12η νυχτερινή ώρα, κατά την οποία αγγέλλεται το χαρμόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως επί αιώνες», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση του ΙΣΚΕ.

Και συνεχίζει με ακόμα πιο αυστηρό ύφος και επίθεση στην κυβέρνηση: «Είναι παράλογη – αν όχι ύποπτη – η σπουδή της Κυβέρνησης να εστιάσει τη μεριμνά της για την καταπολέμηση της πανδημίας στους πιστούς που θα συγκεντρωθούν μία βραδιά το χρόνο, αυτή της Αναστάσεως, για να συμμετάσχουν εορταστικά προσευχόμενοι στην Λαμπροφόρο Θεία Λειτουργία, την ώρα που κάθε βράδυ γίνονται έργω επιτρεπτές και αποδεκτές τεράστιες συναθροίσεις χιλιάδων πολιτών, οι οποίοι διασκεδάζουν ανενόχλητοι μέχρι πρωίας. Αναπόφευκτα έρχεται στο μυαλό και το στόμα όλων μας ο λόγος του Κυρίου: Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες! (Ματθ.23,24)».

Αναλυτικά: