11.7.22

Αιτήματα προσευχής 11/7

[τελευταία ενημέρωση: 11/07/22, 23:35]

 

Έχουμε πόλεμο και χρειαζόμαστε στρατιώτες! Όσοι πιστοί προσέλθετε. Σε αυτόν τον πόλεμο δεν κινδυνεύουμε να σκοτωθούμε από σφαίρες, αντίθετα κερδίζουμε πόντους μήπως και καταφέρουμε να μπούμε στη Βασιλεία του Κυρίου πάντα με τη χάρη Του και όχι με τη δική μας προσωπική προσπάθεια... Ο Κύριος βλέπει τη διάθεση μας και μας δίνει την χάρη Του που σε άλλους μετατρέπει το ένα τάλαντο σε δύο, σε άλλους 5, σε άλλους 10... Διάθεση λοιπόν... Την έχουμε;


11/07

Υπέρ θείας βοηθείας

Ηλιού: βρίσκεται στα επείγοντα χωρίς να είναι ακόμα σίγουρο το αίτιο αν είναι καρδιολογικό ή άλλο. Έχει ιστορικό εγκεφαλικού και καρκίνου. Ο Θεός ας τον ελεήσει, το ίδιο και τη σύζυγό του Αποστολία. (Εἰναι και οι δύο μόνιμα στην κατάσταση προσευχής, στις θἐσεις: 1, 2) 

Σταύρου: περνά κορωνοϊό


Αθανασίου και Γεωργίας

Ιωάννου και Αγγέλας,

Ας κάνουμε μια προσευχή και γι' αυτά τα δύο ζευγάρια που σκέφτονται το διαζύγιο,  να τους φωτίσει ο Θεός να πάρουν τις σωστές αποφάσεις.


Ποιμαντική ή δημόσιες σχέσεις;

 

 

Πρόσφατα κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο το γεγονός ότι ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Ελπιδοφόρος τέλεσε την βάπτιση των παιδιών ενός ομοφυλόφιλου ζευγαριού Ελληνοαμερικάνων, στον ναό της Φανερωμένης του Δήμου Βουλιαγμένης. Το ρεπορτάζ, μάλιστα, τονίζει ότι ο Ελπιδοφόρος συνδέεται με προσωπική φιλία εδώ και χρόνια με το «ζεύγος», το οποίο απέκτησε τα παιδιά μέσω παρένθετης μητέρας. Περιττό να αναφέρουμε ότι το «ζεύγος» και όλοι οι καλεσμένοι είναι πάμπλουτοι, μέλη της «υψηλής» κοινωνίας σε Ελλάδα και Αμερική.   

Δεν θα επεκταθούμε σε πολλές λεπτομέρειες και αναλύσεις, διότι τα πράγματα πλέον είναι ξεκάθαρα. Για το θέμα της ομοφυλοφιλίας υπάρχουν ποικίλες αναφορές σε Παλαιά και Καινή Διαθήκη, που την καταδικάζουν σαν βαριά και σιχαμερή αμαρτία (Λευιτικόν, 18,22). Ταυτόχρονα, η Αγία Γραφή είναι σαφής: καταδικάζει την αμαρτία, την πράξη, όχι τον άνθρωπο. Και ο (σωστός) Χριστιανός, αντίστοιχα, μάχεται ενάντια στην αμαρτία, μισεί τα αμαρτωλά έργα των ανθρώπων, όχι τους ίδιους τους ανθρώπους.