21.11.14

Εικόνα με ανθρώπους να αλέθονται σε μπλέντερ σε βιβλίο της Ε» Δημοτικού!


Απίστευτο. Έβαλαν εικόνα που δείχνει ανθρώπους να… αλέθονται μέσα σε τεράστιο μπλέντερ, για να εξηγήσουν στους μικρούς μαθητές την έννοια του μίγματος!!! 
Δείτε παρακάτω την εικόνα σε μεγέθυνση και την σελίδα του βιβλίου προς επιβεβαίωση!

Συγκεκριμένα, στην ενότητα «Μελετώντας τα μίγματα» του βιβλίου…φυσικής της Ε» Δημοτικού Σχολείου, με τίτλο : «ΕΡΕΥΝΩ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ», στο κάτω μέρος των σελίδων (19-20) διακρίνεται ένα μπλέντερ, μέσα το οποίο φαίνεται να αλέθεται κάτι που φαινομενικά θυμίζει… βίδες (ζυμαρικά). 
Αν όμως κανείς προσέξει καλύτερα την εικόνα, θα διαπιστώσει έντρομος πως μέσα στο μπλέντερ αλέθονται άνθρωποι που πνίγονται στο αίμα και όχι αθώα… ζυμαρικά. Μιλάμε, βέβαια, για βιβλίο που βρίσκεται στα χέρια μαθητών και μαθητριών των Δημοτικών Σχολείων της χώρας.
Το αποκαλύπτει πως η επίμαχη εικόνα είναι έργο του εκκεντρικού Ιάπωνα καλλιτέχνη Άιντα Μακότο, ο οποίος είναι γνωστός για τα προκλητικά του έργα, είτε τύπου manga, είτε σε ζωγραφική, βίντεο, φωτογραφία, κ.ά.
Στη χώρα του θεωρείται σήμερα ένας από τους κορυφαίους εκφραστές της σύγχρονης ιαπωνικής τέχνης.  
Το έργο, ακρυλικό σε μουσαμά, ονομάζεται «Μπλέντερ» και έχει διαστάσεις 290Χ210,5 εκατοστά. Σήμερα ανήκει στη συλλογή Τακαχασάκι και εκτίθεται στην πινακοθήκη Μιζούμα.
Αν κανείς αναζητήσει εικόνες στο Google με το λήμμα «μπλέντερ», ανάμεσα στις νέες αυτόματες ή χειροκίνητες συσκευές μπλέντερ, θα του εμφανίσει και εικόνα με το επίμαχο έργο του Μακότο.
Είναι προφανές, πως η συγκεκριμένη φωτογραφία επιλέχθηκε στο… πόδι από τους υπεύθυνους της έκδοσης, που εγκρίθηκε από το υπουργείο Παιδείας και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και διανέμεται στους μαθητές και στις μαθήτριες της Ε» τάξης των Δημοτικών Σχολείων της χώρας.
Το θέμα είναι πολύ σοβαρό, αφού έχει άμεση σχέση με την ψυχοσύνθεση μικρών παιδιών. Το υπουργείο Παιδείας θα χρειαστεί να δώσει πειστικές εξηγήσεις για το «φιάσκο», αλλά και να προβεί, ενδεχομένως, στην επανέκδοση του βιβλίου, με αφαίρεση της επίμαχης φωτογραφίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.