24.9.16

ΑΔΕΙΕΣ ΓΙΑ «ΧΑΖΟΚΟΥΤΙΑ»


1. Αὐτὸ τὸ δημόσιο – λίαν περιζήτητο καὶ μὲ ἰσχυρότατο μαγνητικὸ πεδίο δημόσιο ἀγαθὸ εἶναι τὸ μέγιστο μέσο, μὲ τὸ ὁποῖο δύνανται νὰ διαπλάθωνται ἀκέραιοι χαρακτῆρες μὲ ἦθος, εὐσυνειδησία, φιλότιμο, εὐπρέπεια καὶ εὐποιΐα, ἐὰν εἶναι στὰ χέρια φιλεύσπλαγχνων ἀνθρωπιστῶν, ἀλτρουϊστῶν, ἰδεολόγων.


2. Ἐὰν ἀντιθέτως ἀνήκει σὲ «πατριάρχες» τῆς διαπλοκῆς, «φελλούς», «παλλακίδες», «ἀετονύχηδες», ποὺ ἔχουν λίαν εὔκαμπτη τὴν σπονδυλικὴ στήλη τῆς ἠθικῆς καὶ ἑλλίσσονται ἀνὰ πᾶσα στιγμὴ ἀκολουθοῦντες τὸ ἑκάστοτε ρεῦμα, ὅπως τὰ πτώματα, τὰ περιττώματα, καὶ ἐν γένει οἱ ψόφιοι ὀργανισμοί, εἶναι συμφορὰ γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία, γιὰ τὴν κοινωνία, τὴν ἑλληνικὴ οἰκογένεια καὶ ἐν γένει τὴν ἀκεραία Πατρίδα. 

3. Ὡς γνωστό, οἱ λαοὶ ἔχουν μία ἀδυναμία νὰ συναθροίζωνται καὶ  νὰ βοοῦν γιὰ ἄρτο καὶ θεάματα. Οἱ ντόπιοι καὶ ξένοι τοκογλύφοι, οἱ τραπεζίτες, ἐκμεταλλεύονται ἄγρια τὸν λαὸ ἀπομυζοῦντες τὸν ἱδρῶτα τῶν μοχθούντων. Οἱ «πολιτικάντηδες» προσφέρουν ἀφθονότατα αἴσχιστα θεάματα, γιὰ νὰ ἐκμαυλίζωνται καὶ ἀχρειοποιοῦνται οἱ ἄνθρωποι, ἰδιαιτέρως ἡ νεολαία καὶ ἄλλοτε μὲν τοῦ προσφέρουν καὶ ἀρκετὸ ἄρτο, γιὰ νὰ τὸν ὁδηγοῦν στὴν ὑπερκαταναλωτικὴ κοινωνία καὶ νὰ τὸν πολτοποιοῦν, νὰ τὸν κάνουν «κιμά», ἄλλοτε δὲ νὰ τοῦ στεροῦν καὶ τὸν ἄρτο τὸν ἐπιούσιο καὶ νὰ τὸν ὁδηγοῦν στὶς αὐτοκτονίες ἢ στὸν ὑπόκοσμο.

4. Ἡ πνευματικὴ δὲ ἡγεσία πασχίζει παντοιοτρόπως μὲ κάθε θεμιτὸ καὶ ἀθέμιτο μέσο νὰ ἀναρριχᾶται διὰ τῆς φαυλοκρατίας καὶ ἀναξιοκρατίας.
Ἡ δὲ θρησκευτικὴ ἡγεσία, πλὴν ἐνίων, ἐφαρμόζει τὸν ψαλμὸν «τῶν οἰκιῶν ἡμῶν ἐμπιπραμένων ἡμεῖς ἄδομεν».

5. Ἡ ἑκάστοτε κυβερνῶσα κλίκα διέθετε αὐτὸ τὸ ἀνεκτίμητο δημόσιο ἀγαθὸ στοὺς «ἡμέτερους» κομματικοὺς παράγοντες, συνδικαλιστὲς καὶ ἐν γένει «πατριάρχες» τῆς διαπλοκῆς μὲ προσωρινὲς ἄδειες, γιὰ νὰ τοὺς ἔχουν πάντοτε ὁμήρους.

6. Σὲ ἐμᾶς, ποὺ ἔχουμε τὸ μέγιστο ἐλάττωμα νὰ μὴ «λαδώνουμε» καὶ νὰ μὴ γινόμαστε σὰν «ἕρμαιοι κάλαμοι» τῶν ἑκάστοτε ἀνέμων, δὲν μᾶς ἐνέκριναν, ὡς γνωστό, συχνότητα καὶ «κανάλι» γιὰ τὴν «Φωτεινὴ Γραμμή». Εἴδαμε καὶ ἀποείδαμε καὶ ἀναγκασθήκαμε νὰ τοὺς τὰ λέμε «ἔξω ἀπὸ τὰ δόντια», ὡς π.χ. στὴν πρὶν ἀπὸ 26 ἔτη ἐπιστολή μας (14.8.1990), παραγράφους τῆς ὁποίας ἀναδημοσιεύουμε καὶ πάλι: 

«Ἔχομεν νὰ κάνωμεν πραγματικῶς μὲ σοβαρὰς κρατικὰς ὑπηρεσίας καὶ μὲ χρηστὸν κράτος, εἰς τὸ ὁποῖον δύναται κανεὶς νὰ ἐλπίζῃ καὶ νὰ βασίζεται, ἢ ἔχομεν νὰ κάνωμεν μὲ κράτος ἀναξιόπιστον, εἰς τὸ ὁποῖον μόνον πονηροὶ καὶ γόητες, Ἕρποντες, γλείφοντες καὶ μὲ τὰ κέρατά των, θὰ κατορθώνουν νὰ ἐπιπλέουν καὶ νὰ ἐπιβάλλουν τὴν θέλησίν των, μὲ ἔμμεσον ἢ ἄμεσον συνεργὸν εἰς τοῦτο τὸ ἐπίσημον κράτος ; Ἐπευλογεῖ τὸ κράτος ἀδικίας καὶ ἀτιμίας ἐπισήμως ;
Εἶμαι ὁ μόνος, ποὺ θὰ είσαγάγῃ ἀρχικῶς 12 ἑκατομμύρια γερμανικὰ μάρκα - σχεδὸν 1,5 δις δρχ. διὰ τὴν ὑλοποίησιν τοῦ ἔργου τῆς ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ καὶ δὲν πρόκειται νὰ ἐξαγάγῃ οὔτε μίαν δεκάραν εἰς τὸ ἐξωτερικόν, ἐνῷ ὅλοι οἱ ἄλλοι σταθμοὶ ἐξάγουν πολύτιμον συνάλλαγμα.
Ἐνῷ συνήθως εἰς τὴν Ἑλλάδα μὲ τὸ τίποτε προσπαθοῦν νὰ παραστήσουν τοὺς μεγάλους ἐπιχειρηματίας καὶ μὲ ΄΄λαδώματα΄΄ κατορθώνουν νὰ ὑπάγωνται εἰς ἀναπτυξαικοὺς νόμους  καὶ νὰ εἰσπράττουν πρίμ, ἐπιχορηγήσεις μέχρι καὶ 60 ἢ 70% κ.λπ. κ.λπ., ἐγὼ μὲ τὸ σταυρὸ στὸ χέρι παρακαλῶ, μὲ ἀπόλυτον ἐντιμότητα, νὰ μὴ μὲ παραγκωνίζουν, ἀλλὰ δυστυχῶς φαίνεται, ὅτι, ἐπειδὴζῶ ὑπὲρ τριακονταετίαν είς τὴν Γεμανίαν, ὅπου ὑπάρχει χρηστὸν κράτος, ὅπου οἱ πάντες ἀξιοκρατικῶς έπιτυγχάνουν τὰ πάντα, ἐλησμόνησα ὅτι κατάγομαι ἀπὸ μίαν χώραν, εἰς τὴν ὁποίαν, ὅπως τὰ γεγονότα βοοῦν, τὸν τελευταῖον λόγον ἔχει ἡ ἀπάτη, ἡ ΄΄κομπίνα΄΄, τὸ ΄΄λάδωμα΄΄, ἡ θρασύτης, ἡ διαστροφὴ καὶ ἡ ἀθέτησις τῶν ὑποχρεώσεων. Ἐλησμόνησα, ὅτι πρόκειται διὰ μίαν χώραν, ὅπου σφαγιάζονται τὰ δίκαια τῶν τιμίων καὶ νομοταγῶν πολιτῶν, καὶ κατορθώνονται νὰ ριζώνουν καὶ νὰ ἐπιβάλλονται οἱ παρανομοῦντες καὶ οἱ πραξικοπηματικῶς ἐνεργοῦντες. Ἐλησμόνησα, ὅτι ἡ Ἑλλὰς εἶναι χώρα, ὅπου κυριαρχεῖ τὸ ΄΄ἅρπαξε νὰ φᾶς καὶ κλέψε ν᾿ ἄχῃς΄΄, καὶ τότε μόνον εἶσαι ἱκανός, ἐὰν ἠμπορῇς ὡς κλέπτης νὰ κρυφθῇς. Ἐλησμόνησα ὅτι ἡ Πατρίς μου εἶναι χώρα, ὅπου βασιλεύουν οἱ θρασεῖς καὶ οἱ ἀδίστακτοι.
Ἐπὶ δεκαετίαν παραγκωνίζομαι συστηματικώτατα καὶ οἱ ἑκάστοτε ἰθύνοντες προσπαθοῦν νὰ μοῦ κάνουν πλύσιν ἐγκεφάλου διὰ νὰ μὲ πείσουν, ὅτι κακῶς διαμαρτύρομαι. Ἐκπλήσσονται διότι δὲν εἶμαι μαζοχιστὴς διὰ νὰ ἐκλαμβάνω τὴν καταταλαιπώρησίν μου ὡς ἐξυπηρέτησιν καὶ τὸν σαδισμὸν ὡς εὐεργεσίαν. Δὲν θὰ ἤθελα νὰ προσθέσω τίποτε εἰς τὰ ἀνωτέρω. Αὐτὰ εἶναι ἀρκετά. Τὰ ἔξοδα, ἡ ταλαιπωρία, ἡ άγωνία καὶ οἱ ματαιούμεναι κάθε φορὰ ἐλπίδες. Ἀλλὰ καὶ ἡ μεγίστη ἀποθάρρυνσις νὰ διαθέσω ὅλον τὸν μόχθον τῆς ζωῆς μου διὰ τὸ κοινὸν καλόν…»
Βλέπε καὶ

7.  σημερινὴ κυβέρνησι γιὰ νὰ «βολέψῃ ἡμετέρους» μεγαλοεπιχειρηματίες – μεγαλοεργολάβους καὶ μεγαλονακαλάρχες προκήρυξε διαγωνισμό ὁποῖος πάσχει ἐξ ἀπόψεως ἠθικῆςκοινωνικῆςνομικῆς πλευρᾶς καὶ δίδει ἀφορμὴ σὲ κόμματα ἐξουσίας τῆς ἀντιπολιτεύσεως, νὰ τονίζουν ὅτι θὰ καταργήσουν διὰ νόμου τὸν ἐν λόγῳ διαγωνισμό, γιὰ νὰ «βολέψουν» αὐτοὶ ἄλλους δικούς τους «ἀετονύχηδες» καὶ «πατριάρχες» τῆς διαπλοκῆς. Ἔτσι ἐφαρμόζεται ἡ λαϊκὴ παροιμία «δυὸ γάϊδαροι μαλώνανε σὲ ξένο ἀχυρῶνα».

8. Ἀναγκαζόμαστε νὰ λέγουμε τὰ πράγματα μὲ τὸ ὄνομά τους, γιὰ  νὰ λάμπῃ ἡ ἀλήθεια, ἐφαρμόζοντες τὰ Γραφικά:
«Γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς»  (Ἰωάν, 8, 32) καὶ
«ἕως τοῦ θανάτου ἀγώνισαι περὶ τῆς ἀληθείας καὶ Κύριος ὁ Θεὸς πολεμήσει ὑπὲρ σοῦ» (Σοφία Σειρὰχ 4, 28).

9. Τοιουτοτρόπως ἐμφανίστηκαν καὶ μερικὰ σκάνδαλα στὸν ἀέρα, πλὴν ὅμως οἱ πολιτικοί μας ἐν τοῖς πράγμασι, ὡς τὰ γεγονότα βοοῦν, δὲν ἔχουν οὔτε θρησκεία, οὔτε πατρίδα καὶ τὸ δόγμα τους εἶναι «ὅσα λέγονται δὲν γίνονται καὶ ὅσα γίνονται δὲν λέγονται». Οὐσιαστικὰ ἐφαρμόζουν τὴν λαϊκὴ ρῆσι «θὰ σὲ λέγω μαστρογιῶργο, θὰ μὲ λέγῃς μαστροκώστα, θ᾿ ἀγαπιόμαστε οἱ δυό μας, νὰ μᾶς ἀγαπᾶ ὁ κόσμος ὅλος». Ἀκόμη καὶ αὐτοί, ποὺ «σφαγιάζονται» στὴν Βουλὴ καὶ σὰν «κοκορόπουλα» κάνουν «κοκορομαχίες», τὶς κάνουν μόνον γιὰ «στάχτη στὰ μάτια τῶν ἀνθρώπων», ὅπως οἱ δικηγόροι μαλώνουν στὰ δικαστήρια, γιὰ  νὰ ἐντυπωσιάζουν τοὺς πελάτες τους καὶ νὰ τοὺς «ξαφρίζουν».

10. Στὴν προκειμένη περίπτωσι εὑρίσκει ἐφαρμογὴ ὁ ἀκροστηθαῖος στίχος τοῦ Γεωργίου Σουρῆ :
«Ὤ Ἑλλὰς ἡρώων χώρα, τὶ γαϊδάρους βγάζεις τώρα»....

11. Ἀπογοητευθέντες ἐμεῖς ἀπὸ τὸ τρισάλθιο καὶ βρόμικο καθεστώς, σταματήσαμε νὰ διεκδικοῦμε τηλεοπτικές – ραδιοφωνικές ἄδειες καὶ ἀγωνιζόμαστε μὲ «νύχια καὶ μὲ δόντια» νὰ συνεχίσουμε νὰ ἀνεχόμαστε - ὑποφέρουμε τὴν μεγίστη οἰκονομικὴ αἱμορραγία καὶ νὰ διαθέτουμε τὸν μὲ ἀπερίγραπτες στερήσεις, σωματικὲς καὶ ψυχικὲς ἀλγηδόνες δημιουργηθέντα μόχθο τοῦ βίου μας γιὰ τὸ κοινὸ καλὸ πρὸς δόξα Θεοῦ.

12. Ἐὰν εὐαισθητοποιηθοῦν καὶ ἄλλοι ἰδεολόγοι καὶ θελήσουν νὰ συμπτήξουμε τὶς δυνάμεις μας καὶ νὰ συνεργαζόμαστε στενά, τότε θὰ ἀγωνισθοῦμε μήπως δημιουργήσουμε καὶ web t.v., γιὰ νὰ διαδίδωνται οἱ ἰδέες καὶ νὰ λέγωνται τὰ πράγματα μὲ τὸ «ὄνομά τους». Ὅσοι πιστοὶ προσέλθετε.

13. Παρακαλοῦμε τοὺς φίλους νὰ διαδίδουν παντοῦ τὰ ἄρθρα μας, ἰδίως στοὺς νέους ἀνθρώπους.

Νὰ μὴ διακατεχόμαστε ἀπὸ ἡττοπάθεια, διότι «ἡ νίκη οὐ τῶν θρηνούντων, οὐ τῶν μεμψιμοιρούντων, ἀλλὰ τῶν μετὰ πάσης συναίσεως ἀγωνιζομένων» καὶ «ἡ ἰσχὺς ἐν τῇ ἑνώσει».
Μὴ πατᾶμε τὴν «πεπονόφλουδα» τοῦ σατανᾶ καὶ μὴ καλλιεργοῦμε τὸν ἄμετρο ἐγωισμό, τὴν οἴησι καὶ τὸ ἀλάθητο. Ἐνῷ κατηγοροῦμε τὸν ἀντίχριστο πάπα, καὶ πολὺ καλὰ πράττουμε, διότι ὁ μέγιστος Ἐθνομάρτυς καὶ Ἁγιομάρτυς - Ἱσαπόστολος Κοσμὰς ὁ Αἰτωλὸς λέγει «τὸν πάπα νὰ καταριέστε» καὶ ὅτι ἡ Ὀρθοδοξία θὰ καταργηθῇ ἀπὸ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο»,  εἷς ἕκαστος ἐξ ἡμῶν μεταβάλλεται σὲ ἕνα μικρὸ ἢ μεγάλο πάπα.

Στῶμεν καλῶς καὶ ἂς ἐφαρμόσουμε τὸ :
«ἕως τοῦ θανάτου ἀγώνισαι περὶ τῆς ἀληθείας καὶ Κύριος ὁ Θεὸς πολεμήσει ὑπὲρ σοῦ» (Σοφία Σειρὰχ 4, 28).

ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ
ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.