24.1.18

Λυδία:αν είναι Θέλημα Θεού να επανέλθει, έστω και για λίγα λεπτά, για να της πουν πόσο την αγαπούν οι δικοί της

Αποτέλεσμα εικόνας για προσευχή

Αγαπητοί μου εν Χριστώ φίλοι, μία ευλογημένη γυναίκα, μεγάλη σε ηλικία, ονόματι Λυδία, χτες το βράδυ έπαθε ανακοπή και νοσηλεύεται στην εντατική του νοσοκομείου Αγίου Παύλου Θεσσαλονίκης. Η οικογένειά της μας θερμοπαρακαλεί να προσευχηθούμε για εκείνη, μήπως και είναι Θέλημα Θεού να επανέλθει, έστω και για λίγα λεπτά, για να της πουν πόσο την αγαπούν.

Ας υψώσουμε, λοιπόν, τα χέρια μας και ας το ζητήσουμε με απόλυτο σεβασμό, ταπείνωση και φόβο Κυρίου. Ας μην ξεχνάμε: 

«ρχ σοφίας φόβος Κυρίου, σύνεσις δ γαθ πσι τος ποιοσιν ατήν. ανεσις ατο μένει ες τν αἰῶνα το αἰῶνος.» (ψαλ. 110(ρι΄), 10)

(Μετάφραση:  Αρχή και θεμέλιον της πραγματικής σοφίας είναι η ευλάβεια και ο σεβασμός προς τον Κυριον, η δε σύνεσις είναι ωφέλιμος μόνον εις εκείνους, οι οποίοι την εφαρμόζουν και ζουν σύμφωνα με αυτήν. Η δοξολογία προς τον Κυριον μένει και πρέπει να μένη εις πάντας τους αιώνας.)

«Ἀρχὴ σοφίας φόβος Κυρίου, σύνεσις δὲ ἀγαθὴ πᾶσι τοῖς ποιοῦσι αὐτήν· εὐσέβεια δὲ εἰς Θεὸν ἀρχὴ αἰσθήσεως, σοφίαν δὲ καὶ παιδείαν ἀσεβεῖς ἐξουθενήσουσιν.» (Παρ. 1(α΄), 7)            
(Μετάφραση: Αρχή και θεμέλιον πάσης σοφίας είναι ο σεβασμός και ο φόβος προς τον Θεόν. Η δε σύνεσις είναι κατ' εξοχήν ωφέλιμος εις εκείνους, ο οποίοι εφαρμόζουν τα σοφά προστάγματα της εις την ζωήν των. Η προς τον Θεόν ευσέβεια είναι η αρχή και το θεμέλιον της αληθινής σοφίας και γνώσεως. Οι ασεβείς όμως, δι' ο και ασύνετοι, θα περιφρονήσουν την θείαν σοφίαν και παιδαγωγίαν.)

«χωρὶς δὲ πίστεως ἀδύνατον εὐαρεστῆσαι· πιστεῦσαι γὰρ δεῖ τὸν προσερχόμενον τῷ Θεῷ ὅτι ἔστι καὶ τοῖς ἐκζητοῦσιν αὐτὸν μισθαποδότης γίνεται.» (Εβρ. 11(ια΄),6)
(Μετάφραση: Χωρίς δε την πίστιν είναι αδύνατον να ευαρεστήση ο άνθρωπος στον Θεόν· διότι εκείνος που προσέρχεται στον Θεόν πρέπει απαραιτήτως να πιστεύση πρώτον μεν ότι υπάρχει Θεός, και δεύτερον, ότι ο Θεός αποδίδει πάντοτε τον δίκαιον μισθόν εις εκείνους που τον αναζητούν και προσέρχονται εις αυτόν και τηρούν το θέλημά του.)

[βλ. και Αββά Δωροθέου Έργα Ασκητικά, Διδασκαλίες Β΄ και Δ΄]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.