31.8.20

Ἐπιστολή ἐκπαιδευτικοῦ στό Ὑπουργεῖο Παιδείας γιά τήν ὑποχρεωτική μασκοφορία


Κυρία ὑπουργέ, 
Ὡς ἐκπαιδευτικός της Μέσης Ἐκπαίδευσης ἐπὶ 33 χρόνια (τὰ 21 τελευταία στὸ δημόσιο λύκειο), σᾶς ἀπευθύνω αὐτὴ τὴν ἐπιστολὴ σχετικὰ μὲ τὴν ὑποχρεωτικὴ ἐπιβολὴ τῆς μάσκας σὲ μαθητὲς καὶ διδάσκοντες τῶν σχολείων ὅλων τῶν βαθμίδων τῆς χώρας κατὰ τὴν ἐπικείμενη σχολικὴ χρονιὰ 2020-2021 κατὰ τὴν ὥρα τοῦ μαθήματος.

Mία ἀπάντηση στόν Σεβασμιότατο Γόρτυνος κ. Ἱερεμία, στό ἀνοιχτό ἐρώτημά του γιά τήν ζακέττα μέσα στήν Ἐκκλησία!

 


Πρόσφατα, κυκλοφόρησε μία τοποθέτηση τοῦ Σεβασμιοτάτου Γόρτυνος κ. Ἱερεμία, σχετικά μέ τίς ἀντιδράσεις πολλῶν Χριστιανῶν ὅσον ἀφορᾶ τήν χρήση μάσκας μέσα στήν Ἐκκλησία, μέ τίς ὁποῖες προφανῶς δέν συμφωνεῖ.
Καταλήγει τήν τοποθέτησή του μέ ἕνα ἐρώτημα τό ὁποῖο ἀπευθύνει σέ ὅσους ἀπό ἐμᾶς δέν συμφωνοῦμε μέ τήν χρήση μάσκας μέσα στούς Ἱερούς Ναούς.
Σέ αὐτό τό ἐρώτημα Σεβασμιότατε σᾶς δίνω ταπεινά τήν δική μου ἀπάντηση, ἀφοῦ πρῶτα παραθέσω τήν τοποθέτησή σας (βλ. στο τέλος του άρθρου με άλλο χρωματισμό) στούς ἀναγνῶστες γιά τήν ἐνημέρωσή τους περί τίνος πρόκειται.

Ἀπάντησε καί ἐσύ παρακαλῶ εἰς μίαν ἐρώτησιν: Ὁ Ἱερεύς τῆς Σπιναλόγκας ἐπί δεκαετίες εὑρίσκετο μαζί μέ τούς λεπρούς μέσα στόν Ναό ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΑ οὐδέποτε προσεβλήθη μέ λέπρα (καί μάλιστα κοινωνουσε μαζί τους). Διατί κ. Ἰερεμία ὁ Ἱερεύς ἐκεῖ δέν ἐμολύνθη, διατί;


    "παρακαλώ νά μού απαντήσουν στό απλό ερώτημά μου πού είπα: Γιατί αυτό είναι αμαρτία καί δέν είναι αμαρτία καί τό νά φορέσουμε μία ζακέττα στήν Εκκλησία, γιά νά προφυλαχθούμε από τό κρύο;"

    Κύριε Ἰερεμία,
    κύριος σκοπός στόν Ἱερό Ναό εἶναι νά τελέσωμε τήν Θείαν Κοινωνίαν ὂπως ἒκαμε ὁ Χριστός μέ τούς Ἀποστόλους.
    Δέν εἶναι ἁμαρτία νά φορέσωμε ὃ,τι σεμνό ροῦχο θέλομε διότι καί στό Μυστικό Δεῖπνο ἦσαν ἐνδεδυμένοι σεμνῶς μέ ροῦχα τῆς ἐπιλογῆς των, λεπτά ἢ χονδρά. Ὃμως δέν ἐφόρουν μάσκες!
    Συγνώμην, εἶναι λοιπόν ἂστοχον τό ἐρώτημά σου.
    Καί γνωρίζεις πολύ καλά ὃτι ἡ χρῆσις μάσκας ἐντός τοῦ Ἱ.Ναοῦ προϋποθέτει ὓπαρξιν τοῦ ἰοῦ. Ποία ἐπιστημονική μελέτη τό διεπίστωσε; Πότε ἂλλοτε εἰς τόσες πανδημίες ἒβαζαν μάσκες στόν Ναό;
    Μετά τίς μάσκες μία ἂλλη "λογική" ἐπιπρόσθετη προφύλαξις εἶναι ξεχωριστά κουταλάκια. Διατί ὁ Χριστός ὁ Υἱός τοῦ Πανσόφου καί Παντοδυνάμου Θεοῦ δέν ἒδωσε ξεχωριστά ποτήρια εἰς κάθε μαθητήν Του διά τόν φόβον πιθανῶν μολύνσεων ἀλλά ἓνα κοινόν ποτήριον;

    π. Αρσένιος Βλιαγκόφτης - Τα παιδιά στο στόχαστρο της «Νέας Τάξης»

     

    Σχόλιο: Ετοιμάζονται για το παιδομάζωμα... (βλ. 33:40)

    Εκπομπή με τον π. Αρσένιο Βλιαγκόφτη που μεταδίδεται από τα κανάλια Atlas TV και Αχελώος TV (Κυριακή 30 Αυγούστου 2020)

    Επείγουσα βοήθεια για αιμοπετάλια.


    Αγαπητοί φίλοι καλός κι αγαπητός μου φίλος έχει ανάγκη τη βοήθειά μας.

    Βρίσκεται στο Αττικό Νοσοκομείο πάσχοντας από Λευχαιμία.

    Όποιος φίλος θέλει και μπορεί να προσφέρει αιμοπετάλια τα όποια είναι ζωτικό συστατικό για την ίαση της ασθένειας αυτής θα ήταν ένα αληθινό δώρο Θεού.

    Σας ευχαριστώ

    ΘΑΝΟΣ

    Τα στοιχεία που πρέπει να δώσετε σε περίπτωση που θέλετε να δώσετε αιμοπετάλια είναι:

    Παναγιώτης Σανταμούρης
    7η Παθολογική κλινική του ΠΓΝ ΑΤΤΙΚΟΝ

     
    Επικοινωνία 6976999088
    Αλλά μπορείτε να επικοινωνήσετε και μαζί μου μέσω του μέηλ του ιστολογίου μας
    koukthanos@gmail.com

    Η ζακέτα φοριέται με μάσκα. Γράφει ο Αναστάσιος Ομ. Πολυχρονιάδης στην Romfea.gr Δρ. pd. Θεολογίας ΑΠΘ


    Το σχόλιό μας ΕΔΩ


    Διαβάζοντας την άποψη που διατύπωσε πρόσφατα ο μητροπολίτης Γόρτυνος ως προς τον κίνδυνο μετάδοσης του κορωναϊού εντός της εκκλησίας, και ακολουθώντας τη λογική του, εκφράζουμε άμεσα την απορία μας περί της απραξίας του, ως προς τη μη δημοσίευση κειμένων του, προκειμένου να αρθεί το νομικά εφάμαρτον της σχετικής ΚΥΑ, που εισάγει τη διάκριση μεταξύ των πολιτών, παραβιάζοντας κατάφωρα το άρθρο 4 του Συντάγματος- περί της ισότητας των Ελλήνων-.

    Εκεί εξαιρούνται της υποχρέωσης χρήσης μάσκας εντός του ναού οι ιερείς καθώς και το βοηθητικό προσωπικό «το απαραίτητο για την τέλεση της λατρείας» , «κατά την ώρα που πραγματοποιείται η λειτουργία ή άλλη λατρευτική σύναξη» (ΦΕΚ 3165/τ. Β΄/31-7-2020).

    Και γεννάται το ερώτημα, δεν αποτελούν εκείνοι πολίτες αυτού του κράτους, που ενδέχεται να μεταδώσουν τη νόσο;

    Με ζακέτα και μάσκα ο ΛεΜπρόν. Την ευχή του Γόρτυνος να έχεις...

     ΛεΜπρόν: Με ζακέτα WNBA και μάσκα πριν το φιλικό κόντρα στους Μάτζικ (pic &  vid) | ΝΒΑ & Los Angeles Lakers | gazzetta.gr


    Συμπεραίνω σύμφωνα με τα λεγόμενα του Σεβασμιωτάτου Γόρτυνος κ. Ιερεμία (βλ. εδώ) ότι αυτός είναι ένας ενδεδειγμένος τρόπος αμφίεσης για να μην πουντιάσουμε εντός του ναού και να προστατευτούμε και από τον κορωνοϊό. "Μπράβο στον ΛεΜπρόν που ακολουθεί τον εσωτερικό νόμο της συνειδήσεώς του σε πλήρη συμφωνία με τον Μητροπολίτη..."

    Βέβαια τώρα που το παρατηρώ καλύτερα... τα μάτια του είναι ακάλυπτα και ο ιός ως γνωστόν (οι λοιμωξιολόγοι το λένε) διεισδύει και μέσω του αμφιβληστροειδούς. Οπότε προτείνω την παρακάτω πιο ασφαλή ενδυμασία:

    ΟΙ ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

     

    Χρήστου Χριστόδουλος

    Θεολόγος

     

    1. Οι πειρασμοί του Χριστού Στην Καινή Διαθήκη.

    Στα συνοπτικά Ευαγγέλια (Ματθ. δ΄ 1-11, Μαρκ α΄ 12-13 & Λουκ. δ΄ 1-13) μετά την διήγηση της βαπτίσεως του Ιησού, που αποτελεί τρόπον τινά, την ενθρόνιση του Ιησού ως Μεσσία, ακολουθεί η διήγηση των πειρασμών του Χριστού υπό του διαβόλου [1] στην έρημο, πριν αρχίσει την δημόσια διδασκαλία Του.

    Με τους τρείς πειρασμούς, ο Σατανάς αποπειράθηκε να ανατρέψει και να καθυποτάξει τον Χριστό, στο δικό του θέλημα από την αρχή του δημοσίου βίου Του. Και αυτό, διότι ότι η επιτυχία της Μεσσιανικής αποστολής του Ιησού, θα εσήμαινε το τέλος της δικής του κυριαρχίας.

    Η πάλη του Ιησού με τον Σατανά στην έρημο και η απόρριψη των προτάσεών του, ευθύς μετά την επίσημη χρίση του ως Μεσσία κατά το βάπτισμα, και πριν την έναρξη του δημοσίου έργου Του, μας επιτρέπει να κατανοήσουμε την Μεσσιανική συνείδηση που είχε ο Χριστός. Σε αντίθεση με τις επικρατούσες την εποχή του παχυλές μεσσιανικές αντιλήψεις, για ένα Μεσσία επίγειο, δυνατό βασιλέα και ελευθερωτή του Ισραηλιτικού λαού από τον Ρωμαίο κατακτητή, ο Χριστός είχε συναίσθηση της Μεσσιανικής αποστολής Του, ως Υιού του Θεού, ως πνευματικού και αιωνίου σωτήρα της ανθρωπότητος από την αμαρτία και την αιχμαλωσία των δαιμονικών δυνάμεων.

    Ότι υποβάλλει  ο Σατανάς εις τον Ιησούν δια των τριών πειρασμών του:

    α. μεταβολή των λίθων σε άρτους, δια να χορτάσει με υλικά αγαθά

    β. θαυματουργική πτώση από το πτερύγιο του ναού και διάσωσή Του με παρέμβαση των αγγελικών δυνάμεων, έτσι ώστε να εντυπωσιάσει τα πλήθη και

    γ. προσκύνηση του Σατανά προς επίτευξη της κυριαρχίας επί όλων των βασιλέων του κόσμου, αντιστοιχεί ακριβώς με την σύγχρονη περί Μεσσίου Ιουδαϊκή αντίληψη.

    Είναι αξιοσημείωτο επίσης, ότι με τους δύο πρώτους πειρασμούς ο διάβολος επιχειρεί να αποσπάσει από τον Ιησού την πληροφορία ότι είναι Υιός του Θεού. Ο Χριστός  απορρίπτει και τους τρεις πειρασμούς, απαντώντας πάντοτε με χωρία της Παλαιάς  Διαθήκης, χωρίς να δίνει απάντηση εάν είναι Υιός του Θεού.

     

    1. Η ουσία των πειρασμών.