Ετικέτες
31.8.20
Ἐπιστολή ἐκπαιδευτικοῦ στό Ὑπουργεῖο Παιδείας γιά τήν ὑποχρεωτική μασκοφορία
Mία ἀπάντηση στόν Σεβασμιότατο Γόρτυνος κ. Ἱερεμία, στό ἀνοιχτό ἐρώτημά του γιά τήν ζακέττα μέσα στήν Ἐκκλησία!
Καταλήγει τήν τοποθέτησή του μέ ἕνα ἐρώτημα τό ὁποῖο ἀπευθύνει σέ ὅσους ἀπό ἐμᾶς δέν συμφωνοῦμε μέ τήν χρήση μάσκας μέσα στούς Ἱερούς Ναούς.
Ἀπάντησε καί ἐσύ παρακαλῶ εἰς μίαν ἐρώτησιν: Ὁ Ἱερεύς τῆς Σπιναλόγκας ἐπί δεκαετίες εὑρίσκετο μαζί μέ τούς λεπρούς μέσα στόν Ναό ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΑ οὐδέποτε προσεβλήθη μέ λέπρα (καί μάλιστα κοινωνουσε μαζί τους). Διατί κ. Ἰερεμία ὁ Ἱερεύς ἐκεῖ δέν ἐμολύνθη, διατί;
π. Αρσένιος Βλιαγκόφτης - Τα παιδιά στο στόχαστρο της «Νέας Τάξης»
Εκπομπή με τον π. Αρσένιο Βλιαγκόφτη που μεταδίδεται από τα κανάλια Atlas TV και Αχελώος TV (Κυριακή 30 Αυγούστου 2020)
Επείγουσα βοήθεια για αιμοπετάλια.
ΘΑΝΟΣ
Τα στοιχεία που πρέπει να δώσετε σε περίπτωση που θέλετε να δώσετε αιμοπετάλια είναι:
Παναγιώτης Σανταμούρης
7η Παθολογική κλινική του ΠΓΝ ΑΤΤΙΚΟΝ
Επικοινωνία 6976999088
Αλλά μπορείτε να επικοινωνήσετε και μαζί μου μέσω του μέηλ του ιστολογίου μας
koukthanos@gmail.com
Η ζακέτα φοριέται με μάσκα. Γράφει ο Αναστάσιος Ομ. Πολυχρονιάδης στην Romfea.gr Δρ. pd. Θεολογίας ΑΠΘ
Με ζακέτα και μάσκα ο ΛεΜπρόν. Την ευχή του Γόρτυνος να έχεις...
ΟΙ ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Χρήστου Χριστόδουλος
Θεολόγος
- Οι πειρασμοί του Χριστού Στην Καινή Διαθήκη.
Στα συνοπτικά Ευαγγέλια (Ματθ. δ΄ 1-11, Μαρκ α΄ 12-13 & Λουκ. δ΄ 1-13) μετά την διήγηση της βαπτίσεως του Ιησού, που αποτελεί τρόπον τινά, την ενθρόνιση του Ιησού ως Μεσσία, ακολουθεί η διήγηση των πειρασμών του Χριστού υπό του διαβόλου [1] στην έρημο, πριν αρχίσει την δημόσια διδασκαλία Του.
Με τους τρείς πειρασμούς, ο Σατανάς αποπειράθηκε να ανατρέψει και να καθυποτάξει τον Χριστό, στο δικό του θέλημα από την αρχή του δημοσίου βίου Του. Και αυτό, διότι ότι η επιτυχία της Μεσσιανικής αποστολής του Ιησού, θα εσήμαινε το τέλος της δικής του κυριαρχίας.
Η πάλη του Ιησού με τον Σατανά στην έρημο και η απόρριψη των προτάσεών του, ευθύς μετά την επίσημη χρίση του ως Μεσσία κατά το βάπτισμα, και πριν την έναρξη του δημοσίου έργου Του, μας επιτρέπει να κατανοήσουμε την Μεσσιανική συνείδηση που είχε ο Χριστός. Σε αντίθεση με τις επικρατούσες την εποχή του παχυλές μεσσιανικές αντιλήψεις, για ένα Μεσσία επίγειο, δυνατό βασιλέα και ελευθερωτή του Ισραηλιτικού λαού από τον Ρωμαίο κατακτητή, ο Χριστός είχε συναίσθηση της Μεσσιανικής αποστολής Του, ως Υιού του Θεού, ως πνευματικού και αιωνίου σωτήρα της ανθρωπότητος από την αμαρτία και την αιχμαλωσία των δαιμονικών δυνάμεων.
Ότι υποβάλλει ο Σατανάς εις τον Ιησούν δια των τριών πειρασμών του:
α. μεταβολή των λίθων σε άρτους, δια να χορτάσει με υλικά αγαθά
β. θαυματουργική πτώση από το πτερύγιο του ναού και διάσωσή Του με παρέμβαση των αγγελικών δυνάμεων, έτσι ώστε να εντυπωσιάσει τα πλήθη και
γ. προσκύνηση του Σατανά προς επίτευξη της κυριαρχίας επί όλων των βασιλέων του κόσμου, αντιστοιχεί ακριβώς με την σύγχρονη περί Μεσσίου Ιουδαϊκή αντίληψη.
Είναι αξιοσημείωτο επίσης, ότι με τους δύο πρώτους πειρασμούς ο διάβολος επιχειρεί να αποσπάσει από τον Ιησού την πληροφορία ότι είναι Υιός του Θεού. Ο Χριστός απορρίπτει και τους τρεις πειρασμούς, απαντώντας πάντοτε με χωρία της Παλαιάς Διαθήκης, χωρίς να δίνει απάντηση εάν είναι Υιός του Θεού.
- Η ουσία των πειρασμών.