Σε αυτή την ομάδα σύντομων άρθρων με τίτλο "το λογικό του παραλόγου" θα προσπαθώ να σας καταγράφω σύντομες ιστορίες κορωνο-τρέλας όπως αυτές λαμβάνουν χώρα στα σχολεία μας... Μαρτυρίες από τα παιδιά μου...
Στα δημοτικά προς το τέλος της διδακτικής ημέρας υπάρχει η λεγόμενη ευέλικτη ώρα. Εφέτος η οδηγία (εκτιμώ) του υπουργείου είναι αυτή την ώρα τα παιδιά να ενημερώνονται για τον κορωνοϊό. Για πολλοστή λοιπόν φορά μέσα στον πρώτο μήνα από την έναρξη της σχολικής χρονιάς έγινε ενημέρωση των παιδιών κι επειδή η δασκάλα προφανώς δεν είχε τί άλλο να πει τα άφησε να ζωγραφήσουν. Στην ερώτηση των παιδιών "Κυρία τί να ζωγραφίσουμε; Μπορούμε να ζωγραφήσουμε ό,τι θέλουμε;", η απάντηση επιβεβαιώνει τον τίτλο των άρθρων μας...
Λέει λοιπόν η δασκάλα:
"Στην ευέλικτη ώρα μαθαίνουμε για τον κορωνοϊό. Θα ζωγραφίσετε μόνο θέματα σχετικά με τον κορωνοϊό, π.χ. μάσκες κτλ.!!! Τις άλλες ζωγραφιές μπορείτε να τις κάνετε στο σπίτι."
😕
Μαθαίνουμε ασφαλείς!?
Υ.Γ.1: Όταν πήρα την κόρη μου από το σχολείο, μου έδειξε στον δρόμο τη δασκάλα που έφευγε κι αυτή περπατώντας για το σπίτι της. Ενώ ήταν μόνη της στο πεζοδρόμιο, φορούσε μάσκα. Τουλάχιστον αυτή δεν υποκρίνεται σαν κάποιους άλλους... Τα πιστεύει αυτά που κάνει.
Υ.Γ.2: Στην πρώτη κιόλας εβδομάδα παρά τη χρήση μάσκας ξεκίνησαν και οι εποχιακές ιώσεις! (οι απλές δηλαδή εποχιακές ιώσεις με πονόλαιμο και συνάχι κέρδισαν μέσα σε λίγες μέρες τη μάσκα...). Τα παιδιά που έχουν αυτά τα απλά συμπτώματα πρέπει να μένουν στο σπίτι για 10 μέρες. Αν θέλουν οι γονείς να τα στείλουν στο σχολείο νωρίτερα πρέπει να έχουν αρνητικό τεστ κορωνοϊού! Καλή σχολική χρονιά... πού να αρχίσει η γρίπη και οι γαστρεντερίτιδες...
Γεώργιος
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΣ
Αν δεν έχετε διαβάσει το πρώτο άρθρο της σειράς κάνετε κλικ παρακάτω:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.
Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.