Ετικέτες

18.9.20

Το λογικό του παραλόγου 1: ανεμιστήρας vs κορωνοϊός




ανεμιστήρας vs κορωνοϊός


Επιστρέφοντας σήμερα η κόρη μου από το σχολείο με ενημέρωσε για το εξής περιστατικό:

Κάποια στιγμή η καθηγήτρια και οι μαθητές ζεστάθηκαν και άνοιξαν τον ανεμιστήρα οροφής. Αυτός όμως άρχισε να κινείται περίεργα και θα μπορούσε να πέσει στα κεφάλια μαθητών αν συνέχιζαν τη λειτουργία του. Είχαν φύγει κάτι βίδες και χρειαζόταν συντήρηση. Στην εύλογη ερώτηση αν θα έπρεπε να μετακινηθούν τα θρανία η απάντηση ήταν ότι πρέπει να κρατηθούν οι αποστάσεις! Κι έτσι το θρανίο που ήταν κάτω από τον ανεμιστήρα έμεινε στη θέση του με τα κεφάλια των μαθητών να κινδυνεύουν να συνθλιβούν αν κάποια στιγμή εκείνος έπεφτε...

😕

Μαθαίνουμε ασφαλείς!?


Μεταγενέστερη ενημέρωση: Οι μαθητές έκαναν συμβούλιο και ενημέρωσαν την υπεύθυνη του τμήματος για τρία προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν (ώστε να ενημερωθεί και ο διευθυντής): α) τον επικίνδυνο ανεμιστήρα, β) το ρολόι που δεν λειτουργούσε και γ) τις σπασμένες κρεμάστρες για τα μπουφάν. Η υπεύθυνη απάντησε ότι θεωρεί πιο σημαντικό και άμεσο το ζήτημα του ρολογιού... Ας ελπίσουμε ότι δεν είχαν εξηγήσει με σαφήνεια τα παιδιά ότι το πρόβλημα του ανεμιστήρα δεν ήταν η απλή λειτουργία του, αλλά ότι κινδύνευε να πέσει στα κεφάλια τους... 

Το ότι βέβαια τα παιδιά συνεδρίασαν και ΔΕΝ ήταν σε θέση να περιγράψουν με σαφήνεια τον κίνδυνο που διέτρεχαν στο γραπτό κείμενο που παρέδωσαν επίσης πρέπει να μας θορυβήσει...


Γεώργιος

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.