Ετικέτες

28.5.20

Θα έρθει καιρός που θα είναι απαραίτητο να φύγετε στα βουνά, μόνο να μην το κάνετε ένας-ένας..( Όσιος Γαβριήλ )


Ρώτησαν τον Στάρετς αν μπορεί κανείς να κλέψει τροφή, όταν δε θα μπορεί να την αγοράσει. Απάντησε έτσι: Αν κλέψεις, θα παραβείς μία από τις δέκα εντολές. Όποιος ενεργεί έτσι, ακόμη και έτσι δέχεται τον Αντίχριστο.

Μήνυμα ενός Άγιου Γέροντα για τον κορωνοϊό – Μάϊος 2020

Σχόλιο: Η αφήγηση της ιστορίας του Ιωνά με την οποία συγκρίνεται η σημερινή κατάσταση περιέχει λίγο τροποποιημένη την ιστορία του Ιωνά και μια ανακρίβεια στο σημείο με την κολοκύθα και τη σειρά που τίθεται το περιστατικό σε σχέση με τη σειρά που αναφέρεται στην Παλαιά Διαθήκη (δείτε ΕΔΩ). Συγκεκριμένα το περιστατικό με την κολοκύθα συνέβη μετά τη μετάνοια των Νινευιτών και όχι πριν. Ωστόσο, η ανακρίβεια αυτή, αλλά και η εναλλακτική - τροποποιημένη διήγηση της ιστορίας ΔΕΝ αλλοιώνει τον βασικό στόχο της ομιλίας, αλλά και την επιτυχημένη σύγκριση με τη σημερινή εποχή!

(σημ. Μέλιας): μου το έστειλε ένας φίλος του ιστολογίου και είναι από ηχογράφηση ενός λόγου του πνευματικού του πατέρα.
Τον ευχαριστώ θερμά.

Αφού άκουσα τον λόγο του γέροντα, έντονος ήταν ο προβληματισμός. Τι εννοεί ο γέροντας αναρωτήθηκα. Έψαξα και ξανά προβληματίστηκα. Θα βρω στοιχεία είπα.
Τα στοιχεία δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος να τα βρω. Δεκάδες χιλιάδες οι νεκροί στην δυτική Ευρώπη. Με φορτηγά κουβαλούσαν τους νεκρούς και άνοιγαν ομαδικούς τάφους για να τους θάψουν.
Την ίδια στιγμή οι ορθόδοξες χώρες στα Βαλκάνια και την ανατολική Ευρώπη είχαν λιγότερους νεκρούς, λιγότερους σε σχέση ακόμη και με την Ελλάδα, με τις εκκλησίες ανοικτές στο κοινό και τη Θεία Κοινωνία διαθέσιμη στους πιστούς.

π. Ευάγγελος Παπανικολάου - Της νεότητός σου μηδείς καταφρονείτω



π. Ευάγγελος Παπανικολάου, ιατρός και ιεραπόστολος

Αποδείξεις γι΄αυτούς που λένε πως δήθεν δεν υπάρχει Θεός!


Αποδείξεις γι΄αυτούς που λένε πως δήθεν δεν υπάρχει Θεός!

Η Ανάληψη του Κυρίου: μεταξύ ουρανού και γης…

235839-HAnalypsis (1)

Όρθια, στητή, δεσπόζουσα, υπερχρονική και υπεριστορική παρουσία, μεσίτρια μεταξύ Χριστού και ανθρώπων, μεταξύ ουρανού και γης.

Έτσι ιστορεί ο βυζαντινός αγιογράφος τη Θεοτόκο στο γεγονός της Αναλήψεως.

Η συνείδηση της Εκκλησίας τη θέλει εκεί στο επισφράγισμα του λυτρωτικού έργου του Υιού της, στο πλήρωμα της θείας οικονομίας, στην ένωση γης και ουρανού, στηνυπερύψωση της σαρκός που περιεβλήθη διά της Θεοτόκου ο Χριστός και στη συμφιλίωση του ανθρώπου με τον Πατέρα Του.