Ετικέτες

29.8.20

Άγιοι Αλέξανδρος, Ιωάννης και Παύλος ο νέος, Πατριάρχες Κωνσταντινούπολης


30 Αυγούστου

Υπέρ υγείας Κορνηλίας και Μαρίας-Στυλιανής

 Αποτέλεσμα εικόνας για προσευχή"


Ας μπούμε στη θέση των αδερφών μας, ας φανταστούμε ο δικός μας άνθρωπος να είχε ένα παρόμοιο πρόβλημα υγείας. Ας πονέσουμε μαζί τους, ας κάνουμε τον πόνο προσευχή και ας αφήσουμε την τελική απόφαση στον Κύριό μας Ιησού Χριστό.

Ἔχοντες οὖν ἀρχιερέα μέγαν διεληλυθότα τοὺς οὐρανούς, Ἰησοῦν τὸν υἱὸν τοῦ Θεοῦ, κρατῶμεν τῆς ὁμολογίας. οὐ γὰρ ἔχομεν ἀρχιερέα μὴ δυνάμενον συμπαθῆσαι ταῖς ἀσθενείαις ἡμῶν, πεπειραμένον δὲ κατὰ πάντα καθ᾿ ὁμοιότητα χωρὶς ἁμαρτίας. προσερχώμεθα οὖν μετὰ παῤῥησίας τῷ θρόνῳ τῆς χάριτος, ἵνα λάβωμεν ἔλεον καὶ χάριν εὕρωμεν εἰς εὔκαιρον βοήθειαν. (Εβρ. 4,14-16)


Κορνηλία: καρκίνος σε τελικό στάδιο (ολική μετάσταση)

Μαρία-Στυλιανή: σοβαρό πρόβλημα ψυχικής και πνευματικής φύσεως, απελπισία

Ο Άγιος με την θαυμαστή αφθαρσία – Άγιος Αλέξανδρος του Σβίρ

alt
Ο Άγιος με την θαυμαστή αφθαρσία – Λείψανο 500 ετών
Η  Εκκλησία εορτάζει την μνήμη του δύο φορές. Την ημέρα της Κοιμήσεώς του (30 Αυγούστου) και την ημέρα της επισήμου Διακηρύξεως της Αγιότητάς του & της ανακομιδής του Ιερού Λειψάνου του (17 Απριλίου).

Κρίσιμο ερώτημα προς τους Αρχιερείς...

 Αυτό το μισθό παίρνουν ιερείς και αρχιερείς | Τι λες τώρα;

Μην μας γυρίζετε την πλάτη σας...!


Σεβαστοί μας Αρχιερείς έχετε βαλθεί να μας τρελάνετε και να μας σκανδαλίζετε; Αντιλαμβάνεστε πόση ευθύνη φέρετε για το ποίμνιό σας; Δηλαδή τί ακριβώς περιμένετε για να συγκαλέσετε Σύνοδο;

Ο Σεβασμιώτατος Μόρφου βέβαια έδωσε μια πειστική εξήγηση (που ταιριάζει και στην Ελλαδική Εκκλησία): δεν συγκαλείται Σύνοδος γιατί δεν πρόκειται να υπάρξει ομόφωνη απάντηση!

Ναι μεν, αλλά αυτό που ζούμε το τελευταίο διάστημα είναι ο απόλυτος παραλογισμός. Βγαίνουν Αρχιερείς και λένε ότι δεν πρέπει να φοβόμαστε εντός του Ναού για το παραμικρό που αφορά μετάδοση ασθενειών (π.χ. Ιωήλ Εδέσσης, Κοσμάς Αιτωλίας, Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ.α.) και βγαίνουν και άλλοι (Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, Αργολίδος Νεκτάριος, Γόρτυνος Ιερεμίας κ.α.) και λένε ότι πρέπει να κάνουμε υπακοή διότι μόνο από τη θεία κοινωνία δεν μεταδίδονται ασθένειες... Αντίστοιχα άλλοι πνευματικοί δίνουν τη μια γραμμή, άλλοι την άλλη. Μάλιστα η μια ομάδα κατηγορεί συχνά την άλλη είτε για απιστία είτε και για αιρετική συμπεριφορά. Και ο Διάβολος (μας) γλεντάει!

Κυριακή IB´ Ματθαίου 30/8/20: ακολουθία εσπερινού, όρθρου, μουσικά κ.α.

 Κυριακή IB΄ του Ματθαίου (Ματθ. 19, 16-24)


Κυριακή  ΙΒ΄ Ματθαίου



Παρακάτω μπορείτε να βρείτε:τις ακολουθίες του εσπερινού και του όρθρου, τροπάρια και αναγνώσματα της θείας λειτουργίας, μουσικά, ηχητικά, το τυπικό κ.α. για την Κυριακή 30 Αυγούστου 2020:

Αποστολικό ανάγνωσμα Κυριακής ΙΒ΄ Ματθαίου (Α΄ Κορ. ιε΄ 1-11)

 Αποτέλεσμα εικόνας για προσωποληψία


Α΄ Κορ. ιε΄ 1-11

Ευαγγελική περικοπή Κυριακής ΙΒ΄ Ματθαίου (αρχαίο - μετάφραση και σχολιασμός - ερμηνεία)

 Ο πλούσιος νέος


Ο πλούσιος νέος

ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΙΘ´ 16 – 26

ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΜΑΣ ΑΓΡΙΕΨΕ

 Τράπεζα Ἰδεῶν - Αγιολόγιο - Εορτολόγιο


                Η λέξη άγριος χρησιμοποιείται στη νεοελληνική σε διαστολή προς τον ήμερο. Οι λέξεις ήμερος – άγριος χρησιμοποιούνται πρωτίστως για τη διάκριση ζωικών ειδών, θηλαστικών κυρίως. Στην περίοδο της νεωτερικότητας όμως στην ομοταξία των θηλαστικών έχει ενταχθεί και ο άνθρωπος, καθώς η υλιστική φιλοσοφία του αφήρεσε την ψυχή, που εμφύσησε μέσα του κατά τη δημιουργία ο Θεός. Όμως, σε αντίθεση προς όλα τα άλλα θηλαστικά, τα οποία διαχωρίζονται κατά γένη σε άγρια και ήμερα, στο είδος άνθρωπος γίνεται γενικά αποδεκτό ότι ενυπάρχουν άγριοι και ήμεροι ταυτόχρονα. Ο δυτικός άνθρωπος χαρακτηρίζει ως άγριο τον απολίτιστο, έχοντας όμως θεσμοθετήσει κριτήρια απορρέοντα από τον δικό του πολιτισμό. Έτσι κατ’ εξοχήν βάρβαροι θεωρούνταν οι ανθρωποφάγοι διαφόρων φυλών της Αφρικής και της Πολυνησίας. Όμως ο αγράμματος Μακρυγιάννης χαρακτηρίζει ανθρωποφάγους τους πρέσβεις των μεγάλων δυνάμεων, που μάλιστα τρώνε ζωντανούς τους ανθρώπους! Ιδιορρυθμία σαλεμένου νου, θα αποφανθεί ο δυτικόπληκτος «ορθολογιστής», αυτός που θεωρεί όλα της Εσπερίας λαμπρά και εθελοτυφλεί μπροστά στα άγρια κατά της ανθρωπότητας εγκλήματα που διέπραξε ο δυτικός άνθρωπος. Οι ιθαγενείς της ερήμου Καλαχάρι χαρακτηρίζονται ακόμη άγριοι, επειδή χρησιμοποιούν για την θήρα ζώων ξύλινα ακόντια. Το ότι τα θηράματα προσφέρονται στην κοινότητα, ώστε να μη μείνει κανένας χωρίς τροφή βρίσκεται εκτός αξιολόγησης, καθώς προσκρούει στην ακραία απληστία των «πολιτισμένων» δυτικών! Και ο πλανήτης μετρά τις πληγές του καθημερινά χωρίς να είναι σε θέση να δώσει ικανοποιητική εξήγηση για τα συμβαίνοντα, καθώς πορεύεται ερήμην Θεού.