Ετικέτες

13.11.13

Ο ιερέας που έτρεξε στον μαραθώνιο

Ο ιερέας που έτρεξε στον Μαραθώνιο
Ο ιερέας που έτρεξε στον Μαραθώνιο
«Ήθελα να δείξω ότι η Εκκλησία είναι κοντά στο λαό παρίσταται σε όλες τις εκδηλώσεις από τις κοινωνικές έως τις αθλητικές. Για αυτό συμμετείχα στο Μαραθώνιο. Είδα ότι στον κόσμο άρεσε η συμμετοχή μου. Από όπου περνούσα με χειροκροτούσαν περισσότερο από τους υπόλοιπους. Κάποιοι μάλιστα μου ζητούσαν την ευχή μου. Την έδινα ενώ έτρεχα.»



Ο 43χρονος πατέρας Αθανάσιος είναι ίσως ο μοναδικός δρομέας που ξεχώρισε όσο κανένας άλλος από τους συμμετέχοντες στον Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας. Αν και δε τερμάτισε με χρόνο ρεκόρ, κατάφερε να κάνει τη διαφορά τρέχοντας με τα ράσα!
Ο 43χρονος είναι ιερέας και ζει στην Πτολεμαΐδα. Έχει μάλιστα και το βαθμό του λοχαγού, αφού είναι στρατιωτικό ιερέας και υπηρετεί στο Ά Σώμα Στρατού. Πατέρας πέντε παιδιών και ερασιτέχνης δρομέας, πήρε την απόφαση να τρέξει τα 42χλμ. του Μαραθωνίου για να περάσει ένα μήνυμα για την Εκκλησία. « Με ενδιέφερε η συμμετοχή στον αγώνα για να περάσω το μήνυμα που ήθελα. Ο κόσμος με υποδέχθηκε θερμά. Δεν άκουσα ούτε ένα αρνητικό σχόλιο, το αντίθετο. Ένας μόνος μου ευχήθηκε του χρόνου να τρέξω χωρίς τα ράσα. Μα έτσι δε θα καταλάβεις ότι είμαι ιερέας, του απάντησα» λέει στη «δημοκρατία» ο πατήρ Αθανάσιος.

Πηγή:Δημοκρατία

1 σχόλιο:

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.