Ετικέτες

3.9.14

Αντώνιος Βαρδής: Υπάρχει Θεός, σ' αυτόν πιστεύουμε, γιατί διαφορετικά θα ρημάξουμε!



Δυνατός μέχρι την τελευταία στιγμή στάθηκε ο Αντώνης Βαρδής: εδώ και 23 χρόνια «πάλευε» με τον καρκίνο, ο οποίος τελικά τον νίκησε τα ξημερώματα της Τρίτης, σε ηλικία 66 ετών Μπορεί η περιπέτεια της υγείας του να έγινε ευρέως γνωστή τον τελευταίο χρόνο, ωστόσο,  άρχισε όταν ήταν 43 χρόνων.

«Όταν ξαφνικά έμαθα ότι πρέπει να χειρουργηθώ γιατί είχα καρκίνο, είπα “ό,τι προκύψει”. Μια νύχτα μόνο πριν πάω στο νοσοκομείο συνειδητοποίησα ότι είναι πολύ σοβαρή η ασθένειά μου. Δεν σου κρύβω ότι έκλαψα, ήρθε σε φλας μπακ μπροστά μου όλη μου η ζωή. Είπα πως "ό,τι είναι να γίνει, θα γίνει". Δεν μπορούσα να κάνω τίποτε. Ήταν οι γιατροί και ο Θεός... Κάποια στιγμή τώρα όταν πονάει λίγο η κοιλιά μου, το έντερό μου ή το στομάχι μου, το μυαλό μου πάει στο κακό. Λέω "Ωπ, τι γίνεται;" Με πιάνει άγχος. Αλλά και να μου ξανασυμβεί θα το αντιμετωπίσω με την ίδια δύναμη», είχε δηλώσει ο ίδιος σε συνέντευξή του, το 2009.

Η περιπέτειά του στάθηκε αφορμή για να έρθει πιο κοντά στον Θεό: «υπάρχει ανώτερη δύναμη, υπάρχει ο Θεός τον οποίο μπορεί να μη τον έχουμε δει ποτέ, όμως σ΄ Αυτόν πιστεύουμε, γιατί άμα δεν πιστεύουμε θα ρημάξουμε. Πιστεύω στην ανώτερη δύναμη, πιστεύω στον Θεό, έχω ένα εκκλησάκι στο σπίτι που το είχα κάνει τάμα, όταν ανακάλυψα ότι έχω καρκίνο. Με πήρε μία κοπέλα και με πήγε μαζί με την τότε γυναίκα μου τη Χριστίνα, στον Άγιο Εφραίμ. Και πήγα εκεί και προσευχήθηκα... Έκανα την εγχείρηση και όλα, δόξα τω Θεώ, πήγαν καλά».

Όλα αυτά τα χρόνια, με μεγάλη δύναμη ψυχής και αγώνα, ο Αντώνης κατάφερε να ξεπεράσει το πρόβλημα και συνέχισε να δημιουργεί, χαρίζοντάς μας επιτυχίες.

Πριν από ενάμιση χρόνο, όμως, ήρθε η μοιραία στιγμή: την ώρα που μιλούσε στο τηλέφωνο, έχασε ξαφνικά τη φωνή του! Τότε διαγνώστηκε κακοήθης όγκος στον εγκέφαλο και -επειδή οι Eλληνες γιατροί δεν αναλάμβαναν να τον χειρουργήσουν, φοβούμενοι μήπως πειραχτεί το νεύρο της ομιλίας-μεταφέρθηκε στο Ανόβερο της Γερμανίας.

Μετά την επέμβαση από Γερμανούς ειδικούς, ο τραγουδοποιός επέστρεψε στην Ελλάδα και, μάλιστα, μπήκε στο στούντιο για να ολοκληρώσει τον δίσκο της Νατάσσας Θεοδωρίδου.

Κι ενώ όλοι ήταν αισιόδοξοι, ο καρκίνος δεν είχε πει την τελευταία του λέξη Τον περασμένο Απρίλιο, ο γιός του, Γιάννης, εξομολογείται πως φοβάται πολύ για την υγεία του πατέρα του και αναφέρει πως είναι σε θέση να κατανοήσει τι γίνεται γύρω του, αλλά έχει παραλύσει η δεξιά του πλευρά και δεν περπατάει. Πριν από περίπου ένα μήνα, ο Αντώνης Βαρδής μπαίνει στο νοσοκομείο: η οικογένειά του κάνει έκκληση για αίμα, ο κόσμος ανταποκρίνεται και η «μάχη» συνεχίζεται, μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες της 2ας Σεπτεμβρίου, οπότε έπεσε η αυλαία…
 
Πηγή Tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.