Ετικέτες

7.4.15

ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ: "ΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ!"

1
"Με τι στόμα, ανόητε και πονηρέ άνθρωπε, αποτολμάς και υβρίζεις; Ομοίως και τους αγίους; Δεν φοβάσαι τρισάθλιε, μήπως ανοίξει η γη και σε καταπιεί; 

Ο διάβολος δεν αποτολμά να υβρίζει το όνομα του Θεού, διότι φοβάται μήπως πέσει αστραπή και τον κατακαύσει και συ, άγνωστε άνθρωπε, ανοίγεις αυτό το καταραμένον σου στόμα και παραδίνεις το όνομα του Θεού; Αλλοίμονον εις εκείνους πού υβρίζουν το όνομα του Θεού, διότι θα τους καίει ο πύρινος ποταμός πάντοτε".




"Ένας άνθρωπος να υβρίσει τον πατέρα μου, την μητέρα μου, τον αδεφλόν μου, έχω χρέος ωσάν χριστιανός να τον συγχωρήσω. Το δε να υβρίσει τον Χριστόν μου και την Παναγίαν μου, δεν θέλω να τον βλέπω".



Έλληνες!  Η βλασφημία των θείων είναι θανάσιμο αμάρτημα, στίγμα της κοινωνίας. Πρέπει να εκλείψει από την πατρίδα μας. Όχι μόνο μας εκθέτει στα μάτια των ξένων, αλλά δείχνει προ παντός αχαριστία στον ευεργέτη μας Θεό. 

ΒΛΑΣΤΗΜΑΣ; Δεν είσαι Χριστιανός! Είσαι εχθρός του Χριστού. Ετοιμάζεις καρφιά να καρφώσεις τον ΧΡΙΣΤΟ.


ΒΛΑΣΤΗΜΑΣ; Δεν είσαι Έλληνας. Γιατί η Ελλάδα ανέκαθεν σεβόταν τα θεία και τιμωρούσε τους βλάστημους με θάνατο!


ΒΛΑΣΤΗΜΑΣ; Δεν είσαι άνθρωπος. Γιατί και οι άγριοι στη ζούγκλα πέφτουν και προσκυνούν την Θεότητα!


ΒΛΑΣΤΗΜΑΣ; Γίνεσαι χειρότερος κι από τα ζώα. Γιατί και τα ζώα εκδηλώνουν ευγνωμοσύνη, όχι αχαριστία!


ΒΛΑΣΤΗΜΑΣ; Είναι φρικτό και να το πούμε. Γίνεσαι χειρότερος κι από τον σατανά. Γιατί ο σατανάς δεν βλαστημάει. Αντίθετα, ο σατανάς φρίττει και τρέμει, όταν ακούει το όνομα του Θεού και βλέπει τον Τίμιο Σταυρό.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.