Ετικέτες

28.10.15

ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ...

Νίκος Ανδρεαδάκης
Έκτακτο Παράρτημα 

Είμαι νέος, με οικογένεια, έχω όλη την ζωή μπροστά μου... Λόγω επαγγέλματος έχω την δυνατότητα να φύγω, να δουλέψω στο εξωτερικό και να βγάλω καλά λεφτά...Είναι βλακεία να μην το κάνω όσο είναι ακόμα καιρός... 
Να κάθομαι και να χαραμίζομαι εδώ στην ψωροκώσταινα...Πρέπει να φύγω για να εξασφαλίσω το μέλλον των παιδιών τουλάχιστον...Έτσι μου λένε οι φίλοι μου,οι κουμπάροι μου,οι συγγενείς μου...ΟΛΟΙ...
                         ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ...γιατί την γλυκιά μου μάνα, την Πατρίδα μου, δεν την λέω ψωροκώσταινα,την λέω ΕΛΛΑΣ και είναι ο πιο ευλογημένος τόπος επάνω στην γή...
                         ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ...γιατί εδώ ο ουρανός είναι γαλάζιος και όλα τα τοπία με τις αντιθέσεις τους και τα χρώματα τους μοιάζουν σαν κάποια κρυμμένη γωνιά του παραδείσου...
                         ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ...γιατί η ελληνική γλώσσα είναι η πιο όμορφη και ζωντανή γλώσσα του κόσμου...
                         ΟΧΙ ΔΕΩ ΘΑ ΦΥΓΩ...γιατί το λεξιλόγιο μας έχει την λέξη φιλότιμο...
                         ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ...γιατί δεν έχω τίποτα απολύτως να ζηλέψω από τους κουτόφραγκους και απο τις δήθεν  οργανωμένες, άχρωμες,άθεες κοινωνίες τους...Αυτοί έχουν να ζηλέψουν πολλά απο εμάς...
                         ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ...γιατί δεν αλλάζω με τίποτα στον κόσμο την Κυριακάτικη Θεία Λειτουργία στην ενορία μου και την κοινή συζήτηση με τον πνευματικό μας και τα πνευματικά μας αδέρφια στο αρχονταρίκι μας.... 
                         ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ...γιατί η Πατρίδα μας μοσχοβολάει ΧΡΙΣΤΟ και ΘΥΣΙΑ... 
                         ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ... γιατί για Πατρίδα δεν λογαριάζω τους πολιτικούς οι οποίοι την έχουν προδώσει. Για Πατρίδα λογαριάζω αυτούς που έδωσαν το αίμα τους και την Ζωή τους για να είμαστε σήμερα ελεύθεροι...
                         ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ...γιατί εδώ έχουμε για ρίζες μες τη γή θαμμένους τους προγόνους,κείνους που κείτονται νεκροί στσ'αγκάλες του χωμάτου μα ζούνε μες στις φλέβες μας στη ζεστασιά του αιμάτου....[ποίημα Γ.ΚΑΡΑΤΖΗ]
                         ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ...γιατί εδώ το χώμα που πατώ είναι ποτισμένο με αίμα και δάκρυα...
                         ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ...γιατί εδώ το χώμα δεν το λέμε χώμα,το λέμε ΜΗΤΡΑ που γεννάει ΖΩΗ Αθάνατη, Άυθαρτη,Αιώνια...
                         ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ...γιατί θέλω να είμαι εδώ όταν θα έρθει εκείνη η άγια ώρα που θα μας καλέσει η Πατρίδα και όλοι οι ΕΛΛΗΝΕΣ μαζί αψηφώντας τα πάθη και τα λάθη που μας χωρίζουν,θα πάμε όλοι μαζί αγκαλιασμένοι,χαρούμενοι,

τραγουδώντας,να την υπερασπιστούμε, Αψηφώντας τον θάνατο...
                         ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ...γιατί εδώ τον θάνατο δεν τον φοβόμαστε.Τον κοιτάμε στα μάτια και τον αντιμετωπίζουμε σαν ίσος προς ίσο.Για εμάς ο θάνατος δεν είναι το τέρμα.Είναι το πέρασμα στην αληθινή ΖΩΗ...
                         ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ...γιατί θα δώσουμε λόγο και θα μας κρίνουν οι αγγένητοι και οι νεκροί για τις πράξεις μας απέναντι στις αξίες της φυλής...
                         ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ...θα μείνω εδώ και θα παλέψω μέχρι τελευταίας ρανίδος του αίματος μου να μεγαλώσω τα παιδιά μου με Χριστιανικές και Ελληνικές αξίες...
                         ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ...γιατί είμαι υπερήφανος που είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ.Είμαι  υπερήφανος για τους ΗΡΩΕΣ και τους ΑΓΙΟΥΣ μας.Στέρεψ'ο κόσμος απο αρχοντία και θυσία...Θέλω τα εγγόνια μου να θυμούντε έναν λεβέντη παππού και να είναι υπερήφανα για αυτόν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.