Ετικέτες

24.3.16

Της Πατρίδος μου η Σημαία


"Ένα κοντάρι ψηλό, γαλανόλευκο και αυτό χρωματισμένο, είναι στηριγμένο στη γη και επάνω του υψωμένη η γαλανόλευκη σημαία του Σταυρού. Αύρα ζεφύρου, που ερχόταν από τη θάλασσα εκυμάτιζε γοητευτικά τη σημαία. Κι εμείς όλοι ενομίσαμε ότι η αύρα ερχόταν από τη σκλαβωμένη Πατρίδα μας και έφερνε έως εδώ τους στεναγμούς των σκλάβων Ελλήνων, για να ακούσουν τα αδέλφια τους, που αποτελούσαν τον ελληνικό στρατό της Μ.Ανατολής".

Μητροπολίτης Χίου κυρός Παντελεήμων ο Φωστίνης ο εκ Κρανιδίου.

Προ ολίγου το διάβασα αυτό σε ένα βιβλίο και αναρίγησε η καρδιά μου ως Έλληνος Κληρικού. Γιατί να ντραπώ για το Έθνος μου; Έχω ψηλά την Σημαία στην καρδιά μου και στην ύπαρξη μου παίζει σημαντικό ρόλο το ιερό μας Σύμβολο!

Δεν αφήνουμε σε κανένα να ξεπουλήσει την πατρίδα μας... δεν είμαι ούτε με τους μεν ούτε με τους δε... τους έχω σιχαθεί άπαντας! Μόνον την πατρίδα μου αγαπώ και "μυριάκις υπέρ αυτής" θα πεθάνω!

Μην υποστέλλετε εντός σας το Φλάμπουρο του Έθνους μας!

καλή Παναγιά για αύριο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.