Ετικέτες

11.9.16

Άγιος Παΐσιος: Τότε θα γίνει το μεγάλο έλεος...

Αποτέλεσμα εικόνας για αγιος παισιος ελλαδα
... θα πιάσουμε μαζί και οι δυο μας το καράβι και

 θα πάμε απέναντι στα Φάρασα
Ομιλεί ο Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος
Θα πω ένα γεγονός το οποίον τελευταία εσυνέβηκε.

Με πήρε τηλέφωνο, θα ‘χει τώρα πόσον καιρό .. μα έναν μήνα; ενάμιση μήνα; Θα έχετε ακούσει ότι έγινε στην Λεμεσό ένας μεγάλος Ναός του Αγίου Αρσενίου εκεί στον δρόμο τον υπεραστικό προς την Πάφο. Του Αγίου Αρσενίου και του Αγίου Παϊσίου. Στην ουσία είναι ο πρώτος Ναός, μεγάλος Ναός, που έγινε προς τιμήν του Αγίου Παϊσίου, και του Αγίου Αρσενίου βέβαια που παρέμεινε ο μεγάλος Γέροντας της ζωής του. Εάν του Ιακώβου ο Γέροντάς του ο ουσιαστικός ήταν ο Όσιος Δαυίδ, του Παϊσίου ήταν ο Όσιος Αρσένιος.
Με πήρε τηλέφωνο ο άγιος Λεμεσού, μου λέει, δεν έρχεσαι και συ να κάνουμε μαζί τα εγκαίνια; Του λέω, κοίταξε ρε Αθανάσιε, πονείς εσύ τα πόδια σου έκαμες εγχείρηση, πονώ κι εγώ τα πόδια μου διότι μου λείπει η Β12, δυο ανάπηροι Αρχιερείς, μείνε εσύ μόνος σου να μην μπλεχτούμε. Δεν επήγα αλλά έτσι είχα συνέχεια το νου μου εις την τελετή.
Με παίρνει τηλέφωνο ένας πολλά πολλά απλός άνθρωπος, Καρπασίτης. Μου λέει, πάτερ Νεόφυτε ευτυχώς που σε ηύρα εσένα. Ναι, του λέω, Αντρέα. Ξέρεις, μου λέει, αυτήν τη στιγμή γίνεται ένα θαύμα εδώ δίπλα από την περιοχή που κατοικώ κι έσπασα τα τηλέφωνα αλλά δεν τους ευρίσκω στην Μητρόπολη Λεμεσού κι άκουσα μέσα μου, πιάσ’ τον Μόρφου ..
Αυτός είναι πολύ απλός άνθρωπος, από αυτούς τους ανθρώπους που η προσευχή τους κρατά τον τόπο μας ζωντανό κι ελεύθερο.
Του λέω, τι έγινε Αντρέα; Μου λέει. Το ’93 έναν χρόνο πριν κοιμηθεί ο Άγιος Παΐσιος -εκοιμήθη το ’94- επήγα να τον δω. Ήταν η μοναδική φορά που τον είδα και επήγα με δύο Λεμεσιανούς. Η δουλειά μου εμένα είναι να κατεδαφίζω υψηλά κτήρια. Είναι εργολάβος και όταν θέλουν να κατεδαφίσουν καμιά πολυκατοικία τον καλούν και την κατεδαφίζει.
Επήγαμε μου λέει με τους δυο φίλους τους Λεμεσιανούς, ο ένας ήταν λίγο περιπαίχτης. Είδε και τον Άγιο ότι ήταν αστείος. Όχι πάντα, όταν ήθελε να σου μιλήσει αυστηρά μπορούσες να λιποθυμήσεις από την αυστηρότητα.
– Του λέει. Πως σε λένε παιδί μου εσένα;
– Αντρέα.
– Και τι δουλειά κάνεις;
– Εργολάβος είμαι.
– Του λέει ο Λεμεσιανός. Δεν σου είπε την αλήθεια Γέροντα. Εργολάβος, αλλά ξέρεις τι δουλειά κάνει; Κατεδαφίζει μεγάλα κτίρια.
Και ακούτε από ‘δω και πέρα πως συμπλήρωσε ο Γέρων Παΐσιος.
 Ναι κατεδαφίζει, αλλά απ’ ό,τι βλέπω χτίζει κιόλας.
– Όχι, του λέει, δεν χτίζω μόνο κατεδαφίζω.
– Όχι Αντρέα μου χτίζεις γιατί κάνεις υπακοή σε άγιο πνευματικό.
Πράγματι αυτός εξομολογείτο στον Γέροντα στο Σταυροβούνι.
– Και με αυτήν την υπακοή, του λέει, σιγά σιγά χτίζεις οικοδομή την οποία θα βρεις όταν πας εις τον Παράδεισο. Και ξέρεις, του λέει, εκεί που μένεις τώρα, που σ’ έριξε η προσφυγιά, σε λίγο καιρό θα ‘ρθω κι εγώ να μένω.
– Του λέει, μα εγώ μένω στον Κάψαλο της Λεμεσού. Θα έρθεις εσύ στον Κάψαλο;
– Θα μου χτίσουν ένα μεγάλο σπίτι. Θα είναι 635 μέτρα μακριά από το σπίτι σου.

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΩΝ ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΚΑΠΠΑΔΟΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ, ΛΕΜΕΣΟΣ ΚΥΠΡΟΥ. ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΕΓΙΝΑΝΣΤΙΣ 23/1/2015.
.. Και μην έχεις αγωνία που θα πεθάνουν οι γονείς σου, ούτε να παντρευτείς ούτε να καλογερευτείς. Δεν έχεις ανάγκη εσύ ούτε το Μοναστήρι ούτε την παντρειά, να μείνεις έτσι.
– Γέροντα φοβούμαι την μοναξιά, του είπε, που θα πεθάνουν οι γονείς μου.
– Μην έχεις έννοια γιέ μου, του λέει. Θα έρχομαι από το μεγάλο σπίτι που θα μου χτίσουν στη Λεμεσό και θα σου κάνω παρέα, και όποτε χάνεις το κουράγιο σου θα έρχεσαι στο μεγάλο σπίτι να με συναντάς. Αλλά ξέρεις, ούτε εσύ είναι να μείνεις πολύ καιρό στην προσφυγιά, ούτε κι εγώ στο μεγάλο σπίτι. Μετά, του λέει, θα γίνει το μεγάλο έλεος και θα έρθεις και θα φύγουμε μαζί και θα πάμε εκεί που γεννήθηκες, στην Γιαλούσα, -την περιοχή της Γιαλούσας να μην τα πούμε όλα με ακρίβεια.
Η ΓΙΑΛΟΥΣΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΥΠΡΟ.
..  Εκεί, του λέει, οι τουρκαλάδες θα χτίσουν ένα μεγάλο λιμάνι και απ’ εκεί θα πιάσουμε μαζί και οι δυο μας το καράβι και θα πάμε απέναντι στα Φάρασα.
Η ΜΑΡΙΝΑ (KARPAZ GATE MARINA) ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΓΙΑΛΟΥΣΑΣ. ΑΝΟΙΞΕ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2011 ΤΑ ΕΡΓΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.
ΑΠ’ ΤΗ ΓΙΑΛΟΥΣΑ ΣΤΑ ΦΑΡΑΣΑ
– Του λέει, μα δεν έχει λιμάνι η περιοχή μας.
– Τώρα δεν έχει, θα κάμουν οι Τούρκοι.
Τώρα αν πάτε στον Απόστολο Αντρέα όσοι πηγαίνετε, θα δείτε ότι έκαναν μια μεγάλη Μαρίνα, τη μεγαλύτερη της Ανατολικής Μεσογείου οι Τούρκοι. Και την έβλεπε από το ’93.
KARPAZ GATE MARINA
Σημασία έχει εμείς πως θα διαχειριστούμε αυτά τα γεγονότα και το είχε έγνοια αυτό ο Άγιος. Έβλεπε ότι εμείς έχουμε έτσι μία μανία μόνο εις το θαύμα, στην προφητεία και εις την εύκολη λύση. Στη διαχείριση των πραγμάτων και στη συμπόνοια των ανθρώπων έχουμε πολύ έλλειψη. Και όταν λέω ανθρώπων δεν εννοώ μόνο των δικών μας, εννοώ και τους Τούρκους. Έχει κανέναν Χριστιανό που παρακαλεί να γίνει πόλεμος; Έχει κανέναν Χριστιανό που θέλει ακόμα και την καταστροφή του εχθρού του; Εγώ προσωπικά δεν την εύχομαι κι ας είμαι άνθρωπος πονεμένος, κι ας έχασα το χωριό μου, τον αδερφό μου στη διάρκεια του πολέμου, τον πατέρα μου πιο πριν, αυτό δεν το εύχομαι σε κανέναν.
Όμως, η έγνοια μας θα πρέπει να είναι πως μέσα από αυτά τα γεγονότα που οι άνθρωποι θα προκαλέσουν και ο Θεός θα τα ανεχτεί και θα τα αξιοποιήσει, πως εμείς θα τα ζήσουμε εν μετανοία, εν προσευχή με πολύ συμπόνοια για τον κάθε συνάνθρωπό μας. Αυτό νομίζω είναι ένα ζητούμενο της εποχής μας. Τώρα ζητούμενο της οικονομικής κρίσης είναι να μοιραστούμε το φαΐ μας, τα χρήματά μας, τον καλό μας λόγο στον πονεμένο μας συνάνθρωπο.
Δεν είναι μόνο αυτά. Αυτή είναι η προπόνηση που γίνεται τώρα. Τα μεγάλα έπονται.
πηγή: https://averoph.wordpress.com                               ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.