Ετικέτες

20.9.17

Το Πιστεύω του Αγίου Νεκταρίου


λεγε γιος Νεκτάριος:

« Θεός γιά μένα εναι δόξα, πλοτος καί καύχημα. Εναι τό γλυκύτατο καί πιό εχάριστο πράγμα. Εναι φροντίδα καί τό ντρύφημά μου. ψυχή μου εναι δημιούργημα τς πνος το Θεο. Τό σμα μου εναι πλάσμα το Θεο. Θεία χάριτι εμαι γένος το Θεο. π᾿ τό Θεό λαβα τήν παρξη λλά καί τή δυνατότητα νά κινομαι, ν᾿ ναπνέω καί νά μιλάω.


Στό Θεό καθημερινά μπιστεύομαι τό πνεμα μου. Στό Θεό προσεύχομαι. Ζ μέ τό Θεό, δουλεύω καί βρίσκομαι μέ τό Θεό»…


Εμαι ετυχισμένος μέ τό μεγάλο, σχυρό καί ζντα Θεό, ποος εναι πάροχος βοηθός καί τελειωτής τν καλν. Εναι πόπτης τν σων σκέφτομαι, λέω καί κάνω. Δέχομαι τό Θεό ς φοβερό κριτή τν σων χω κάνει. χω Θεό πιο καί συγχωρητικό, μακρόθυμο καί πολυέλεο, σωτήρα καί λυτρωτή. 

Γνωρίζω Θεό πού εναι ρχή τν πάντων, πού δίνει τά γαθά, πού εναι προνοητής, πόπτης, πάνσοφος, παντογνώστης, πού γνωρίζει καί τά μέλλοντα καί τά παρόντα καί τά παρελθόντα. μν, δοξάζω, ελογ καί περυψώνω τόν γαθό, γιο, δίκαιο καί ληθινό Θεό».


Προσκυν καί λατρεύω τό φιλάνθρωπο Θεό. Πιστεύω στό Θεό, λπίζω στό Θεό, γαπ τό Θεό, πού εναι πηγή τς γάπης. ψυχή μου καί διάνοιά μου νυψώνονται στό Θεό καί βρίσκουν νάπαυση. καρδιά μου ποθε πολύ τό Θεό.


μολογ να Τρισήλιο καί Τρισυπόστατο Θεό. Κηρύττω να Θεό ναρχο, ΐδιο, πλό, περούσιο καί μέριστο. Τήν ατήν Μονάδα καί Τριάδα. Ατά μολογ, πιστεύω καί κηρύττω».

Τέλος καί τ Τρισηλί Θεότητι
κράτος, ανος καί δόξα ες τούς αἰῶνας τν αώνων.
μήν.


πηγή: apantaortodoxias

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.