Ετικέτες

29.1.18

Όταν η Εθνική μας Κυριαρχία εξακολουθεί να «κανιβαλίζεται και να καρναβαλίζεται !!»

(σημ .Μέλιας: Η stand up comedy μασκαρεμένη Μέγας Αλέξανδρος και κρατώντας στο χέρι έναν φραπέ εισέρχεται θριαμβευτικά στο πλατό της εκπομπής και καταχειροκροτείται . Είναι θλιβερό που το κοινό την χειροκροτεί και διασκεδάζει με όσα λέει και ξεχνάει τη λαοθάλασσα στο συλλαλητήριο της Κυριακής στη Θεσσαλονίκη).

Stand up comedy: Όλα τάχατε σήμερα, ένας Μεγαλέξανδρος σας έλειπε. Με ξύπνησαν τα πνεύματα, μου λένε σήκω Μεγαλέξανδρε από τον τάφο, Έλληνες και σκοπιανοί ίσως επιτέλους συμφωνήσουνε σε ένα όνομα. Άντε επιτέλους,άντε μου είχατε πρήξει τα μέζεα, τα οποία με γαργαλούσανε κιόλας ακούς;
Με γαργαλούσανε, γιατί είχα μια φαγούρα πως θα λέτε εσείς τα Σκόπια, άλλο πράμα, άλλο πράμα.
Λέμε εγώ τώρα αν θα κατακτούσα τα Σκόπια, το μόνο που θα με ενδιέφερε είναι πως θα ονομαστούν τα καζίνο τους, τίποτα άλλο, χα,χα…
Τον καφέ κοιτάς το φραπεδάκι; Μακεδόνας χωρίς φραπέ γίνεται; (γέλια και χειροκρότημα)
Ξέρεις Τατιάνα τώρα ε σκέφτομαι, τι τηλεφωνήματα θα’χουνε πάνω στο control. Αυτά είναι ένα σκετς από μόνα τους.
Νέα Μακεδονία λέει μπορεί να το πούνε το επικρατέστερο, Νέα Μακεδονία, εντάξει δηλαδή δίνεται σ’ αυτούς τη νέα εσείς κρατάτε εσείς τη γριά;  Δεν είναι πολύ καλή συμφωνία αυτή. Καλά εντάξει μπορείς να το σκεφτείς και θετικά βέβαια η γριά Μακεδονία έχει το ζουμί, τώρα δεν θέλω να σε στεναχωρέσω, Νέα Μακεδονία, Παλιά Μακεδονία, όπως και να την λέτε εσείς όλοι οι άλλοι Μακεδονία σκέτο θα την λένε, να το χωνεύεις δηλαδή.
Εντάξει Νέα Μακεδονία, όσο το δουλεύω στο μυαλό μου καλό είναι, καλό είναι να το πείτε και με ξενική προφορά και είστε τζεντ. (Gentleman)
Βασικά εσείς πρέπει να συνηθίσετε να το λέτε με ξενική προφορά, γιατί οι ξένοι με ξενική προφορά θα το λένε έτσι κι αλλιώς. Για πες λίγο, φέρε μου ένα μικρόφωνο..
(από το κοινό): Ματσεντόνια το λένε…
Stand up comedy: Κάτσε να βρω έναν, εδώ την κυρία.Θέλω να μου πεις μια Μακεδονία με ξενική προφορά.
(από το κοινό): Μακεδόνιαν …
Stand up comedy: Προσέξτε είναι θέμα μείζονος εθνικού συμφέροντος, από την προφορά σου εξαρτάται η εθνική μας κυριαρχία. Έλα άλλος τώρα, θα δοκιμάσει εδώ η κυρία, εδώ εσείς Ν.Δημοκρατία λέω, ότι νά’ναι. Νέα Μακεδονία με ξενική προφορά παρακαλώ ε;
(από το κοινό): Νιου Μακεντόνιαν…
Stand up comedy: Πέστο και λίγο με Μπάκιγχαμ style
(από το κοινό): Νιού Μακεντόνιαν…
Stand up comedy: Εντάξει, άλλος θέλει να δοκιμάσει;
(από το κοινό): Εγώ λέω καλύτερα να πεις τον Άδωνη να το πει..
Stand up comedy:Τον Άδωνη που τον θυμήθηκες αυτόν  χρυσό μου τώρα, άσε με με τον Άδωνη. Και μπορεί να την πούνε λέει και Δημοκρατία της Νέας Μακεδονίας, πάρε το μικρόφωνό σου, εκεί θα έχει πρόβλημα η Νέα Δημοκρατία, θα ξεκινήσει νέος κύκλος. Μη την πούνε και Μακεδονία της Ν. Δημοκρατίας και το τερματίσουνε.
Αααχ, ξέρεις με ποιον συζητάω για το σκοπιανό; Με τον Ανδρέα Παπανδρέου, είμαστε στην ίδια πτέρυγα στον Παράδεισο. Πολύ ωραίος τύπος, ωραίος τύπος, κρίμα που δεν έζησε στην εποχή μου αυτός θα τον έκανα στρατάρχη, θα κατακτούσαμε εδάφη μαζί, η μισή υφήλιος θα’τανε Πασόκ τώρα…
Τι άλλο χάκαραν λέει μια σελίδα και έβαλαν στον Ερντογάν, σε μια φωτογραφία ρουζ, και τα είδατε;ε το είδες; Και τι είναι το κακό;
Εμείς στην Αρχαία Ελλάδα όλοι φορούσαμε τέτοια. Εγώ ήμουνα ο πρώτος μετροσέξουαλ  της ιστορίας. Κοίταξε μ’ αυτή την περούκα που μου έδωσαν, μπορώ να κάνω και την Μέριλιν Μονρόε άμα θέλεις….
Αντιγραφή /Απομαγνητοφώνηση Μέλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.