Ετικέτες

11.2.18

Καταβασίες της Αποκρέω ΄΄ Βοηθός & σκεπαστής΄΄ - Θανάσης Δασκαλοθανάσης



Καταβασίες της Κυριακής της Απόκρεω 

΄΄Βοηθός και σκεπαστής΄΄
Θανάσης Δασκαλοθανάσης

Ηχογράφηση Φερουάριος 2016

δ α' χος πλ. β'
Βοηθς κα σκεπαστς γένετό μο ες σωτηρίαν, οτός μου Θεός, κα δοξάσω ατόν, Θες το Πατρός μου κα ψώσω ατόν. νδόξως γρ δεδόξασται.

δ γ'
Στερέωσον,
Κύριε,
π τν πέτραν τν ντολν σου, σαλευθεσαν τν καρδίαν μου, τι μόνος γιος πάρχεις κα Κύριος.

δ δ'
κήκοεν Προφήτης, τν λευσίν σου
Kύριε, κα
φοβήθη, τι μέλλεις κ Παρθένου τίκτεσθαι, κα νθρώποις δείκνυσθαι, κα λεγενú κήκοα τν κοήν σου κα φοβήθην. δόξα τ δυνάμει σου
Κύριε.

δ ε'
κ νυκτς ρθρίζοντα Φιλάνθρωπε, φώτισον δέομαι, κα δήγησον καμέ, ν τος προστάγμασί
σου, κα
δίδαξόν με ποιεν, ε τ θέλημά σου.

δ ς'
βόησα, ν λη καρδία μου, πρς τν οκτίρμονα Θεόν,
κα
πήκουσέ μου, ξ δου κατωτάτου, κα νήγαγεν, κ φθορας τν ζωήν μου.

δ ζ'
μάρτομεν, νομήσαμεν, δικήσαμεν νώπιόν σου, οδ
συνετηρήσαμεν, ο
δ ποιήσαμεν, καθς νετείλω μν, λλ μ παραδ ς μς ες τέλος, τν Πατέρων Θεός.

δ η'
ν Στρατια Ορανν δοξάζουσι κα φρίττει τ Χερουβμ κα τ Σεραφίμ, πσα πνο κα κτίσις μνετε, ελογετε, καί. περυψοτε ες πάντας τος αἰῶνας.

δ θ' χος πλ. β'
σπόρου συλλήψεως, τόκος νερμήνευτος, Μητρς νάνδρου, σπορος κύησις. Θεο γρ γέννησις
καινοποιε
τς φύσεις, δι σ πσαι α γενεαί, ς Θεόνυμφον
Μητέρα,
ρθοδόξως μεγαλύνομεν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.