Ετικέτες

8.3.18

Παρασκευή: Έκκληση για βοήθεια μέσω facebook...

Αποτέλεσμα εικόνας για βοήθεια


Σχόλιο: Δεν μπορούμε να ελέγξουμε την εγκυρότητα των παρακάτω πληροφοριών. Σίγουρα όμως μπορούμε να προσευχηθούμε για την Παρασκευή να βρει μια δουλειά, ώστε να μπορεί να μεγαλώσει αξιοπρεπώς τα παιδιά της. Τώρα, αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει και με υλικό τρόπο, ας του το ανταποδώσει ο Κύριος.



Αδέρφια μου καλησπέρα. Γνωρίζω πως υπάρχουν πολλές οικογένειες που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου. Σας παρακαλώ πολύ, αν είναι δυνατόν, βοηθήστε με. Έχω μεγάλη ανάγκη, πεινάνε τα παιδιά μου, δεν ξέρω τι να κάνω, χρειάζομαι άμεσα βοήθεια. Αν δεν μπορείτε χρήματα, γιατί ξέρω είναι πολύ δύσκολα για όλο το κόσμο, τουλάχιστον επικοινωνήστε μαζί μου στο 697181175 να σας πω πού μπορείτε να μου στείλετε λίγα τρόφιμα, ακόμα και ρουχαλάκια για τα μικρά μου. Σας παρακαλώ πολύ, στον καθένα μπορεί να συμβεί αυτό, ζητώ συγγνώμη για την ενόχληση, αλλά καταλάβετε τη φωνή μιας απελπισμένης μάνας που δεν μπορώ ούτε το καθημερινό να προσφέρω στα μικρά μου.


 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.