Ετικέτες

9.6.18

ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΝ ΑΡΙΖΟΝΙΤΗ

Χθες 20 Μαρτιου 2018 με πήρε από Ελλάδα ένας άγνωστος νεαρός, νιόπαντρος, μου λεει: Είμαι Αθήνα για δουλειές, μένω Κρήτη, και το βράδυ που ξάπλωσα να κοιμηθώ έβαλα στο YouTube να ακούσω μια ομιλία του Γέροντα και αποκοιμήθηκα. Τον βλέπω στον ύπνο και μου λέει: το παιδί να προσέξεις. Ξύπνησα με δέος και προβληματισμό για ποιό παιδί. Σκέφτηκα ότι η γυναίκα μου είναι έγκυος και μου το έκρυψε και ίσως θέλει να κάνει έκτρωση και με ειδοποίησε ο Γέροντας.

Πρωΐ πρωί της τηλεφωνώ και την ρώτησα αν είναι έγκυος και το παραδέχθηκε και ζητούσε συγγνώμη που το έκρυψε γιατί είχε σκοπό, μόλις έφευγα από Κρήτη να το έκανε έκτρωση για να μη μεγαλώνει παιδί τόσο νέα. Της είπα σε παίρνω γιατί μου το είπε ο γερ. Εφραίμ το βράδυ στον ύπνο μου. Ναι λέει σήμερα στις 7 είχα ραντεβού με τον γιατρό. Τώρα δεν πρόκειται να το κάνω.

Πήρε ο καϋμενος και έκλαιγε με ευχαριστίες προς τον Θεό που έστειλε τον Γέροντα και γλύτωσε το μωρό τους.

Π.Ιωσήφ

1 σχόλιο:

  1. ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΦΡΑΙΜ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΙΣΜΟ;

    ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ;
    ΟΙ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΠΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΣΧΕΔΙΑΖΟΜΕΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ.
    https://www.youtube.com/watch?v=Dcnvr_3Y230

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.