Ετικέτες

28.10.18

" Παιδί μου, Ασπασία έλα! Τελείωσα εγώ τη κουβέντα μου!"


"Μπήκα στον ναό για την εξομολόγηση. Ο γέροντας στεκόταν μπρος στο τέμπλο του Ιερού με την πλάτη γυρισμένη και φαινόταν να΄χει κάποια συνομιλία...

Δεν άκουγα το συνομιλητή του, όμως, άκουγα τον παππούλη να κάνει παύσεις σαν για να ακούει και να συνεχίζει!..

Έπειτα από λίγη ώρα, γύρισε προς το μέρος μου και μου είπε, ενώ τότε με έβλεπε για πρώτη φορά:

" Παιδί μου, Ασπασία έλα! 
Τελείωσα εγώ την κουβέντα μου!"

(Αδημοσίευτη μαρτυρία Α.)


Υ.Γ.:
Παρεμπιπτόντως... Απίθανο αφιέρωμα για τον Άγιο Γέροντά μας στο "ΠΡΟΣ ΤΗ ΝΙΚΗ"... Αναζητήστε το!!!



https://amfoterodexios.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.