Ετικέτες

6.12.18

Η αγάπη μου για σένα είναι αιώνια


Σχόλιο: Σύντομη, αλλά συγκλονιστική διήγηση...

"Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΑ"

Ήμουν παντρεμένη με τον αγαπημένο μου Ανδρέα επί 46 χρόνια. Σε κάθε γενέθλιο, μου έστελνε το πιο όμορφο μπουκέτο λουλουδιών, με μια σημείωση που περιείχε μόνο έξι λέξεις: «η αγάπη μου για σένα μεγαλώνει». Τέσσερα παιδιά, 46 μπουκέτα και μια ζωή γεμάτη αγάπη, αυτή είναι η κληρονομιά που είχε για μένα πριν πεθάνει πριν από δύο χρόνια.

Στα πρώτα μου γενέθλια, 10 μήνες μετά την απώλεια, ήμουν συγκλονισμένη γιατί πήρα ένα πανέμορφο μπουκέτο λουλουδιών που απευθυνόταν σε μένα ... από τον Ανδρέα. Θυμωμένη από καρδιάς, κάλεσα τον ανθοκόμο να αναφέρω ότι είχε συμβεί κάποιο λάθος.
Ο Ανθοπώλης απάντησε - "Όχι, αυτό δεν είναι λάθος. Πριν πεθάνει, ο σύζυγός σας πραγματοποίησε μια προκαταβολή για πολλά χρόνια εκ των προτέρων και μου ζήτησε να του δώσουμε μια εγγύηση ότι θα λάβετε ένα μπουκέτο λουλουδιών σε κάθε γενέθλιο». Με την αίσθηση ενός κόμπου συγκίνησης στο λαιμό μου, άνοιξα και διάβασα τη συνημμένη κάρτα, που έλεγε - Η αγάπη μου για σένα είναι αιώνια".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.