Ετικέτες

31.12.18

Δύσμοιρη Ελλάδα και πονεμένη αιώνια πατρίδα

 Σχόλιο: Απλά Επικό!!!!
Δύσμοιρη Ελλάδα και πονεμένη αιώνια πατρίδα
Αχ δύσμοιρη πατρίδα μου
Ματωμένη Ελλάδα
Και συ Λαέ μου μαρτυρικέ. Εμείς τα παιδιά σας έχουμε χάσει τα λογικά μας
Άλλοι οργανώνουν συλλαλητήρια
Άλλοι κόπτονται για τα θρησκευτικά
Άλλοι κάνουν εκπομπές στην τηλεόραση
Άλλοι γίνονται υπέρ πατριώτες
Άλλοι χωρίζουν την ιστορία σου και
Κομματιάζουν το σώμα σου στα δυο
αρχαίο και νέο
Και όλα αυτά στο τέλος τα κάνουν
γιατί θέλουν να είναι αρχηγοί
Θέλουν να τους δοξάζουν
Θέλουν να εξουσιάζουν και να ηγεμονεύουν
Θέλουν οι άλλοι να τους αναγνωρίζουν
Ψάχνουν οπαδούς άλλα όχι αδέρφια
Φτιάχνουν κόμματα-κομμάτια αλλά όχι ενότητα
Φτιάχνουν ιεραρχίες άλλα όχι κοινωνία ελεύθερη
Φτιάχνουν τυραννίες
Εμφανείς η αφανείς
άλλα όχι δημοκρατία και ελευθερία
Διότι μας τυραννά η δική μας εγωπάθεια
Και το αρρωστημένο αυτεξούσιο μας
Αχ πατρίδα μου Ελλάδα
Εμείς τα παιδιά σου έχουμε χάσει τα λογικά μας
Δεν έχουμε ανάγκη για αδερφούς και αδερφές
Έχουμε ανάγκη μόνο για οπαδούς να μας τονώνουν
Το υπέρογκο εγώ μας
Και ενώ ο δήμιος κομματιάζει το σώμα σου
Εμείς τρέχουμε να γίνουμε βουλευτές και
βουλευτές τής άρρωστης εγωπάθειας μας
Οπως παλιά που ο Ιμπραχήμ σε έκαιγε και σε ρήμαζε
Και εμείς ψάχναμε για αρχηγιλήκια και καπετανάτα
Αχ πατρίδα μου Ελλάδα
Πόσο σε πονώ
Αχ Λαέ μου μαρτυρικέ
Πότε εμείς τα παιδιά σου θα έρθουμε εις εαυτόν
Πότε θα ταπεινωθούμε αληθινά
Και θα ακούσουμε τον Λόγο
Του Σωτήρα Λόγου και Χριστού μας
Όποιος θέλει να είναι πρώτος
Ας γίνει τελευταίος
Και τα παιδιά του σκότους
Θέλουν να άρχουν των λαών
Όμως με εσάς να μην είναι έτσι
Διότι οι έσχατοι έσονται πρώτοι
Αχ Ελλάδα μου
Πατρίδα μου μαρτυρική
Αργά βαδίζει ο Χριστός στην Ιστορία
Αργόσυρτο είναι και το δικό σου το μαρτύριο
Παρόντα αιωνίως τα Σούλια και οι Ζάλογκοι
Τα Κούγκια και οι Αλώσεις
Οι εμφύλιοι και τα μνημόνια
Παρόντες είναι πάντα οι Πόντοι και οι Ιωνίες
Παρόντες και οι Άγιοι σου και οι Μάρτυρες σου
Αργά βαδίζει ο Χριστός
Αργά και εσύ οδεύεις φυλακισμένη και ματωμένη
Επειδή εμείς τα παιδιά σου έχουμε χάσει τα λογικά μας
Και σαν Νέρωνες νεοφανείς [1]
Σε φονεύουμε και σου πυρπολούμε
Το σώμα και την ψυχή
Ανίκανοι να σε ερωτευθούμε
Ανίκανοι να σε αγγίζουμε και να σε νοιώσουμε
Ανίκανοι να γίνουμε όλοι ίσοι και όλοι Ένα
Ανίκανοι να νικήσουμε το τέρας του εγώ μας
Που σε φονεύει αιωνίως


Γεώργιος Π. Παύλος είναι Καθηγητής Φυσικής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης(Δ.Π.Θ.) και Διδάκτωρ Φιλοσοφίας του Αριστοτέλειου Παν. Θεσ/κης (Α.Π.Θ.) και συνεργάτης της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΕΩΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.