Ετικέτες

28.1.19

Αγία Σοφία Κλεισούρας: Μετάνοια και Προσευχή για επερχόμενα δεινά…

Αποτέλεσμα εικόνας για αγια σοφια κλεισουρας

Η Παναγία στην Αγία Σοφία Κλεισούρας για μετάνοια και 3ο Π. Πόλεμο!
Η Αγία Σοφία Κλεισούρας ενημερώνει τους πιστούς για την προειδοποίηση της Παναγίας σε όλο τον κόσμο να είναι έτοιμοι και με μετάνοια για την Κρίση (κατά τον θάνατο και την 2α Παρουσία) αλλά και για τον επερχόμενο 3ο Παγκόσμιο Πόλεμο που θα καταστρέψει τα 3/4 της ανθρωπότητας!
Ο του παλαιού ημερολογίου Φυλής και Ωρωπού Κυπριανός (1948-2013), που λέγεται ότι για κάποιο διάστημα είχε επαφές με την Αγία και μάλιστα ότι την έκειρε Μυρτιδιώτισσα Μοναχή, το επιβεβαιώνει.
Να πάρεις μια βέργα και να μιλάς, να κηρύττεις μετάνοια της είπε η Παναγία.
«Δε μπορώ Παναϊα μου, δεν ακούνε» απάντησε η γερόντισσα. Η Μητέρα του Θεού την επιτίμησε. Εσύ να μιλάς μην παύεις να ορμηνεύεις.
Μελλόνυμφοι, άρρωστοι, φτωχοί, πληγωμένοι από την ζωή αποθαρρυμένοι και τρομαγμένοι έτρεχαν κοντά της και ζητούσαν τις προσευχές της για να προχωρήσουν στην ζωή.
Και εκείνη τους καλωσόριζε ανοιχτόκαρδα.
«Καλώς τα πουλία μου, καλώς τα πουλία μου»!
… Σαν γνήσια προφήτισσα του λαού καθήλωνε όσους της έτρεφαν ευλάβεια με τις αποκαλύψεις της για την οργή του Θεού και τα επερχόμενα δεινά.
«Είδα μαύρα σύννεφα, η οργή του Θεού κατέβαινε στον κόσμο. Σιγά, σιγά κατεβαίνουν, σιμώνουν και όταν αγγίξουν στη γη τότε θα γίνει ο πόλεμος».
Προέτρεπε για διόρθωση και μετάνοια.
«Είδα τα δάκρυα της Παναϊας, κάουμε. Κλαίει δια τε μας νύχτα-μέρα Θεέ μου να μην χαλάσεις τον ντουνιάν».
«…Να κάνετε προσευχή, να λέτε Θεέ μου, Θεέ μου μετάνοια ο λαός…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.