Ετικέτες

28.5.19

Ποιοι άνθρωποι με βοήθησαν πάρα πολύ να καταλάβω τον εαυτό μου; Οι εχθροί μου!

Dimitris Nomikos

Ποιοι άνθρωποι με βοήθησαν πάρα πολύ να καταλάβω τον εαυτό μου; Οι εχθροί μου.
Σε ποιους οφείλω τη διεύρυνση των αντοχών μου; Στους αντιπάλους μου.
Τι με έκανε να ανοίξω την αντίληψή μου; Ο πόνος.
Πως ξεπέρασα τα όριά μου; Με τις δυσκολίες.
Πότε αναγνώρισα πόσο γερές είναι οι ρίζες μου; Στην σύνθλιψή μου.
Πότε αποκάλυψα την κληρονομιά του είδους μου; Στον κίνδυνο.
Τι με έκανε πιο αποτελεσματικό; Η μνήμη των λαθών μου.
Τι με σήκωσε όρθιο απέναντι στον κίνδυνο; Η επιλογή να μην τον βλέπω με φόβο.
Που βρήκα την υπομονή μου; Στην αποταύτιση από τις δύσκολες καταστάσεις.
Όλα όσα περνάει ο άνθρωπος μπορούν να τον προάγουν ή να τον καταστρέψουν. Η τελική κρίση θα γίνει από το μυαλό, τους συνειρμούς που αυτό θα κάνει και το συναίσθημα που θα το ακολουθεί. Το παιχνίδι είναι στις επιλογές μας.

http://thesecretrealtruth.blogspot.com

ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.