Ετικέτες

2.9.19

Έχεις μήνυμα...

 
Πήγα στο "νοσοκομείο του Θεού" για μία γενική εξέταση και διαπιστώθηκε ότι όντως ήμουν βαριά άρρωστος!
Όταν μου πήραν την "πίεση", είδαν ότι είχα χαμηλό δείκτη τρυφερότητας και όταν έλεγξαν τη "θερμοκρασία" μου, είδαν πως το άγχος μου είχε φθάσει τους 40 βαθμούς...Μετά από ηλεκτροκαρδιογράφημα, η διάγνωση ήταν ότι χρειαζόμουν "μπάι-πας" αγάπης, μια που η μοναξιά είχε "φράξει" τις αρτηρίες μου και η καρδιά μου ήταν άδεια...

Επισκέφθηκα τον ορθοπεδικό, γιατί δεν ήμουν σε θέση να περπατώ δίπλα στον αδερφό μου. Επιπλέον, αδυνατούσα να τον αγκαλιάσω, αφού οι ώμοι μου είχαν πάθει αγκύλωση από πέσιμο που είχε προξενήσει το πρόσκομμα της ζήλιας...
Με βρήκαν επίσης μυωπικό... Δεν μπορούσα να βλέπω πέρα από τις ατέλειες των αδερφών μου.
Όταν παραπονέθηκα ότι έπασχαν τα αυτιά μου, μού είπαν ότι είχα πάψει να ακούω σε καθημερινή βάση τη φωνή του Θεού μέσα από τις σελίδες της Γραφής.
Η διάγνωση ήταν ξεκάθαρη. Χρειαζόμουν επειγόντως μερικές φυσικές θεραπείες...
Κάθε μέρα το πρωί:
Ένα ποτήρι γεμάτο ευγνωμοσύνη. "Τί θα αποδώσω στον Θεό για όλες τις ευεργεσίες Του προς εμένα; Το ποτήρι της μεγαλειώδους σωτηρίας θα πάρω και το όνομά Του θα επικαλεστώ" (Ψαλμ. 116 12-13).
Πριν από την δουλειά:
Μια καλή δόση προσευχής για ειρήνη διανοίας. "Μην ανησυχείτε για τίποτα, αλλά στο καθετί με προσευχή και δέηση μαζί με ευχαριστία ας γνωστοποιούνται τα αισθήματα σας στον Θεό, και η ειρήνη του Θεού η οποία υπερέχει από κάθε σκέψη θα περιφρουρήσει τις καρδιές σας και τις διανοητικές σας δυνάμεις μέσω του Χριστού Ιησού" (Φιλιπ. δ' 6-7).
Κάθε ώρα ένα "χάπι" υπομονής και ταπεινότητας και μια κουταλιά αδελφοσύνης...
Μετά στο σπίτι:
Μια ισχυρή δόση ΑΓΑΠΗΣ. "Όποιος αγαπάει... έχει γεννηθεί από τον Θεό... επειδή ο Θεός είναι αγάπη" (Α' Ιωάν. δ' 7-8).
Πριν από τον ύπνο:
Δύο "κάψουλες" αγαθής συνείδησης. "Είμαστε πεπεισμένοι ότι έχουμε έντιμη συνείδηση, επειδή θέλουμε να συμπεριφερόμαστε έντιμα σε όλα" (Εβρ. ιγ' 18).
Η ελπίδα που μας δίνει ο Θεός μάς βοηθάει στην καταπολέμηση της κατάθλιψης: "Ο ίδιος ο Κύριός μας ο Ιησούς Χριστός και ο Θεός και Πατέρας μας, ο οποίος μάς αγάπησε και μάς έδωσε αιώνια παρηγοριά και ελπίδα ουράνιων αγαθών" (Β' Θεσ. β' 16).
Ο σκοπός του Θεού για εμάς είναι Τέλειος. "Μάτι δεν έχει δει και αυτί δεν έχει ακούσει, ούτε καρδιά ανθρώπου έχει συλλάβει αυτά που ετοίμασε ο Θεός για εκείνους που τον αγαπούν" (Α' Κορ. β' 9).

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Είθε ο Θεός να μας δώσει:
Για κάθε θύελλα της ζωής και ένα ουράνιο τόξο.
Για κάθε δάκρυ, ένα χαμόγελο.
Για κάθε έννοια, μια υπόσχεση
και ενίσχυση στην κάθε δοκιμασία.
Για κάθε πρόβλημα και έναν καλό φίλο να μας συμπαραστέκεται...

Για κάθε αναστεναγμό, μια γλυκιά μελωδία και απάντηση στην κάθε προσευχή (Α' Ιωαν. ε' 14-15).
https://saintpanteleimonchania.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.