Ετικέτες

26.10.19

Αποστολικό ανάγνωσμα Κυριακής Ζ΄ Λουκά (27/10/19) - Προς Κορινθίους Β΄ (ια΄ 31 – ιβ΄ 9)

Αποτέλεσμα εικόνας για προσωποληψία

Προς Κορινθίους Β΄ (ια΄ 31 – ιβ΄ 9)


δελφοί, Θες κα πατρ το Κυρου μν ησο Χριστο οδεν, ν ελογητς ες τος αἰῶνας, τι ο ψεδομαι.
ν Δαμασκ θνρχης ρτα το βασιλως φρορει τν Δαμασκηνν πλιν πισαι με θλων, κα δι θυρδος ν σαργν χαλσθην δι το τεχους κα ξφυγον τς χερας ατο.
Καυχάσθαι δ ο συμφρει μοι· λεσομαι γρ ες πτασας κα ποκαλψεις Κυρου. Οδα νθρωπον ν Χριστ πρ τν δεκατεσσρων· ετε ν σματι οκ οδα, ετε κτς το σματος οκ οδα, Θες οδεν· ρπαγντα τν τοιοτον ως τρτου ορανο. Κα οδα τν τοιοτον νθρωπον· ετε ν σματι ετε κτς το σματος οκ οδα, Θες οδεν· τι ρπγη ες τν παρδεισον κα κουσεν ρρητα ρματα, οκ ξν νθρπ λαλσαι.
πρ το τοιοτου καυχσομαι, πρ δ μαυτο ο καυχσομαι ε μ ν τας σθενεαις μου. Ἐὰν γρ θελσω καυχσασθαι, οκ σομαι φρων· λθειαν γρ ρ· φεδομαι δ μ τις ες μ λογσηται πρ βλπει με κοει τι ξ μο. Κα τ περβολ τν ποκαλψεων να μ περαρωμαι, δθη μοι σκλοψ τ σαρκ, γγελος σατν, να με κολαφζ να μ περαρωμαι.
πρ τοτου τρς τν Κριον παρεκλεσα να ποστ π᾿ μο· κα ερηκ μοι· ρκε σοι χρις μου· γρ δναμς μου ν σθενείᾳ τελειοται. διστα ον μλλον καυχσομαι ν τας σθενεαις μου, να πισκηνσ π᾿ μ δναμις το Χριστο. 

  
πόδοση στη νεοελληνική:

δελφοί, Θες κα Πατέρας το Κυρίου μας ησο Χριστο, πο εναι ελογητς αωνίως, ξέρει τι δν ψεύδομαι.
Ες τν Δαμασκν θνάρχης το βασιλέως ρέτα φρουροσε τν πόλιν τς Δαμασκο, πειδ θελε ν μ πιάσ, λλ μ κατέβασαν π να παράθυρο μέσα σ καλάθι, π τ τεχος, κα ξέφυγα π τ χέρια του.
Τ ν καυχμαι λοιπν δν εναι συμφέρον μου, λλ θ λθω ες πτασίας κα ποκαλύψεις το Κυρίου. Ξέρω να νθρωπον χριστιανν ποος πρ δεκατεσσάρων τν – ετε μ τ σμα, δν ξέρω, ετε κτς το σώματος, δν ξέρω, Θες ξέρει – ρπάχθηκε ως τν τρίτον ορανόν. Κα ξέρω τι νθρωπος κενος – ετε μ τ σμα ετε κτς το σώματος δν ξέρω, Θες ξέρει – ρπάχθηκε ες τν παράδεισον κα κουσε νέκφραστα λόγια τ ποα δν πιτρέπεται ν παναλάβ νθρωπος.
5 Δι’ να τέτοιον νθρωπον θ καυχηθ, δι τν αυτόν μου μως δν θ καυχηθ, παρ μόνον δι τς δυναμίας μου. λλ κα ἐὰν θελήσω ν καυχηθ, δν θ εμαι νόητος, διότι θ π τν λήθειαν, τ ποφεύγω μως μήπως μ θεωρήσ κανες νώτερον π ,τι βλέπει σ’ μ κούει π μέ. Κα δι ν μ περηφανεύομαι δι τς πολλς ποκαλύψεις, μο δόθηκε να γκάθι ες τ σμα, νας γγελος το Σαταν, δι ν μ ραπίζ, δι ν μ περηφανεύομαι.
Τρες φορς παρεκάλεσα τν Κύριον γι’ ατό, δι ν φύγ π μέ. Κα μο επε, «Σο εναι ρκετ χάρις μου, διότι δύναμίς μου φανερώνεται τελεία κε πο πάρχει δυναμία». Πολ εχαρίστως λοιπν θ καυχηθ μλλον δι τς δυναμίας μου, δι ν κατασκηνώσ ες μ δύναμις το Χριστο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.