Ετικέτες

18.3.20

Σταχυολόγηση: από τους ψαλμούς 4, 6, 12 (που διαβάζονται στην αρχή του μεγάλου αποδείπνου)

Αποτέλεσμα εικόνας για προφητάναξ


Σταχυολόγησα κάποιους στίχους από τους ψαλμούς 4, 6, 12 που διαβάζονται στην αρχή του Μεγάλου Αποδείπνου (κλικ στον κάθε τίτλο για να δείτε ολόκληρο τον ψαλμό με μετάφραση). Όταν μιλά ο Προφητάναξ Δαβίδ τα δικά μας λόγια περιττεύουν:


ψαλμός 4
2 ΕΝ τῷ ἐπικαλεῖσθαί με εἰσήκουσάς μου, ὁ Θεός τῆς δικαιοσύνης μου· ἐν θλίψει ἐπλάτυνάς με. οἰκτείρησόν με καὶ εἰσάκουσον τῆς προσευχῆς μου. 
3 υἱοὶ ἀνθρπων, ἕως πτε βαρυκρδιοι; ἱνατί ἀγαπτε ματαιτητα καζητετε ψεδος; 
6 θύσατε θυσαν δικαιοσνης καὶ ἐλπσατεπΚριον.



ψαλμός 6
5 ἐπίστρεψον, Κύριε, ρῦσαι τὴν ψυχήν μου, σῶσόν με ἕνεκεν τοῦ ἐλέους σου.
10 ἤκουσε Κριος τς δεσες μουΚριος τν προσευχν μου προσεδξατο. 
11 αἰσχυνθεησαν καὶ ταραχθεησαν σφδρα πντες οἱ ἐχθροί μου, ἀποστραφεησαν καὶ καταισχυνθείησαν σφδρα διὰ τχους.



ψαλμός 12
2 ΕΩΣ πότε, Κύριε, ἐπιλήσῃ μου εἰς τέλος; ἕως πότε ἀποστρέψεις τὸ πρόσωπόν σου ἀπ᾿ ἐμοῦ; 
3 ...ἕως πτε ὑψωθσεται ὁ ἐχθρς μου ἐπ᾿ ἐμέ; 
4 ἐπβλεψονεσκουσν μουΚριε ὁ Θες μου· 
φτισον τος ὀφθαλμος μουμποτε ὑπνώσω ες θνατον, 

5 μήποτε επῃ ὁ ἐχθρς μου· ἴσχυσα πρς ατν· 

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.