Ετικέτες

14.3.20

ΠΡΟΣΕΥΧΗ κατά της πανδημίας με χρήση ψαλμών Αγίου Αρσενίου του Καππαδόκη, τυπικό Αγίου Παϊσίου (ψαλμοί 50 και 85)


Ψαλμός 50ος

λέησον μέ, ὁ Θεός, καττμέγαλεός σου κακαττπλθος τν οκτιρμν σουξάλειψον τὸ ἀνόμημά μου. ἐππλεον πλνον μὲ ἀπτςνομίας μου καὶ ἀπτςμαρτίας μου καθάρισον μέ. ὅτι τννομίαν μουγγινώσκω, καὶ ἡ ἁμαρτία μουνώπιόν μουστδιαπαντός. σοὶ μόνωμαρτον κατπονηρννώπιόν σουποίησα, ὅπωςν δικαιωθςν τος λόγοις σου, κανικήσηςν τῷ κρίνεσθε σέ. ἰδογρννομίαις συνελήφθην, καὶ ἐνμαρτίεςκίσσησε μὲ ἡ μήτηρ μου. ἰδογρλήθειανγάπησας, τὰ ἄδηλα κατκρύφια της σοφίας σου ἐδήλωσας μοί. ραντιες μὲ ὑσσώπω, κακαθαρισθήσομαι. πλυνες μέ, καὶ ὑπρ χιόνα λευκανθήσομαι. ἀκουτιες μοὶ ἀγαλλίασιν καεφροσύνην, ἀγαλλιάσονταιστέα τεταπεινωμένα. ἀπόστρεψον τπρόσωπόν σουπτνμαρτιν μου καπάσας τςνομίας μου ἐξάλειψον. καρδίαν καθαρν κτίσοννμοί, ὁ Θεός, καπνεμα εθςγκαίνισονν τοςγκάτοις μου. μὴ ἀπορρίψης μὲ ἀπτοπροσώπου σου κατπνεμα σου τὸ ἅγιον μὴ ἀντανέληςπ’μοῦ. ἀπόδος μοτνγαλλίασιν τοσωτηρίου σου καπνεύματιγεμονικῶ στήριξον μέ. διδάξωνόμους τςδούς σου καὶ ἀσεβεςπσὲ ἐπιστρέψουσι. ρύσαι μὲ ἐξ αμάτων, ὁ ΘεςΘες τς σωτηρίας μου. ἀγαλλιάσεταιγλώσσα μου τν δικαιοσύνην σου. Κύριε, τχείλη μουνοίξεις κατστόμα μουναγγελετν ανεσίν σου. ὅτι εἰ ἠθέλησας θυσίαν, ἔδωκανλοκαυτώματα οκ εδοκήσεις. θυσία τΘεπνεμα συντετριμμένον, καρδίαν συντετριμμένην κατεταπεινωμένηνΘες οκξουδενώσει. ἀγάθυνον, Κύριε, ἐν τεδοκία σου τν Σιν, καοκοδομηθήτω ττείχηερουσαλήμ. τότε εδοκήσεις θυσίαν δικαιοσύνης, ἀναφορν καὶ ὁλοκαυτώματα. τότενοίσουσινπτθυσιαστήριόν σου μόσχους.

Θεοτοκίον
πτν σν εσπλαγχνίαν, καταφεύγομεν, Θεοτόκε, τςμνκεσίας, μπαρίδςν περιστάσει, ἀλλ’κ κινδύνων λύτρωσαιμς, μόνηγνή, μόνη ελογημένη.

Απολυτίκιον Αγίου Αρσενίου του Καππαδόκου
Βίον ἔνθεον, καλςνύσας, σκεος τίμιόν του Παρακλήτου, ἀνεδείχθης θεοφόρερσένιε, καί τν θαυμάτων τήν χάριν δεξάμενος, πάσι παρέχεις ταχείαν βοήθειαν, πάτερσιε, Χριστόν τόν Θεόνκέτευε, δωρήσασθαι, ἠμίν τό μέγα ἔλεος

(Διαβάζουμε την περίπτωση για την οποία θέλουμε να προσευχηθούμε και στην συνέχεια τον αντίστοιχο Ψαλμό.)

ΨΑΛΜΟΣ 85ος
Για να σώσει ο Θεός τον κόσμο, όταν πέφτει χολέρα στους ανθρώπους και πεθαίνουν.
Κλῖνον, Κριε, τος σου καὶ ἐπκουσν μου, ὅτι πτωχς καπνης εμὶ ἐγώ. 2 φλαξον τν ψυχν μου, ὅτισις εμι· σσον τν δολν σου, ὁ Θες μου, τνλπζονταπσέ. 3 ἐλησν με, Κριε, ὅτι πρς σκεκρξομαιλην τνμραν. 4 εφρανον τν ψυχν τοδολου σου, ὅτι πρς σέ, Κριε, ἦρα τν ψυχήν μου. 5 ὅτι σύ, Κριε, χρηστς καὶ ἐπιεικς καπολυλεος πσι τοςπικαλουμνοις σε. 6 ἐντισαι, Κριε, τν προσευχν μου καπρσχες τφωντς δεσες μου. 7 ἐνμρθλψες μουκκραξα πρς σέ, ὅτιπκουσς μου. 8 οκστινμοις σοιν θεος, Κριε, καοκστι καττὰ ἔργα σου. 9 πντα τὰ ἔθνη, ὅσαποησας, ἥξουσι καπροσκυνσουσιννπιν σου, Κριε, καδοξσουσι τὸ ὄνομσου. 10 ὅτι μγας εσκαποιν θαυμσια, σεΘες μνος. 11 ὁδγησν με, Κριε, ἐν τῇ ὁδσου, καπορεσομαιν τῇ ἀληθείᾳ σου· εφρανθτωκαρδα μου τοφοβεσθαι τὸ ὄνομσου. 12 ἐξομολογσομασοι, ΚριεΘες μου, ἐνλκαρδίᾳ μου, καδοξσω τὸ ὄνομσου ες τν αἰῶνα. 13 ὅτι τὸ ἔλες σου μγαπ᾿ ἐμκαὶ ἐρρσω τν ψυχν μουξδου κατωττου. 14 ὁ Θεός, παράνομοιπανστησανπ᾿ ἐμέ, κασυναγωγκραταινζτησαν τν ψυχν μου καοπροθεντσενπιον ατν. 15 κασύ, ΚριεΘες μου, οκτρμων καὶ ἐλεμων, μακρθυμος καπολυλεος καὶ ἀληθινς. 16 ἐπβλεψονπ᾿ ἐμκαὶ ἐλησν με, δς τκρτος σου τῷ παιδσου κασσον τν υἱὸν τς παιδσκης σου. 17 ποησον μετ᾿ ἐμοσημεον εςγαθν, καὶ ἰδτωσαν ομισοντς με καασχυνθτωσαν, ὅτι σύ, Κριε, ἐβοθησς μοι καπαρεκλεσς με.
Δόξα Πατρὶ καΥἱῷ καὶ ἉγίΠνεύματι.
Καὶ
νν καὶ ἀεκαες τοὺς αἰῶνας τν αώνων. Ἀμήν. Ἀλληλούϊα, Ἀλληλούϊα, Ἀλληλούϊα, δόξα σοιΘεός (τρις).
Κύριε ἐλέησον, Κύριελέησον, Κύριελέησον. Δόξα ΠατρκαΥἱῷ καὶ ἉγίΠνεύματι.Κανν καὶ ἀεκαες τος αἰῶνας τν αώνων. Ἀμήν.

Δοξολογία
Σοὶ δόξα πρέπει, Κύριε, ὁ Θεςμν, κασοτν δόξανναπέμπομεν, τΠατρί, κατΥἱῷ, κατῷ ἉγίΠνεύματι, νν, καὶ ἀεί, καες τος αἰῶνας τν αώνων. Ἀμήν.
Δόξανψίστοις Θεκαὶ ἐπγς ερήνηννθρώποις εδοκία.
μνομεν σέ, ελογομεν σέ, προσκυνομεν σέ, δοξολογοῦμεν σέ, εχαριστομεν σοί, διτν μεγάλην σοδόξαν.
Κύριε Βασιλεῦ, ἐπουράνιε Θεέ, πάτερ παντοκράτορ, Κύριε Υἱὲ μονογενές, ἸησοΧριστέ, καὶ Ἅγιον Πνεμα.
ΚύριεΘεός, ὁ ἀμνς τοθεοῦ, ὁ Υἱὸς τοΠατρός, ὁ αρν τνμαρτίαν τοκόσμου, ἐλέησονμς, ὁ αρν τάςμαρτίας τοκόσμου.
Πρόσδεξαι τν δέησινμν, ὁ καθήμενοςν δεξιτοΠατρός, καὶ ἐλέησονμς.
τι σεμόνοςγιος, σεμόνος Κύριος, Ἰησος Χριστός, ες δόξαν ΘεοΠατρός. Ἀμήν.
Καθ’κάστηνμέραν ελογήσω σέ, καανέσω τὸ ὄνομά σου εἰς τν αἰῶνα καες τν αἰῶνα τοαἰῶνος.
Κύριε, καταφυγὴ ἐγενήθηςμνν γενεκαγενεά. Ἐγεπα. Κύριε, ἐλέησον μέ, ἴασαι τν ψυχήν μου, ὅτιμαρτον σοί.
Κύριε, πρς σκατέφυγον, δίδαξον μτοποιεν τθέλημά σου, ὅτι σεἲ ὁ Θεός μου.
τι παρσοὶ πηγζως. ἐν τφωτί σουψόμεθα φς. Παράτεινον τὸ ἔλεός σου τος γινώσκουσι σέ.
Καταξίωσον, Κύριε, ἐν τῇ ἡμέρταύτῃ ἀναμαρτήτους φυλαχθναιμάς.
Ελογητς εἴ, Κύριε, ὁ Θες τν Πατέρωνμν, καανετν καδεδοξασμένον τὸ ὄνομά σου ες τος αἰῶνας. Ἀμήν.
Γένοιτο, Κύριε, τὸ ἔλεός σουφ’μάς, καθάπερλπίσαμενπσέ. Ελογητς εἴ, Κύριε, δίδαξον μτδικαιώματά σου.
Ελογητς εἴ, Δεσπότα, συνέτισον μτδικαιώματά σου. Ελογητς εἴ, Ἅγιε, φώτισον μτος δικαιώμασί σου.
Κύριε, τὸ ἔλεός σου ες τν αἰῶνα, τὰ ἔργα τν χειρν σου μπαρίδς.
Σοπρέπει ανος, σοπρέπειμνος, σοδόξα πρέπει, τΠατρκατΥἱῷ, κατῷ ἉγίΠνεύματι, νν, καὶ ἀεί, καες τος αἰῶνας τν αώνων. Ἀμήν.

ξιόνστινςληθς, μακαρίζειν σε τὴν Θεοτόκον, τνειμακάριστον καὶ παναμώμητον, καΜητέρα τοΘεοῦ ἡμν.Τν τιμιωτέραν τν Χερουβείμ, καὶ ἐνδοξοτέρανσυγκρίτως τν Σεραφείμ, τνδιαφθόρως Θεν Λόγον τεκοσαν, τνντως Θεοτόκον, σμεγαλύνομεν.

Απόσπασμα από το βιβλίο “Λόγοι Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου – Περί προσευχής -Τόμος ς΄”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.