Ετικέτες

15.3.21

Η ΒΑΦΤΙΣΙΜΙΑ ΜΟΥ...


ΣΧΟΛΙΟ: Μερικές φορές διαβάζοντας τέτοιες σύντομες διηγήσεις, αληθινές μεταστροφές-θαύματα αισθάνομαι ότι ωφελούμαι λες και διάβασα ολόκληρα βιβλία...

Πριν 10-15 χρόνια είχα μια γιαγιά πελάτισσα Ιταλίδα χήρα, περίπου 85 χρόνων. Τα λέγαμε με τα λίγα ιταλικά που καταφέρνω και είχαμε αποκτήσει κάποια οικειότητα. Έμενε μόνη της γιατί είχε χάσει την κόρη της και περνούσε δύσκολα.

Υπέροχος άνθρωπος πάλευε συνέχεια, δεν το έβαζε κάτω παρά την ηλικία της και τα κατάφερνε ακόμα σε όλες τις δουλειές του σπιτιού, αν και δεν καλοέβλεπε.

Πάντα κρατούσε ένα ροζάριο μπλέ (=μεγάλο καθολικό κομποσκοίνι) που της έδωσαν κάποιες παπικές καλόγριες που την βοηθούσαν με διάφορα υλικά μέσα για να περνάει με την ψευτοσύνταξη χηρείας που είχε από τον Έλληνα σύζυγό της.

Σε μία επίσκεψή μου, μου λέει ντρέπομαι αλλά θα σου το πω.

Τα βράδια βλέπω αισχρά οράματα με τον εξαποδό, ρώτησα τις καλόγριες και μου έδωσαν το κομποσκοίνι για να προσεύχομαι, αλλά τίποτα, μήνες τώρα τυραννιέμαι και δεν κοιμάμαι. Δεν ρωτάς κάποιον δικό σας παπά να δούμε τι θα μας πεί;

Ρώτησα τον εν ζωή τότε πνευματικό μου συνταξιούχο θεολόγο και μου λέει, δύο τινά, ψυχασθένεια ή κάτι άλλο, θα το καταλάβω εγώ, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι η να διαβάσω ευχή γιατί δεν είναι ορθόδοξη.

Το είπα στην γιαγιά και λέει, γιατί δεν είμαι ορθόδοξη είναι το πρόβλημα; εγώ και μουσουλμάνα γίνομαι για να γλυτώσω το μαρτύριο.

Φροντίσαμε και κανονίσαμε την βάπτιση σε μια εκκλησία με κολυμβήθρα μέσα στο δάπεδο με σκαλοπάτια για τους ενήλικες.

Ο εκεί παπάς με ρώτησε ποιός είναι ο νουνός ή η νουνά.

Δεν το είχα σκεφτεί και μου λέει εσύ που την γνωρίζεις, όπως και έγινε κανονικά όπως τα βρέφη.

Μετά το μυστήριο μου λέει ο παπάς, δεν βγάλατε φωτογραφίες, βγάλε με μία μαζί με την τυχερή γιαγιά γιατί είμαι ήδη 65 και δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο να ξανακάνω τέτοια βάπτιση.

Τυχερή γιατί; ρώτησα.

Μα με την βάπτιση σβήνονται τα αμαρτήματα και ξεκινά ο άνθρωπος από το μηδέν μου λέει, κατάλαβες πόσο τυχερή και ευλογημένη ταυτόχρονα γιατί το ζήτησε και το έκανε.

Κάναμε με την μάνα μου ότι κάνουν μετά την βάπτιση στα μωρά και μετά από μέρες την ρώτησα τι γίνεται με αυτά που έβλεπε.

Σώθηκα και ηρέμησα μου λέει ,πες το στον παπά σου δεν χρειάζεται να έρθει ,τώρα κάνω τις ίδιες προσευχές σαν ορθόδοξη πλέον και είμαι θαυμάσια.

Πέρασαν μήνες και μια μέρα τηλεφώνησε και μου λέει, ξανά έχω πρόβλημα ρώτα τον παπά τί κάνω.

Της μετάφερα την ερώτηση του παπά μου, για να μου πει τί κάνει αυτή και να του την μεταφέρω πάλι.

Τι είχε συμβεί;

Μετά την βάπτιση οι καλόγριες συνέχισαν να την βοηθάνε θεωρώντας την παπική και η γιαγιά τα δέχονταν ευχαρίστως.

Ο γέροντας της είπε να δηλώσει στις καλόγριες την βάπτισή της και να ομολογήσει και αν θέλουν ας συνεχίσουν να την βοηθούν.

Όταν η γιαγιά το είπε στις καλόγριες, αυτές δεν απάντησαν αλλά εξαφανίστηκαν, μαζί εξαφανίστηκε και το πρόβλημα με τον πειρασμό που ξαναζούσε η γιαγιά.

Συγχωρέθηκε κοντά στα 90 ήρεμη και αναπαύεται σε ορθόδοξο κοιμητήριο.

Ήταν η μοναδική βαφτισιμιά μου, εμού του ανάξιου αμαρτωλού που όλα παράταιρα τα έπραξα και τα πράττω, ο Θεός να με συγχωρέσει .

Ποιός ξέρει γιατί, πιστεύω μόνον ότι υπάρχει η Θεία οικονομία και φροντίζει τα πάντα, καμία σύμπτωση .

Φτάνει μόνον να Του ζητάμε.

Ο Θεός να την αναπαύει.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.