Ετικέτες

21.4.21

Άγιος Νικηφόρος ο Λεπρός: Ήλθε και με σήκωσε για να αρχίσω να λέω την ευχή!

 Άγιος Νικηφόρος ο Λεπρός: Το θαυμαστό υπόδειγμα της υπομονής | poimin.gr

Εγώ, πριν από λίγο καιρό, είχα έντονη την επιθυμία να ασκηθώ στην προσευχή του Χριστού μας. Κατενόησα, όμως, ότι χωρίς οδηγό δεν θα προχωρήσω, ή θα προχωρήσω στραβά.Το ένα κακό και το άλλο χειρότερο. Έτσι έψαχνα για οδηγό.

Διαβάζοντας ότι ο όσιος Νικηφόρος ήταν βαθύς γνώστης της ευχής, είχα προσκολλήσει τον νουν μου εκεί, σαν να περίμενα καθοδήγηση.

Ένα πρωί πριν ξημερώσει, περί της 5.00 ή 5.30, αισθάνομαι και βλέπω νοερά, καθώς ήμουν κοιμισμένος στο δεξί πλευρό μου τον όσιο Νικηφόρο να με πιάνη στην αρχή από το ένα χέρι και μετά από άλλο και να με σηκώνη.

Κάθομαι καθιστός στο κρεβάτι μου με τα πόδια κανονικά να πατούν στο πάτωμα. Εκεί με άφησε.

Αισθάνθηκα σαν πουλάκι από ξεκούραση και χαρά.

Κατάλαβα ότι με οδηγούσε να σηκωθώ (και να σηκώνομαι νωρίς το πρωί) και έτσι, καθιστός, να λέω την ευχή.

Αυτό και έκανα για αρκετή ώρα.

*Ολόκληρο το ονοματεπώνυμο αναγράφεται στο πιο κάτω βιβλίο.

(Επιμέλεια Στέλιος Κούκος)

[Μαρτυρία Γ.Κ.*]

Απόσπασμα από το βιβλίο του Μοναχού Σίμωνος ο «Άγιος Νικηφόρος ο Λεπρός, ο θαυματουργός».

pemptousia.gr

ΓΙΑ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΔΕΙΤΕ: >> ΕΔΩ

https://simeiakairwn.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.