Ετικέτες

17.8.21

Άλλη μια μαρτυρία για το πώς ενοχλούνται οι δαίμονες με το Ψαλτήρι και την Ευχή

 Το Ψαλτήριον με Σύντομη Ερμηνεία (Μικρό-Δεμένο) (Σωτήρ) - ΤΡΕΜΠΕΛΑΣ ΠΑΝ.

Νέα Αγχίαλος. Είναι Άνοιξη. Κάθομαι σε Ουζερί,στην παραλία, μπροστά στη θάλασσα. Ανοίγω το ψαλτήρι να περάσει η ώρα και παραγγέλλω τσίπουρο.

Ο γαμπρός μου πήγε για μπάνιο. Σε λίγο έρχεται και κάθεται αριστερά μου,3 μ.περίπου ένα κύριος. Μόλις κάθισε άρχισε να κοιτάζει προς το μέρος μου συνέχεια και βασανιστικά. Από την πείρα που έχω από το Άγιο΄Ορος κατάλαβα ότι τον πείραξε το ψαλτήρι του Προφήτου και Βασιλέως Δαυϊδ γιατί οι δαίμονες το τρέμουν.

Αμέσως βγάζω το κοποσχοινάκι που έχω πάντα μαζί μου,τοποθετώ το χέρι μου κάτω από το τραπέζι ώστε να μη το βλέπει κανείς. Το τραπεζομάντηλο κρύβει το χέρι μου και αρχίζω να λέω την ευχή: Κύριε Ιησού Χριστέ,Υιέ του Θεού ελέησον με.Γνωρίζω τώρα ότι η ευχή τον ακτινοβολεί. Αυτός στριφογυρίζει στην καρέκλα συνέχεια. Οταν τελείωσα τους 33 κόμπους που έχει το κομποσχοίνι,αυτός σηκώνεται όρθιος, γυρίζει προς εμένα και με τα χέρια ψηλά και παρατεταμένα μου λέει :

Σταμάτα ρε με τρέλανεεεεεεες, σταμάτα να ησυχάσω λίγο, βουρ-βούρ μ΄αυτό το παλιόσχοινο. Μου μιλούσε το δαιμόνιο. Εχει και συνέχεια αλλά είναι πολύ μεγάλη.

Δι΄ευχών

 πηγή

yiorgosthalassis

ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΨΑΛΜΟΥΣ ΔΕΙΤΕ: >> ΕΔΩ

https://simeiakairwn.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.