Ετικέτες

7.8.22

ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ ΧΩΡΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ



 Σὲ κάποια ἀπὸ τὶς Θεῖες Λειτουργίες τοῦ μακαριστοῦ πλέον παπὰ-Σταύρου (+2018) προσῆλθε γιὰ νὰ κοινωνήσει καὶ ἕνας Ἑλληνοαμερικανικὸς κάπου στὰ 40 του. Ὅταν ἔφτασε ἡ σειρὰ τοῦ Ἕλληνα ὁμογενῆ γιὰ νὰ λάβει τὴν Θεία Κοινωνία συνέβη κάτι ποὺ συντάραξε τὸν κεκοιμημένο παπὰ-Σταῦρο: Προσπάθησε 2-3 φορὲς νὰ βγάλει τὴν Ἁγία Λαβίδα ἀπὸ τὸ Ἅγιο Δισκοπότηρο, χωρὶς ἐν τούτοις αὐτὸ νὰ εἶναι δυνατό! Ἡ Ἁγία Λαβίδα εἶχε κυριολεκτικὰ «κολλήσει» μέσα στὸ Ἅγιο Δισκοπότηρο.

Ὁ μακαριστὸς καὶ ἔμπειρος ἱερέας τοῦ Ὑψίστου μὲ ἁπλότητα, πραότητα καὶ πατρικὸ λόγο λέει ψιθυριστὰ στὸν Ἑλληνοαμερικανό: «Στάσου λίγο πιὸ πέρα, περίμενε, μὴ φύγεις». Ἀφοῦ κοινώνησαν οἱ ἐκκλησιαζόμενοι, ὁ παπὰ-Σταῦρος εἶπε στὸν Ἕλληνα ὁμογενὴ: «Πέρασε μέσα στὸ Ἱερὸ καὶ περίμενε».

Στὴ συνέχεια καὶ ἀφοῦ τελείωσε ἡ Θεία Λειτουργία καὶ τὴν κατάλυση τοῦ Ἁγίου Ποτηρίου, ὁ π. Σταῦρος ἔβαλε τὸ πετραχήλι του καὶ ἄρχισε νὰ ἐξομολογεῖ τὸν ὁμογενὴ. «Πὲς παιδί μου γιὰ τὴ ζωή σου. Μὲ τί ἀσχολεῖσαι; Ποῦ ἐργάζεσαι; κλπ..». Ὁμογενής: «Πάτερ ἐργάζομαι σὲ μία διάσημη ἑταιρεία πληροφορικῆς στὴν Ἀμερική. Παίρνω ἕναν τεράστιο μισθὸ ποὺ ἔχει ἐπίσης καὶ πολλὰ ἄλλα οἰκονομικὰ κίνητρα, παροχὲς καὶ ἐξτρὰ ἀνταμοιβές. Εἴμαστε πρωτοπόροι στὸν κλάδο μας καὶ εἰδικὰ σὲ θέματα παρακολούθησης, ἐλέγχου καὶ ἐμφυτευμάτων τσὶπ σὲ ἀνθρώπους. Καὶ φυσικὰ ἔχω καὶ ἐγὼ ἕνα τέτοιο ἐμφύτευμα στὸ χέρι μου..».
Παπὰ-Σταῦρος: «Ἄκουσε παιδί μου, αὐτὸς εἶναι ὁ λόγος ποὺ τὸ Πανάγιο Σῶμα καὶ τὸ Πανακήρατο Αἷμα τοῦ Κυρίου μας δὲν ἤθελε νὰ ἔρθει στὸ δικό σου σῶμα! Εἶναι ἐμπόδιο αὐτὸ τὸ τσὶπ ποὺ φέρεις στὸ χέρι σου. Διότι, παιδί μου, ὅταν οἱ ἄνθρωποι λάβουν αὐτὸ τὸ τσὶπ ἢ σφράγισμα τοῦ ἀντιθέτου, ἀρνοῦνται τὸν Κύριο! Ὅταν ἐπιστρέψεις στὴν Ἀμερική, πρέπει νὰ φροντίσεις νὰ ἀφαιρεθεῖ ἀπὸ τὸ σῶμα σου αὐτὸ τὸ τσίπ. Τὸ συντομότερο δυνατό. Διότι, παρὰ τὸ γεγονὸς ὅτι εἶσαι βαπτισμένος Ὀρθόδοξος Χριστιανός, παραταῦτα, ἔχει ἤδη φύγει ἀπὸ ἐπάνω σου ἡ Θεία Χάρις μὲ αὐτὸ τὸ ἐμφύτευμα τοῦ ἀντιθέτου. Κλπ».

Τὸ ἑπόμενο καλοκαίρι, ὁ ἴδιος Ἑλληνοαμερικανικὸς πάει πάλι στὸν Ἱερὸ Ναὸ καὶ στὸν παπὰ -Σταῦρο γιὰ νὰ λειτουργηθεῖ καὶ νὰ κοινωνήσει. Αὐτὴ τὴ φορὰ ὅλα γίνονται κανονικά, χωρὶς προβλήματα καὶ ἐκπλήξεις. Στὸ τέλος τῆς ἱερᾶς Ἀκολουθίας ὁ παπὰ-Σταῦρος ρώτησε τὸν ὁμογενὴ: «Τί ἔκανες παιδί μου μὲ τὸ τσὶπ καὶ σήμερα ὅλα πῆγαν κατὰ τὴν εὐχὴ τοῦ Θεοῦ;».

Ἕλληνας ὁμογενής: «Πάτερ, πέρυσι, μὲ τὸ ποὺ ἐπέστρεψα στὶς ΗΠΑ πῆγα ἀμέσως καὶ ὑπέβαλα τὴν παραίτησή μου στὴν ἑταιρεία ὅπου ἐργαζόμουν καὶ στὴ συνέχεια, μετὰ ἀπὸ χειρουργεῖο, ἀφαιρέθηκε τὸ τσιπάκι ἀπὸ τὸ χέρι μου. Πλήρωσα γι΄ αὐτὴ τὴν ἐπέμβαση πολλὲς χιλιάδες δολλάρια. Τὸ δικό μου τσιπάκι ἦταν τύπου τατουὰζ μὲ μικροβελόνες καὶ γιὰ αὐτὸ τὸ λόγο χρειάσθηκε πολύωρη χειρουργικὴ ἐπέμβαση γιὰ νὰ μοῦ ἀφαιρεθεῖ, μαζὶ καὶ μὲ ἕνα κομμάτι ἀπὸ τὸ σῶμα μου!

Μετέπειτα, ἔψαξα καὶ βρῆκα μία ἄλλη ἐργασία μὲ πολὺ λιγότερα χρήματα. Καὶ ὅπως μου εἴπατε, ἔκανα γενικὴ ἐξομολόγηση, κρατῶ τὰ ἱερὰ μυστήρια καὶ τοὺς ἱεροὺς κανόνες τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἀκολουθῶ μία πνευματικὴ ζωή. Δόξα τῷ Θεῶ, εἶμαι πολὺ χαρούμενος ποὺ ζῶ πλέον κοντὰ στὸν Κύριο. Τὴν εὐχὴ σας πάτερ μου. Νὰ ἀσπασθῶ τὴν δεξιά σας».

https://choratouaxoritou.gr/?p=209304

https://yiorgosthalassis.blogspot.com/2022/08/blog-post_20.html

https://www.triklopodia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.