Ετικέτες

5.11.22

ΠΑΤΕΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ


Σχόλιο: Αυτή η ομιλία προσωπικά με άγγιξε. Προσωπικά δεν θα έλεγα ότι είμαι και ο καλύτερος υποστηρικτής του π. Δημητρίου καθώς κι εμένα με είχαν ενοχλήσει κάποια πράγματα ιδιαίτερα σχετικά με την προβολή - διαφήμιση των θαυμάτων κτλ. Ωστόσο, οφείλω να είμαι δίκαιος και να δηλώσω ότι η καρδιά μου ενοχλείται πολύ με τον πόλεμο που του γίνεται και τον οποίο συνολικά θεωρώ άδικο. Δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι ο Τίμιος Σταυρός επιτελεί θαύματα και είμαι βέβαιος ότι θα συνεχίσει να τα κάνει χωρίς να πάρει ειδική άδεια από τον Αρχιεπίσκοπο, έναν Αρχιερέα ή οποιονδήποτε από εμάς που μπορεί να αμφιβάλλουμε για τη γνησιότητά τους...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.