Ετικέτες

12.10.23

Άγιος Πορφύριος, Βλέπει κρυφές αιτίες αναστάτωσης και διαπληκτισμών μέσα σε οικογένειες

                    

[Αφήγηση αγίου Πορφυρίου]: Ήλθε ένα ανδρόγυνο στο δωμάτιό μου μαζί με την κόρη του, έως δώδεκα ετών, και μου λέει το κοριτσάκι:
– Παππού, πες στον μπαμπά μου και στην μαμά μου να μη μαλώνουν, διότι όλη μέρα τσακώνονται.Και το κοριτσάκι άρχισε τα κλάματα.
Άρχισα και εγώ να κλαίω μαζί με το κοριτσάκι για αρκετά λεπτά.
Με ρωτάει το κοριτσάκι:
– Εσείς, παππού, γιατί κλαίτε; Σας είπα τίποτε κακό;
Τι να του πω του παιδιού;
Φωνάζω την γυναίκα (την μάνα του) και της λέω:
– Τι έχεις να μου πεις;
Και μου λέει ότι ο άνδρας της είναι διαρκώς θυμωμένος μαζί της και την βρίζει.
Της λέω:
– Αφού έχεις κάνει δυο εκτρώσεις, πώς να μη θυμώνει;
Μου λέει η γυναίκα:
– Σας παρακαλώ μην πείτε τίποτε, διότι ο άνδρας μου δεν ξέρει τίποτε γι’ αυτό.
Όταν μετά μπήκα εγώ στο δωμάτιο του Γέροντα μου ανέφερε το γεγονός αυτό. Εγώ δεν είδα το ανδρόγυνο με το κοριτσάκι τους. Κι ο Γέροντας ποτέ δεν έλεγε ονόματα.
«Έχει δίκιο ο Γέροντας»
Όταν ήμουν στο Λονδίνο, έμενα σε μία πανσιόν που ανήκε σε μία Ελληνίδα.
Έλεγα, λοιπόν, σ’ αυτήν και στους άλλους ενοίκους της τα σχετικά με τον Γέροντα Πορφύριο.
Μία ημέρα μου λέει εκείνη:
Θέλω να τον πάρω τηλέφωνο, να του πω κάτι δικό μου.
Της έδωσα τον αριθμό και του τηλεφώνησε μπροστά μου.
Λέει πρώτα σε μένα ο Γέροντας:
– Μην ομιλείς πολλά. Να λέγεις λίγα στην κυρία τάδε.
Η κυρία του είπε ότι έχει μία κόρη και αυτή την απειλεί, διότι είχε χωρίσει από τον άνδρα της και είχε παντρευτεί ένα μουσουλμάνο τραπεζίτη από το Κουβέιτ.
Τότε ο Γέροντας την ερώτησε:
– Εσύ τι της έχεις κάνει της κόρης σου;
Εκείνη τα έχασε και έκλεισε το τηλέφωνο.
Μετά από λίγο μου λέει:
– Έχει δίκιο ο Γέροντας με αυτό που μου είπε.
Και κατόπιν άρχισε να μου λέει όλη της την ζωή.


Από το βιβλίο του Ιωάννη Μαρουσιώτη «Όσα είδα και άκουσα από τον Γέροντα Πορφύριο» των εκδόσεων η Μεταμόρφωσις του Σωτήρος, Μήλεσι 2012.

ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.