Ετικέτες

10.12.23

Αυτά είναι αληθινά Χριστούγεννα...

                   


- Πήγαινε παιδάκι μου σ' έναν παπά να εξομολογηθείς.
Ν' αναπνεύσει η ψυχή σου.
Να κοινωνήσεις τον Χριστό,
να ζήσεις αληθινά Χριστούγεννα.- Τι να του πω; Ντρέπομαι.
- Τι να του πεις; Δεν ξέρω...
Ν' ανοίξεις την καρδιά σου.
Νά, εγώ ξέρεις τί του λέω;
Για τον εγωισμό και τη φιλαυτία μου.
Την τεμπελιά και σκληροκαρδία μου.
Για τους θυμούς και τσακωμούς με τα παιδιά και τη γυναίκα μου.
Του λέω για τις φορές εκείνες που βαριέμαι να πάω εκκλησία.
Τις άλλες που βλέπω κάποιον ζητιάνο και τον αποστρέφομαι.
Πως δυσκολεύομαι να συγχωρήσω όσους μου κάνουν κακό και που πολλές φορές παρασύρομαι, σχολιάζω και κατακρίνω άλλους ανθρώπους.
Πως αντί να είμαι ευγνώμων, για όσα καλά μου δίνει ο Θεός, γκρινιάζω και μουρμουράω.
Πως αντί να έχω το νου και την καρδιά μου στο Θεό γαντζώνομαι στα πράγματα του κόσμου.
Στα λεφτά, τα ρούχα, το ποδόσφαιρο, το κινητό, το αυτοκίνητο.
Την κοινωνική θέση και την κοσμική γνώση.
Του λέω πως πολλές φορές τρώω σαν να μην υπάρχει αύριο, πως μιλώ λέγοντας πράγματα ανούσια ή που πληγώνουν τους άλλους.
Πως δεν έχω υπομονή και θέλω όλα να γίνουν όπως τα προγραμματίζω.
Πως κάποιους τους αγαπώ και άλλους πάλι δεν θέλω ούτε και να τους μιλώ.
Πως μέσα μου νιώθω πως υπερέχω των αδελφών μου και τους θεωρώ κατώτερους.
Αυτά λέω φίλε κι άλλα πολλά που δεν λέγονται.

Δύσκολη η εξομολόγηση.

Μα τόσο λυτρωτική.
- Κι ο πάτερ δεν θυμώνει, δεν σου κάνει παρατήρηση, δεν σε αποδοκιμάζει;
- Όχι, ο πάτερ είναι μια ανοιχτή αγκαλιά.
Αγάπη και προσευχή.
Οδηγός στο δρόμο τ' ουρανού, συμφιλιωτής εμού και του Θεού.
Και μετά η ψυχή πετά.
Καθαρή κι ανάλαφρη συναντά τον Χριστό, γίνεται ένα μαζί Του.
Αγαλλίαση και χαρά!
Ωσαννά εν τοις υψίστοις, Χριστός γεννάται!
Αυτά είναι Χριστούγεννα φίλε.
Άντε μην αργείς...
Τρέξε κι εσύ για μια λεύκανση ψυχής.



Κείμενο: Αλέξης Αλεξάνδρου

https://psihisangigmata.blogspot.com/.../12/blog-post_7.html

|εμείς από τη Σοφία Καλογήρου

ΑΜΦΟΤΕΡΟΔΕΞΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.