Ετικέτες

19.2.18

Άγιος Παΐσιος : Για το χάραγμα και τον Αντίχριστο - Ερμηνείες των προφητειών

Αποτέλεσμα εικόνας για Άγιος Παΐσιος : Για το χάραγμα και τον Αντίχριστο

Δυστυχώς και πάλι ορισμένοι «Γνωστικοί» φασκιώνουν τα πνευματικά τους τέκνα σαν τα μωρά, δήθεν για να μη στενοχωριούνται.Ή λένε: «Μη μιλάτε γι ̓ αυτό το θέμα –για τις ταυτότητες, το σφράγισμα. 

Ερμηνείες των προφητειών


–Γέροντα, μερικοί λένε: «Ό,τι είναι γραμμένο από τον Θεό, αυτό θα γίνη. Τί να μας απασχολή;»

.–Ναί,το λένε, αλλά δεν είναι έτσι, βρέ παιδάκι μου! Και εγώ ακούω μερικούς να λένε: «ΟιΕβραίοι δεν είναι τόσο κουτοί να προδοθούνμε το 666, αφού το λέει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης στην Αποκάλυψη. Αν ήταν,θα το έκαναν με πιο έξυπνο τρόπο, πιο κρυφά». Έ, καλά οι Γραμματείς και οι Φαρισαίοι δεν ήξεραν την Παλαιά Διαθήκη; 

Ο Άννας και ο Καϊάφας δεν ήξεραν καλύτερα από όλους ότι έγραφε πώς για «τριάκοντα αργύρια» θα προδώσουν τον Χριστό; Γιατί δεν ζητούσαν τριάντα ένα ή είκοσι εννέα αργύρια και ζήτησαν «τριάκοντα»; Αλλά ήταν τυφλωμένοι. Ήξερε οΘεός ότι έτσι θα γίνουν. Ο Θεός προγνωρίζει,δεν προορίζει –μόνον οι Τούρκοι πιστεύουν στο γραμμένο,στο κισμέτ. Ο Θεός γνωρίζει ότι αυτό θα γίνη έτσι,και ο άνθρωπος το κάνει απόχαζομάρα. Δεν είναι ότι ο Θεός έβγαλε μια διαταγή, αλλά βλέπει την κακία των ανθρώπων που θα φθάση και ότι η γνώμη τους δεν θα αλλάξη. Όχι ότι τα κανόνισε έτσι ο Θεός.Άλλοι ασχολούνται με προφητείες και κάνουν δικές τους ερμηνείες! 

Δεν λένε τουλάχιστον «έτσι μου λέει ο λογισμός», αλλά «έτσι είναι»,και λένε ένα σωρό δικές τους θεωρίες. Μερικοί πάλι τα ερμηνεύουν όπως θέλουν,για να δικαιολογήσουν τα πάθη τους. Όπως αυτό που αναφέρει ο Άγιος Κύριλλος, «καλύτερα να μη συμβούν τα σημεία του Αντιχρίστου στην εποχήμας», ο άλλος που θέλει να δικαιολογήση τον εαυτό του, την δειλία του, λέει: «Ά, βλέπεις; Ο Άγιος Κύριλλος φοβήθηκε μήπως αρνηθή· εγώ είμαι ανώτερος από τον Άγιο Κύριλλο; Επομένως,και αν αρνηθώ τον Χριστό,δεν είναι τίποτε...»! Ενώ ο Άγιος λέει να μη συμβούν,για να μη δούντα μάτια του τον Αντίχριστο, όχι ότι φοβόταν. 

Βλέπεις ο διάβολος τί κάνει;Δυστυχώς και πάλι ορισμένοι «Γνωστικοί» φασκιώνουν τα πνευματικά τους τέκνασαν τα μωρά, δήθεν για να μη στενοχωριούνται. «Δεν πειράζει αυτό·δεν είναι τίποτε. Αρκεί εσωτερικά να πιστεύετε»! Ή λένε: «Μη μιλάτε γι ̓ αυτό το θέμα –για τις ταυτότητες,το σφράγισμα –,για να μη στενοχωριούνται οι άνθρωποι». Ενώ,αν τους πούν «νά προσπαθήσουμε να ζούμε πιο πνευματικά,να είμαστε κοντά στον Χριστό,και  μη φοβάστε  τίποτε, στο κάτω-κάτω θα πάμε και μάρτυρες»,θα  τους προετοιμάσουν κάπως. Αν κανείς  γνωρίση την αλήθεια,προβληματίζεται και ταρακουνιέται. Πονάει για την σημερινή κατάσταση, προσεύχεται και προσέχει να μην πέση σε παγίδα.Τώρα όμως τί γίνεται; 

Εκτός που δίνουν μερικοί δικές τους ερμηνείες, φοβούνται και αυτοί σαν κοσμικοί, ενώ έπρεπε να ανησυχούν πνευματικά και να βοηθούν τους Χριστιανούς, βάζοντάς τους την καλή ανησυχία,και να τους τονώνουν στην πίστη,για να νιώθουν θεϊκή παρηγοριά. Απορώ,δεν τους προβληματίζουν όλα αυτά τα γεγονότα που συμβαίνουν; 

Γιατί δεν βάζουν έστω ένα ερωτηματικό για τις ερμηνείες του μυαλού τους; Και αν επιβοηθούν τον Αντίχριστο για το σφράγισμα, πώς παρασύρουν και άλλες ψυχές στην απώλεια; 

Η Γραφή, όταν λέη «... αποπλανάν, ειδυνατόν,και τους εκλεκτούς», εννοεί ότι θα πλανηθούν αυτοί που τα ερμηνεύουν με το μυαλό.Πίσω λοιπόν από το τέλειο σύστημα «κάρτας εξυπηρετήσεως», ασφαλείας κομπιούτερ, κρύβεται η παγκόσμια δικτατορία, η σκλαβιά του Αντιχρίστου. «... Ίνα δώσωσιν αυτοίς χάραγμα επί της χειρός αυτών της δεξιάς ή επί των μετώπων αυτών,και ίνα μη τις δύνηται αγοράσαι ήπωλήσαι, ει μη ο έχων το χάραγμα,το όνοματου θηρίου ή τον αριθμόν του ονόματος αυτού. Ώδε η σοφία εστίν· ο έχων νουν ψηφισάτω τον αριθμόντου θηρίου· αριθμός γαρ ανθρώπου εστί·και ο αριθμός αυτού χξς»28.


Από το βιβλίο: «ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ, ΛΟΓΟΙ 2».

ΕΚΔΟΣΗ ΙΕΡΟΥ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ, ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 1999

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες.

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στην εν λόγω ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.