Ετικέτες

16.4.18

Βασίλης Χατζηνικολάου - ''Ψαλμός 83''



Διαβᾶστε τὸν 83ο Ψαλμὸ καὶ μετὰ σιγοτραγουδεῖστε τὴν νεοελληνικὴ ἐλεύθερη ἀπόδοσή του (Ἐλεύθερη ἀπόδοση στίχων τοῦ 83ου Ψαλμοῦ του Δαυΐδ ἀπὸ τὸν Ἀλέξανδρο Παπαδιαμάντη, ἀπὸ τὴν ποιητικὴ συλλογὴ «Ἡ Γλυκοφιλοῦσα», 1894).
Προσέξτε τὸ τελευταῖο τετράστιχο. Εἶναι συγκλονιστικό. 
Μουσική: Βασίλης Χατζηνικολάου

Καὶ πάλι κίνησα νὰ 'ρθῶ
Χριστέ μου στὴν αὐλή Σου
Νὰ σκύψω στὰ κατώφλια Σου (κατώφλια Σου)
Τὰ τρισαγαπημένα.

Ὅπου μὲ πόθο ἀχόρταγο
Τὸ λαχταράει ἡ ψυχή μου
Ἡ σάρκα μου ἀναγάλλιασε (ἀναγάλλιασε)
Σιμά Σου κι ἡ καρδιά μου.

Τὸ χελιδόνι ηὗρε φωλιὰ
Καὶ τὸ τρυγόνι σκέπη
Νὰ βάλουν τὰ πουλάκια τους (πουλάκια τους)
Τὰ δόλια νὰ πλαγιάσουν.

Στὸν ἱερό Σου τὸν βωμό
Ἀθάνατε Χριστέ μου
Κάλιο μιὰ μέρα στὴν δική Σου αὐλὴ παρὰ
Δική Σου αὐλὴ παρὰ χιλιάδες.

Στὸν ἴσκιο ἄς εἶμαι τ' οὐρανοῦ
Σὰν παραπεταμένος
Καλύτερα παρὰ νὰ ζῶ (παρὰ νὰ ζῶ)
Σ' ἁμαρτωλῶν λημέρια.

ΜΕ ΑΓΑΠΗ. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΑΔΕΛΦΙΑ.
ΝΑΘΑΝΑΗΛ



https://www.youtube.com

1 σχόλιο:

  1. Διαβᾶστε τὸν 83ο Ψαλμὸ καὶ μετὰ σιγοτραγουδεῖστε τὴν νεοελληνικὴ ἐλεύθερη ἀπόδοσή του (Ἐλεύθερη ἀπόδοση στίχων τοῦ 83ου Ψαλμοῦ του Δαυΐδ ἀπὸ τὸν Ἀλέξανδρο Παπαδιαμάντη, ἀπὸ τὴν ποιητικὴ συλλογὴ «Ἡ Γλυκοφιλοῦσα», 1894).
    Προσέξτε τὸ τελευταῖο τετράστιχο. Εἶναι συγκλονιστικό.
    Μουσική: Βασίλης Χατζηνικολάου

    Καὶ πάλι κίνησα νὰ 'ρθῶ
    Χριστέ μου στὴν αὐλή Σου
    Νὰ σκύψω στὰ κατώφλια Σου (κατώφλια Σου)
    Τὰ τρισαγαπημένα.

    Ὅπου μὲ πόθο ἀχόρταγο
    Τὸ λαχταράει ἡ ψυχή μου
    Ἡ σάρκα μου ἀναγάλλιασε (ἀναγάλλιασε)
    Σιμά Σου κι ἡ καρδιά μου.

    Τὸ χελιδόνι ηὗρε φωλιὰ
    Καὶ τὸ τρυγόνι σκέπη
    Νὰ βάλουν τὰ πουλάκια τους (πουλάκια τους)
    Τὰ δόλια νὰ πλαγιάσουν.

    Στὸν ἱερό Σου τὸν βωμό
    Ἀθάνατε Χριστέ μου
    Κάλιο μιὰ μέρα στὴν δική Σου αὐλὴ παρὰ
    Δική Σου αὐλὴ παρὰ χιλιάδες.

    Στὸν ἴσκιο ἄς εἶμαι τ' οὐρανοῦ
    Σὰν παραπεταμένος
    Καλύτερα παρὰ νὰ ζῶ (παρὰ νὰ ζῶ)
    Σ' ἁμαρτωλῶν λημέρια.

    ΜΕ ΑΓΑΠΗ. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΑΔΕΛΦΙΑ.
    ΝΑΘΑΝΑΗΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.