Ετικέτες

30.10.18

Η ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΑΣ ΠΡΩΗΝ ΠΟΡΝΗΣ - ΜΑΚΑΡΙΣΤΗΣ ΜΟΝΑΧΗΣ ΠΟΡΦΥΡΙΑΣ

Η μοναχή Πορφυρία, η επί δεκαετίας (1997-2007) πρώην οδηγός TAXI  σε Αθήνα και Πειραιά μας αναφέρει:
« βάρδια μου εναι νυκτερινή, ρα ντεκα τό βράδυ. νέβαινα τήν δό Πειραις, πρός μόνοια. Μέσα στό ταξί, ς συνήθως, μιλοσα μέ τόν γλυκύ μου ησο. Αθόρμητα επα μέσα μου στό Χριστό μου: Τόν πρτο νθρωπο πού θά μο κάνη σινιάλο νά σταματήσω, θά τόν πάω χωρίς χρήματα, ρκε νά τόν φέρω κοντά Σου. Δέν μέ σταμάτησε κανείς, μέχρι πού φθασα Πειραις καί Μενάνδρου. κε στή γωνία στεκόταν μιά κοπέλλα. Σταμάτησα καί τήν κοιτοσα. Περίμενε πελάτη, γιά τό μεροκάματο. Χωρίς νά τό καλοσκεφθ, κατέβηκα καί πγα κοντά της.

—Καλησπέρα!
—Καλησπέρα!, μο πάντησε.
—Ξέρεις, ατή τήν ρα, ασθάνομαι πολύ πόνο στήν ψυχή μου καί θέλω μέ κάποιον νά τόν μοιρασθ.
Μέ κοιτοσε παραξενεμένη καί μο λέει:
—Καλά, καί βρκες μένα νά μιλήσης;
—Ναί! καρδιά μου μο λέει πώς σύ θά μέ καταλάβης.
—Ξέρεις τί δουλειά κάνω γώ;
—Τό βλέπω.
—Καί θέλεις νά μιλήσης μαζί μου;
—Ναί! Θέλω νά μιλήσω μαζί σου. Εσαι νά χάσουμε σήμερα καί ο δύο τό μεροκάματο; σως νά μπορέσης νά μέ βοηθήσης καί νά σωθ.
—Πμε, μο λέει διστακτικά.
—OΚ, φύγαμε!
ρριξε μιά ματιά γύρω της καί μπκε γρήγορα στό ταξί.
Χαρούμενη γώ, λλά καί προβληματισμένη· τί θά τς λεγα; Θεέ μου! λα κάτω καί βοήθησέ με, τί νά κάνω τώρα; Τί νά τς πφο συστηθήκαμε, τς λέω:
—Δύσκολα τά παγγέλματα πού διαλέξαμε νά κάνουμε, ;
Καί τσι ρχίζει μιά πολύ ραία συζήτησι.
Στήν ρχή γύρω π’ τό ταξί καί τίς δυσκολίες του. Καί δειλά-δειλά ρχισα νά μπαίνω στή δική της ζωή. στόσο, φθάσαμε στό Καβούρι. Τς επα:
—Θά κατέβουμε δ νά πιομε καφέ καί νά συνεχίσουμε τήν κουβέντα μας.
κείνη τότε μο επε κάτι πού μέ συγκίνησε:
—Δέν ντρέπεσαι νά πμε μαζί μέσα;
πως καταλαβαίνετε, τό ντύσιμό της ταν διαφορετικό π’ τό δικό μου, λλά καί λη της μφάνισι. Τς επα:
χι! Δέν ντρέπομαι! Νά ντρέπωνται ατοί πού σέ φεραν σ’ ατή τήν κατάστασι! Γιά μένα εσαι να γλυκό καί τρυφερό πλάσμα το Θεο.
Μπήκαμε μέσα· τά βλέμματα λων πέσανε πάνω μας. μως, ατό δέν μέ νδιέφερε καθόλου, οτε ο μελανιές τίς ποες εχε στά πόδια της μέ καναν νά ντραπ καί νά ρχίσω νά τρέχω. Γιά μένα κείνη ρα ταν ερή. πρεπε, μέ τή βοήθεια το Θεο, νά ναστήσω πάσ θυσία ατό τό κορίτσι.
πως κι λλες φορές, ασθανόμουν πώς δέν μιλάω γώ, λλά κάποιος λλος μέσα πό μένα· τό διο συνέβη καί σ’ ατή τήν περίπτωσι· κάποιος λλος μέ θοσε νά βοηθήσω ατή τήν κοπέλλα. Μο διηγήθηκε λη τή ζωή της π’ τά παιδικά της χρόνια μέχρι σήμερα. Καί, πίσης, πς φθασε νά κάνη ατό τό πάγγελμα.
να πάγγελμα δυνηρό, χι πλ δύσκολο. Ατό τό πάγγελμα σο καταρρακώνει τήν προσωπικότητα, τήν ξιοπρέπεια, ξεχνς ν εσαι νθρωπος, ξεχνς τά θέλω σου, ζς καί λειτουργες μέ τά θέλω τν λλων. σύ δέν πάρχεις πουθενά, γιατί, κτός π’ τή σάρκα σου, γι’ ατούς δέν χεις τίποτε λλο. Γι’ ατό καί εσαι ποχρεωμένος νά πακος στίς διαταγές τους. Δηλαδή, βρίσκεσαι στήν πακοή το Διαβόλου καί χι το Θεο. Τή δυσκολία ατο το παγγέλματος τήν κουσα γιά πρώτη φορά ατή τή βραδιά. Πιστέψτε με, ρομφαία τρύπησε τήν καρδιά μου! ξομολόγησι ατο το κοριτσιο μέ πόνεσε τόσο πολύ, πού νάλογο πόνο δέν θυμμαι νά χω νοιώσει στή ζωή μου!
Τότε ρχισα νά τς μιλ γιά τό Θεό καί γιά τή μεγάλη ετυχία τήν ποία μς χαρίζει, ταν εμασθε κοντά Του· τς μίλησα γιά τήν Παναγία μας καί τό πόσο γλυκειά, τρυφερή καί προστατευτική εναι γιά τά παιδιά Της. Τς μίλησα γιά τά θαύματα τν γίων μας, γιά τό Γέροντα Πορφύριο, γιά τά θαύματα τά ποα ζησα μέσα στό ταξί, μά καί πολλοί νθρωποι μαζί μου. Τς μίλησα γιά τή δύναμι τς ξομολογήσεως, τς Θείας Κοινωνίας καί γιά πάρα πολλά θέματα γύρω π’ τό Θεό καί τήν πίστι. Προσπαθοσα νά τήν πείσω νά λλάξη τή ζωή τήν ποία κανε, φήνοντας τά δάκρυά μου νά τρέχουν συνέχεια, σταμάτητα, κρατώντας της τρυφερά τά χέρια.
ταν πιά, κουρασμένη π’ τό κλάμα μου, τς επα: “ρα εναι νά πηγαίνουμε”, πλήρωσα καί σηκωθήκαμε νά φύγουμε.
ταν φθάσαμε στό ταξί, μέ περίμενε μεγάλη κπληξι. λθε κοντά μου καί μο λέει:
—Μ’ φήνεις νά σέ γκαλιάσω;
—Καί, βέβαια, νά μέ γκαλιάσης, τς επα μέ πολύ χαρά.
Μέ γκάλιασε καί τότε ξέσπασε σέ λυγμούς. Μέσα π’ τούς λυγμούς της μο λεγε:
—Βοήθησέ με, βοήθησέ με, Θεός σου σέ στειλε, βοήθησέ με νά λλάξω τή ζωή μου, κουράσθηκα νά κάνω ατή τή δουλειά! Εμαι πολύ νέα, πως λές κι σύ, ν καί νιώθω κατό χρονν. Βοήθησε νά κάνω μιά καινούργια ρχή, νά κάνω οκογένεια, νά κάνω παιδιά. χεις δίκηο, μπορ νά ξαναρχίσω π’ τήν ρχή. Θεός σου σέ στειλε. Σέ παρακαλ, πήγαινέ με στό δικό σου Θεό καί, σέ παρακαλ, πές Του νά μο δώση καί μένα ,τι δωσε σέ σένα. Νά γίνω κι γώ ετυχισμένη καί χαρούμενη σο καί σύ.
Τς ποσχέθηκα πώς θά τή βοηθήσω. Τή φιλοξένησα πί να μνα σπίτι μου. νας μνας μαρτυρικός καί πικίνδυνος γιά μένα. Γιατί, πως γνωρίζετε, ατές ο κοπέλλες χουν καί κάποιον πού τίς “προστατεύει”. Κινδύνευσε ζωή μου μερικές φορές. μως, μουν σίγουρη πώς Θεός δέν θά πέτρεπε νά μο συμβ κανένα κακό· ντιθέτως θά μέ βοηθοσε νά σώσω ατό τό κορίτσι· γιατί κενος μέ στειλε στό δρόμο της.
τσι κι γινε· πό κείνη τή νύκτα ζωή της λοκληρωτικά λλαξε. Σήμερα εναι παντρεμένη, ετυχισμένη καί κοντά στό Θεό, χει καί δύο παιδάκια.
κείνη νύκτα ταν ελογημένη, ταν θεϊκή!».
ΠΗΓΗ:
ρχιμ. ωάννου Κωστώφ
Θεός φανερώθη – πό τόν θεϊσμό στό Χριστό
κδ. γ. ωάννης Δαμασκηνός
θήνα 2011

TRUTH TARGET
&
Πορφυρίας Μοναχής
Ταξιδεύοντας στα Τείχη της Πόλης
σελ.255-259
εκδ. Παναγόπουλος
Αθήνα 2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.