Ετικέτες

11.10.18

Δήλωση επανόρθωσης

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΣ

Πρόσφατα είχα βάλει μια ανάρτηση σχετικά με μια αγγελία αναζήτησης νεωκόρου στον Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου Χαλανδρίου. Η πληροφορία είτε από λάθος μετάδοση από στόμα σε στόμα είτε από δική μου βιαστική πρωτοβουλία αποδείχτηκε λανθασμένη. Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για το λάθος που έγινε και ζητώ συγγνώμη τόσο από τον εφημέριο του Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου (ο οποίος είχε την καλοσύνη να με ενημερώσει ώστε να αφαιρέσω την ανάρτηση) όσο και φυσικά από τους αναγνώστες μας που άθελά μου έφερα σε δύσκολη θέση.

Δεχτείτε παρακαλώ την ειλικρινή μου συγγνώμη και τη δέσμευσή μου να είμαι πιο προσεκτικός στο μέλλον, αν και ως άνθρωπος δεν μπορώ να εγγυηθώ ότι δεν θα κάνω ποτέ ξανά λάθος.

Γεώργιος Κεφαλιακός
Διαχειριστής Ιστολογίου "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΣ"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.