Ετικέτες

23.1.19

Φωνή ἀγωνίας Κλήρου καί Λαοῦ γιά τήν ἁγιοτόκο καί αἱματοβαμμένη Μακεδονία μας.

Αποτέλεσμα εικόνας για μακεδονία
ΕΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
Φωνή γωνίας Κλήρου καί Λαο
γιά τήν γιοτόκο καί αματοβαμμένη Μακεδονία μας.

προφήτης ωνς ζησε κατά τόν γδοο π.Χ αἰῶνα. Κατά τά χρόνια κενα, πόλις Νινευή ταν μιά πόλις βουτηγμένη μέσα στήν μαρτία. Ο κάτοικοί της, ρχοντες καί λαός μαζί, εχαν γκαταλείψει τό θέλημα το Θεο καί εχαν παραδοθε στίς μάταιες λικές πολαύσεις καί στήν ανθρωποκτόνο λατρεία τς σάρκας. Μέ τρόπο θαυμαστό, προφήτης ωνς καταφθάνει στήν Νινευή καί μέ ντολή το Θεο προφητεύει τήν καταστροφή της πόλεως, διδάσκοντας ταυτοχρόνως στούς Νινευίτες τήν δύναμη καί τήν ξία τς σωτερικς συντριβς καί τς μετάνοιας.

Ο Νινευίτες κουσαν μέ προσοχή τόν προφήτη ων. Φοβήθηκαν πό τόν προφητικό του λόγο καί συνετίσθηκαν. Λούστηκαν στά δάκρυα γιά τίς μαρτίες τους. Νήστεψαν σαράντα μέρες καί πέδειξαν ελκρινή καί φιλότιμη μετάνοια.
Θεός εδε τήν μεταστροφή τους, εδε τόν κόπο τς σωτερικς συντριβς καί τς μετανοίας τους, καί ς φιλεύσπλαχνος καί δίκαιος Πατέρας πρε μέσως τόν λόγο Του πίσω. Συγχώρεσε καί μέ τά δυό Του χέρια τούς μετανοημένους Νινευίτες καί τσι πόλις τς Νινευή σώθηκε άπό τήν προαναγγελθεσα καταστροφή.
Ο λληνες ο σημερινοί, πόσο ραγε πέχουμε πό τήν κόλαστη καί μαρτωλή ζωή τν τότε Νινευιτν; Καί πόσο μακριά μπορε νά εμαστε πό μιά καταστροφή τς Πατρίδας μας, γιά τούς διους λόγους, πού προφητεύτηκε τότε καί καταστροφή τς Νινευή;
Νά πομε, μως, καί τό λλο: Εναι δέν εναι διος Θεός καί σήμερα, μέ τήν δια εσπλαχνία, μέ τό διο λεος, μέ τήν δια δικαιοσύνη, πως καί τότε;
δελφοί, σύνδουλοι καί συνοδίτες στόν γνα τόν πνευματικό, τί λέτε; Ξεκινμε νά μιμηθομε στήν συντριβή καί στήν μετάνοια τούς φαύλους καί μαρτωλούς Νινευίτες, πού τόσο τούς μοιάζουμε στήν μαρτωλή τους ζωή;
Σήμερα στήν Πατρίδα μας, δέν χρειάζεται νά ξαναβγε προφήτης ωνς καί νά μιλήσει. Διότι τά προφητευμένα, δη τά ζομε καί τά βιώνουμε. μαρτήσαμε καί δέν μετανοήσαμε. Δέν επαμε οτε να ‘’μαρτον’’.
Σφάλαμε καί δέν ζητήσαμε οτε μία συγγνώμη πό τόν Κύριό μας.

Καί τώρα, νά πού ρθε καί ρα τν λογαριασμν. ρα τς Θείας Δικαιοσύνης. Τς Δικαιοσύνης ν γάπ καί φιλανθρωπί φάτ
πό τήν μιά μεριά, Πίστη μας, πολυτίμητη ρθοδοξία μας, χει μπε στό κτελεστικό πόσπασμα. Αρετικοί καί αρέσεις πιτίθενται μέ βαναυσότητα. Σχίσματα καί διαιρέσεις ταλανίζουν τήν κκλησία, πληγώνουν τό Σμα το Σωτρος Χριστο. Λύκοι προβατόσχημοι χουν εσβάλει στήν μάνδρα τν θεουμένων καί προσπαθον μέ κάθε τρόπο νά κατασπαράξουν τά πρόβατα τά λογικά τς ποίμνης το Κυρίου μν  ησο Χριστο. προδοσία τς Πίστεως πραγματοποιεται πλέον ντελς προκάλυπτα.
Καί πό τήν λλη, Πατρίδα μας γαπημένη, μάνα μας λλάδα, ζε μέσα στήν τυραννία, μέσα στά βάσανα, μέσα στήν στέρηση, στήν ερωνεία καί στήν περιφρόνηση. Τά χρέη μς πνίγουν. σκληρότητα τν δανειστν μας, μς στραγγαλίζει. νικανότητα τν ρχόντων μας, μς θλίβει καί μς πογοητεύει. προδοσία σέ βάρος τς Μακεδονίας μας καί χι μόνον, πλημμυρίζει τίς καρδιές μας πό ερή γανάκτηση καί ργή.
Μά πιτέλους! Εμαστε δέν εμαστε ρθόδοξοι Χριστιανοί; Πιστεύουμε δέν πιστεύουμε στό λεος καί στήν Εσπλαχνία το Τριαδικο μας Θεο; Σώζει δέν σώζει τ ‘’μαρτον’’ καί τό δάκρυ τό καυτό τς μετανοίας;
Τότε, γιατί δέν σπεύδουμε νά μιμηθομε τούς Νινευίτες στήν λυτρωτική τους σωτερική συντριβή καί μετάνοια; κενοι τό καναν καί σώθηκαν. Γιατί νά μή τό κάνουμε κι μες, γιά νά σωθομε;
κενοι, νήστεψαν σαράντα λόκληρες μέρες. μες, ς νηστέψουμε τολάχιστον τρες.
κενοι, λούστηκαν στά δάκρυα καί ντύθηκαν σακιά καί κουρέλια.
μες, ς νάψουμε να κερί κι ς στερηθομε στω γιά μιά βδομάδα τά γλέντια, τά στολίδια καί τά νδύματα τά πολυτελ
κενοι προσευχήθηκαν μέ θέρμη σαράντα λόκληρες μέρες. Τί εναι γιά μς νά προσφέρουμε, θυσία στόν Κύριό μας, τόν κόπο μις λονυκτίας;
Γονυπετες παρακαλομε τούς σεπτούς μας εράρχες, νά ποφασίσουν, σήμερα κιόλας, τρία πλά πράγματα:
1ον. Νά κηρύξουν τριήμερη αστηρή νηστεία σέ λόκληρη τήν λληνική πικράτεια.
2ον. Νά παρακινήσουν τόν ρθόδοξο λληνικό Λαό, νά πάει μέσα στό τριήμερο γιά ξομολόγηση.
3ον. Νά γίνει λονυκτία κατά τήν τρίτη μέρα τς νηστείας σέ λα τά μοναστήρια τς Πατρίδας μας καί σέ λες τίς πόλεις καί τά χωριά, που κατοικον λληνες ρθόδοξοι Χριστιανοί.
Σ’ αυτές τίς δύσκολες καί κρίσιμες στορικές στιγμές πού διερχόμαστε, ποιός λληνας ρθόδοξος Χριστιανός  μπορε  νά κοιμται συχος;




Φωνή γωνίας Κλήρου καί Λαο

γιά τήν γιοτόκο καί αματοβαμμένη Μακεδονία μας.                  22.1.2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.