Ετικέτες

26.9.20

Μητροπολίτης Μάνης: «Περί της Θείας Μεταλήψεως»




Του Σεβ. Μητροπολίτου Μάνης κ. Χρυσοστόμου Γ’

Τό κέντρο τῆς ζωῆς τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ἡ Θεία Μετάληψη. Εἶναι ὁ πυρήν τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία πιστή στήν θεία ἐντολή τοῦ Κυρίου τελεῖ ἀδιακόπως τό μέγα Μυστήριον τῆς Θείας Εὐχαριστίας. Ἐκκλησία καί Θεία Εὐχαριστία ταὐτίζονται. Δέν νοεῖται Ἐκκλησία χωρίς Θεία Εὐχαριστία καί Θεία Εὐχαριστία χωρίς Θεία Μετάληψη ἀπό τούς πιστούς χριστιανούς. Χριστιανός σημαίνει συμμετοχή στήν Θεία Μετάληψη, τήν θεία Κοινωνία, ὅπου ὁ πιστός «συνανακιρνᾶται» μέ τό Θεό (ἅγ. Κύριλλος Ἀλεξανδρείας) γίνεται «σύσσωμος Χριστοῦ» (Ἰω. Δαμασκηνός), «συνυφαίνει καί συνάπτει αὐτόν, μέ τήν θεία φύση» (Ἰ. Χρυσόστομος).

Τί εἶναι λοιπόν ἡ θεία Μετάληψη; 

ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Δεν ήταν τυχαίο…

 

Ο Αντώνης Μ., από την Ανατολική Μακεδονία, σπούδαζε φιλόλογος στη Θεσσαλονίκη. Στερούνταν οι δικοί του για να τον σπουδάσουν. Ένιωθε τις θυσίες τους και διάβαζε φιλότιμα, να τελειώσει τη Σχολή. Καθώς έφθανε στο τέλος κι αναμετρούσε την πτυχιακή ύλη και τις δυνάμεις του, κόβονταν οι ελπίδες. «Αδύνατον!… Δεν βγαίνει πέρα με τίποτε!… Δεν μπορώ να τελειώσω γρήγορα… Άαααχ!», μονολογούσε κι αγωνιούσε λιγάκι. Και ξανάπεφτε στο διάβασμα∙ έκανε τη νύχτα μέρα. Οι δικοί του δεν βάσταγαν οικονομικά. Το ᾿βλεπε. Μα πώς να πάρει πτυχίο; Και σε πόσον καιρό θα το πάρει; «Θα κάνω ό,τι μπορώ… Βόηθα, Θεέ μου!», έκραζε ενδόμυχα.

Τέταρτο έτος. Κοντά στα Χριστούγεννα ο Αντώνης έπεσε στο κρεβάτι με βαριά υπερκόπωση. Κι όλα σταμάτησαν. Οι δικοί του σιωπούσαν. Το πτυχίο… στ’ αζήτητα πλέον, προς το παρόν. Κι ο καιρός περνούσε δύσκολα. Δεν γινόταν όχι μόνον βιβλίο ν’ ανοίξει ο καημένος ο Αντώνης, αλλ’ ούτε και να σκέπτεται κάτι με ένταση. Αχρηστεύθηκε για τα καλά.
Πλησίαζε Πάσχα.
«Αντώνη, παιδί μου, του λέει μια μέρα ο πνευματικός του πατέρας, διάλεξε ένα απ’ τα κύρια μαθήματα του πτυχίου, και πήγαινε να το δώσεις τώρα τον Ιούνιο… Έτσι… χωρίς διάβασμα… Τι έχεις να χάσεις; Αφού τόσα χρόνια διάβαζες…».
Το παλληκάρι απορημένο κοίταξε τον παπούλη. Σαν να γινόταν κουβέντα για κάποιον άλλον, έτσι του φάνηκε. Πέρασαν δευτερόλεπτα. Μετά το πρώτο ξάφνιασμα χαμογέλασε∙ «Μάλιστα, πάτερ!…», αποκρίθηκε με απλότητα.

25.9.20

«Προπαγάνδα εις βάρος της Πίστης: Δεν θα υποκύψουμε!»

Στην πανηγυρίζουσα Ιερά Μονή Παναγίας της Μυρτιδιωτίσσης στην περιοχή Βάτος λειτούργησε το πρωί της Πέμπτης 24 Σεπτεμβρίου 2020 ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων κ. Νεκτάριος.

Προσφωνώντας την αδελφότητα και τους πιστούς ο κ. Νεκτάριος τόνισε ότι η Παναγία μας προτρέπει να μην καμπτόμαστε από τις δυσκολίες τις οποίες βιώνουμε στους καιρούς μας, διότι η ίδια μεσιτεύει για μας.

Η προσκύνηση της ιεράς εικόνας της στο παλαίφατο μοναστήρι της Μυρτιδιώτισσας είναι ένα σημείο του θαύματος της αγάπης του Θεού και της Υπεραγίας Θεοτόκου για τον κόσμο μας. Και χρειαζόμαστε την χάρη του Θεού στις ημέρες μας, οπότε και γίνεται συστηματική προσπάθεια απομάκρυνσής μας από την πίστη και την κοινωνία με τον Θεό και τον πλησίον. Ο πειρασμός μας τρομοκρατεί.

π.Αθανάσιος Μυτιληναίος: Εγώ πιστεύω ότι ο λαός πάντοτε θα φροντίζει για την εκκλησία του με έναν όρο όμως, ότι, τον Ιερέα της ενορίας του, θα τον ήθελε σωστό!



Είμαι σίγουρος, ότι αυτή η ομιλία μου αν ακουστεί λίγο πιο πέρα και την ακούσουν κληρικοί, θα καγχάσουν και θα την απορρίψουν Α-ΣΥ-ΖΗ-ΤΗ-ΤΊ! Αλλά δεν με πειράζει, εγώ θα πω εκείνο το οποίο, μπορώ να βλέπω, πάντοτε με οδηγό, τον λόγο του Θεού!

Είναι το εξής:

Ας είμαστε έτοιμοι... Στώμεν καλώς!



Στο χθεσινό διάγγελμα ο πρωθυπουργός προσπάθησε να μας πείσει ότι αν τηρήσουμε τα μέτρα μπορούμε να γλιτώσουμε το νέο κλείσιμο (lock down) και τη συνακόλουθη οικονομική καταστροφή (που ούτως ή άλλως έρχεται). Αν και έδειχνε αισιόδοξος στα μάτια του κόσμου, εμμέσως παραδεχόταν (κάτι που δείχνουν και οι αριθμοί) ότι αυτό είναι αναπόφευκτο αφού σε περίπου 3 εβδομάδες οι Μ.Ε.Θ. θα είναι γεμάτες (αυτή τη στιγμή οι μισές, δηλ. 75, είναι διαθέσιμες και έχουμε 3-4 νέες εισαγωγές καθημερινά... ενώ οι ασθενείς μένουν κατά μέσο όρο στη ΜΕΘ περίπου ένα μήνα)! Έθεσε λοιπόν το δίλημμα ατομική ευθύνη ή lock down, κατά την ταπεινή μου γνώμη για να μετατοπίσει τη δική του ευθύνη ή ανικανότητα στους πολίτες γι' αυτό που θα ακολουθήσει το επόμενο διάστημα. 

Πάντως πραγματικά δεν πιστεύω ότι λείπει τόσο η ικανότητα ή η επιστημονική επάρκεια από τους πολιτικούς μας ή τους ειδικούς επιστήμονες. Αυτό που λείπει είναι η ΠΙΣΤΗ ΕΙΣ ΕΝΑ ΘΕΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ... ΚΑΙ ΕΙΣ ΕΝΑ ΚΥΡΙΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ ΤΟΝ ΥΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ... ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΤΟ ΚΥΡΙΟΝ, ΤΟ ΖΩΟΠΟΙΟΝ... 

Αν είχατε ΠΙΣΤΗ αγαπητοί πολιτικοί και ειδικοί επιστήμονες, θα είχατε και την ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ να δεχτείτε ότι η αντιμετώπιση του προβλήματος δεν θα επιτευχθεί με παράλογα μέτρα που ούτως ή άλλως δεν είναι πρακτικά εφαρμόσιμα. Ακόμα κι αυτοί που προσπαθούν να τα τηρούν, δεν το κάνουν σωστά κι έτσι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα μόλυνσης. Είτε λοιπόν λόγω ανυπακοής των πολιτών είτε λόγω μη σωστής τήρησης των μέτρων (πρακτικά όλα γίνονται για τα μάτια του κόσμου...) το πρόβλημα θα επιδεινώνεται μέσα στο φθινόπωρο και το χειμώνα και δεν θα μπορέσετε να το αναστρέψετε παρά μόνο με εκούσια καταδίκη σε εγκλεισμό και οικονομικό θάνατο που θα οδηγήσει και σε πολλούς άλλους θανάτους από φτώχεια, πείνα, εξαθλίωση κτλ. 

Παλαιότερα οι πιστοί σε κάθε επιδημία έτρεχαν στα άγια λείψανα


Σχόλιο: Έτσι αντιμετωπίζουμε οι Χριστιανοί τις πανδημίες... όχι με παράλογα, αυτοκαταστροφικά ή μη εφαρμόσιμα μέτρα.

Με αρχιερατική συγχοροστασία και Θεία Λειτουργία εορτάστηκε η σύναξη της ιεράς εικόνος της Παναγίας Παντανάσσης κατά την οποία πανηγυρίζει η ενορία Αγίου Νεκταρίου Εδέσσης. Την παραμονή της εορτής, Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου, στις 18.00 πραγματοποιήθηκε η υποδοχή των ιερών λειψάνων των Αγίων Τεσσαράκοντα Μαρτύρων, τα οποία εκόμισε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Ευμενείας κ. Ειρηναίος, Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Κυρίας των Αγγέλων Γουβερνέτου Κρήτης.

24.9.20

Sucharit Bhakdi: Πιστεύω ότι Εσείς οι Έλληνες Πρέπει να Ξεσηκωθείτε! Αν το Καταφέρετε θα Ξαναγίνετε οι Σωτήρες του Κόσμου! Κανένα Άλλο Έθνος δεν είναι Κατάλληλο για να Ηγηθεί Ενός Τέτοιου Αγώνα!

Ας παρακολουθήσουμε προσεκτικά την συγκλονιστική και διαφωτιστική ομιλία του Γερμανοταϋλανδέζου Καθηγητή Λοιμωξιολογίας Sucharit Bhakdi! Εξηγεί με εκλαϊκευμένο τρόπο τον τρόπο με τον οποίο δρα ο κορωνοϊός, αποδομεί το συστημικό αφήγημα περί ακραίας επικινδυνότητάς του, αναλύει το ζήτημα του θρυλούμενου εμβολίου και στο τέλος καλεί τους Έλληνες να ξεσηκωθούν ενωμένοι κατά του επιβληθέντος από τις ελίτ παραλογισμού!

Σχολιασμός της επικαιρότητας και Πνευματικές παρεμβάσεις υπό ιατρού Αρχιμ. π. Αντωνίου Στυλιανάκη.

 


 

Μία συγκλονιστική ομιλία, παρακαλούμε να αφιερώσετε λίγο από τον χρόνο σας για την ακούσετε. Να έχουμε την ευχή του πατέρα Αντωνίου.

Όταν απέλασαν τον Καντιώτη από το Άγιον Όρος, διότι έβγαλε ένα πύρινο αντι-Οικουμενιστικό λόγο!

 


Όταν απέλασαν τον Καντιώτη από το Άγιον Όρος, διότι έβγαλε ένα πύρινο αντι-Οικουμενιστικό λόγο!

Αποσπασμα αντιοικουμενιστικη ομιλιας του Μητρ. Φλωρινης π. Αυγουστινου Καντιωτου
στην πανηγυρι της Ι. Μ. Κουτλουμουσιου το 1990,
που αναψε φωτιες σε 2-3 πατριαρχικους του Αγιου Ορος

Ένα τρομερό άρθρο για όλους εκείνους που σε λένε συνωμοσιολόγο λόγω covid

 

Αλήθεια, εφόσον το πολιτικό σύστημα
ενδιαφέρεται τόσο πολύ για την ανθρώπινη ζωή,
γιατί δεν απαγόρευσε την κυκλοφορία
εν αναμονή του εν δυνάμει φονικού, μεσογειακού κυκλώνα Ιανού;

ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΛΗΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΟΜΗΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ

 


ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΛΗΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΟΜΗΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ

Καλούμε τους συνεργάτες και τους φίλους της Ιεραποστολής, όλους εσάς, που έχετε την διάθεση να βοηθήσετε στο μέτρο των δυνατοτήτων σας να προσφέρετε ότι από τον παρακάτω κατάλογο δώρων μπορείτε:

-ΤΡΟΦΙΜΑ (ελαιόλαδο, γάλα εβαπορέ, ζυμαρικά κ.α.)

-ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ (χλωρίνες, σκόνες πλυντηρίου,σκόνη για το χέρι και καθαριστικά πιάτων και πατώματος)

Και ότι ακόμη θέλει ο καθένας σας.

23.9.20

Ο Κουμουτσάκος λέει ότι τον «παγίδευσαν» και ζητάει εξηγήσεις από τον Χαρδαλιά... Αρχιερείς, ιερείς και πιστοί, εμείς τί κάνουμε;;;


Εκτενές σχόλιο: Κάθε μέρα βλέπουμε πόσο γελοίοι γίνονται. Αυτοί οι γελοίοι όμως έχουν την εξουσία και σε λίγο θα μας ξανακλείσουν. Αρχιερείς και ιερείς όσο στρουθοκαμηλίζετε, όσο κάνετε ότι δεν βλέπετε την ευθεία επίθεση που εξαπολύουν, όσο δεν τους αφορίζετε μας φέρνετε σε ολοένα και πιο δεινή θέση.

Τα πράγματα είναι απλά: Όποιος δεν δέχεται το μυστήριο της θείας μεταλήψεως είναι αποκομμένος από το σώμα της Εκκλησίας δηλ. αφορισμένος και πρέπει να τον αφορίζετε και επισήμως στο εξής. Επιτέλους κάνετε και Σύνοδο όλης της Ιεραρχίας για το θέμα που αφορά την πιθανότητα μολυσμού ή μη εντός των ιερών ναών. Όπως βλέπετε καθημερινά δέχεστε κριτική και για τις μάσκες που δεν φορούν ιερείς και ψάλτες ή για την "κακή" χρήση μάσκας από πιστούς...

Δύο δυνατότητες συμβατές με τη λογική υπάρχουν:

α) Δεν μολυνόμαστε εντός των ναών (όπου υπάρχει η θεία χάρις και καλύπτει τα πάντα), οπότε κανένας δεν χρειάζεται να φοράει μάσκα. Μάλιστα αν φοράει είναι θέμα έλλειψης πίστεως και χρειάζεται κατήχηση. Σε αυτή βέβαια την περίπτωση, αν το αποφασίσετε συνοδικά, θα δεχτούμε σφοδρή επίθεση, θα είμαστε υπό διωγμό, αλλά θα είμαστε μακάριοι και την άμυνά μας θα την αναλάβει ο ίδιος ο Κύριος μας και Θεός μας!

β) Υπάρχει πιθανότητα να μολυνθούμε εντός ενός ναού, οπότε ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως πρέπει να φορούν μάσκες και οι αρχιερείς και οι ιερείς και οι ψάλτες. Σε αυτή την περίπτωση ο Θεός φοβάμαι ότι θα μας αφήσει στο έλεος των εξουσιαστών και καλά θα μας κάνει... αφού δεν θέλουμε τον Βασιλέα των Ουρανών και επιλέγουμε τον επίγειο βασιλέα...

Εμείς πιστεύουμε στην (α) εκδοχή, αλλά δυστυχώς πολλοί αρχιερείς, ιερείς και ψάλτες πιστεύουν στη (β) εκδοχή. Ενώ όμως πιστεύουν σε αυτή ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΙΖΟΥΝ και κρύβονται πίσω από την ΚΥΑ που τους δίνει τη δυνατότητα να μη φορούν μάσκα... Κι έτσι θέτουν σε κίνδυνο την Εκκλησία και όχι την υγεία μας (κατά την ταπεινή μας γνώμη).

Ακολουθεί η θεαματική κωλοτούμπα του κ. Κουμουτσάκου (να δω ποιος ιερέας θα τον ξανακοινωνήσει, αν και κάτι μου λέει ότι θα αργήσει να ξαναπατήσει σε εκκλησία...):

Μόρφου Νεόφυτος για τους σεισμούς, τις προφητείες και για αυτό που θα επιτρέψει ο Θεός να συμβεί

 

 Μητροπολίτου Μόρφου κ. Νεοφύτου

ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ: ΕΠΙΣΤΗΜΗ & ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ - ΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΗ


Μίλησε ο ιερέας που του ασπάστηκε το χέρι ο Χαρδαλιάς


Σχόλιο: Δεν σας κρύβω ότι χαίρομαι που πλακώνεστε μεταξύ σας. Χαρδαλιάς εναντίον Κουμουτσάκου, Ευαγγελάτος εναντίον Χαρδαλιά... Εσείς μας διχάσατε ήδη, αλλά όπως βλέπετε κι εσείς διχασμένοι είστε. Πάντως είστε το λιγότερο γελοίοι στα μάτια του Θεού. Αλλοίμονό σας, αν δεν μετανοήσετε! Αλλοίμονό σας αν νομίζετε ότι μπορείτε να παίξετε με τον Θεό. Ουαί! 

Ο ιερέας που ασπάστηκε ο Νίκος Χαρδαλιάς μίλησε στην εκπομπή LIVE NEWS και τον Νίκο Ευαγγελάτο συγχαίροντας τον Υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων. Στο σπίτι του πατέρα Κωνσταντίνου βρέθηκε ο απεσταλμένος του MEGA, Μαρίνος Αλειφέρης, στο Μουζάκι Καρδίτσας. Λίγες ώρες μετά τον απεγκλωβισμό του, μίλησε για το περιστατικό που έχει κάνει τον γύρο του διαδικτύου μετά τον ασπασμό του Νίκου Χαρδαλιά.

Άνθρωπος 2.0 _ Ένα κάλεσμα αφύπνισης του Κόσμου


Απο την Dr. Carrie Madej :
https://www.youtube.com/channel/UCOVu...

_______________________
Η Αμερικανίδα γιατρός Carrie Madej, για το επερχόμενο εμβόλιο και ότι θα το συνοδεύει (Ελληνικοί Υπότιτλοι)
Η Δρ Carrie Madej, είναι ειδική παθολόγος στο McDonough της Τζώρτζια. Η Δρ Madej ολοκλήρωσε την ειδικότητα της στο Πανεπιστήμιο Mercer - The Med Center Of Central Ga. Σήμερα εξασκεί το λειτούργημα της στο Phoenix Medical Group of Georgia, LLC και συνεργάζεται με το Southern Regional Medical Center.

22.9.20

ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ: ΕΠΙΣΤΗΜΗ & ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ - ΗΜΕΡΑ ΠΡΩΤΗ


Νηστειοδρόμιο της εβδομάδας (21/9/20-27/9/20)

 

Η ΝΗΣΤΕΙΑ 
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΟΚΤΟΝΟΣ
ΟΥΤΕ ΣΩΜΑΤΟΚΤΟΝΟΣ,
ΑΛΛΑ ΠΑΘΟΚΤΟΝΟΣ

Η τρέχουσα εβδομάδα είναι μια τυπική εβδομάδα του έτους. Αύριο λόγω μεγάλης εορτής γίνεται κατάλυση οίνου-ελαίου.


Δευτέρα, Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο, Κυριακή: επιτρέπονται όλες οι τροφές

Τετάρτη 23/9: νηστεία (λαδερό φαγητό) 
[Σύλληψις του Τιμίου ενδόξου Προφήτου, Προδρόμου και Βαπτιστού Ιωάννου]

Παρασκευή 25/9: νηστεία (άλαδο φαγητό)

«Να είσαι της Εκκλησίας αλλά όχι και τόσο πολύ..!»



"...και έσεσθε μισούμενοι υπό πάντων δια το όνομά μου..."(Λουκ. 21,18)


Ο Κύριος μας λέγει την αλήθεια. Μια αλήθεια που πονά. Ποια είναι η αλήθεια αυτή; Η αλήθεια ότι πολλοί θα είναι αυτοί που όχι απλά θα μας κάνουν πέρα από την ζωή τους, όχι μόνο θα μας απαξιώσουν, όχι μόνο θα μας χλευάσουν, όχι μόνο θα αστειευτούν μαζί μας αλλά θα μας μισήσουν επειδή αγωνιζόμαστε να ζούμε θεάρεστα, χριστιανικά, σύμφωνα με τον νόμο του Θεού, σύμφωνα με τον Λόγο της Εκκλησίας, σύμφωνα με την παράδοση των Θεοφόρων Πατέρων της Εκκλησίας.

E. Λέκκας: «Η Καρδίτσα είναι μια τελειωμένη πόλη»

Τον άμεσο επανασχεδιασμό (χωροταξικά, πολεοδομικά και αναπτυξιακά) των περιοχών που επλήγησαν από τον κυκλώνα «Ιανό» συνέστησε ο καθηγητής Γεωλογίας Ευθύμιος Λέκκας, ο οποίος μετέβη στις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας και έκανε αυτοψία.

Ο κ. Λέκκας δήλωσε στην ΕΡΤ, ότι η επόμενη καταστροφή είναι πολύ κοντά καθώς -όπως είπε- «υπάρχει μια τεράστια επιτάχυνση σε ένα κύκλο που συμμετέχουν η κλιματική αλλαγή, οι δασικές πυρκαγιές, οι διαβρώσεις, τα πλημμυρικά φαινόμενα, και οι αλλαγές της θερμοκρασίας.

Παρακολουθήστε τις δηλώσεις του κ. Λέκκα:

ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ: Κοντά στους πληγέντες ο Μητροπολίτης – Άνθρωποι κοιμήθηκαν στις εκκλησίες

Κοντά στους πληγέντες από τις σφοδρές βροχοπτώσεις της επαρχίας Φαρσάλων βρέθηκε και σήμερα, Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ. Τιμόθεος, ενισχύοντάς τους ηθικά και πνευματικά.

Ο «Ιανός» σκόρπισε πόνο, θλίψη και αμέτρητες καταστροφές στην Επαρχία Φαρσάλων, που επλήγη από τις σφοδρές βροχοπτώσεις. Ο Σεβασμιώτατος, συνοδευόμενος από τον Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη και Πρωτοσύγκελλο της Ιεράς Μητροπόλεως π. Αμφιλόχιο Παπανδρέου, επισκέφθηκε εκ νέου τις πληγείσες περιοχές, αυτή τη φορά προς την άλλη κατεύθυνση που του επετράπη, αμέσως μετά την ολοκλήρωση των εργασιών διάνοιξης του δρόμου προς Λάρισα, διότι η έξοδος από την πόλη της Καρδίτσας προς τη Λάρισα ήταν αδύνατη λόγω καθίζησης και ζημιών.

20.9.20

Όταν ένας ήρωας έσβησε την ... Ολυμπιακή φλόγα

 


16 Σεπτέμβρη του 1976. 
Ο Σοβιετικός παγκόσμιος πρωταθλητής τεχνικής κολύμβησης Σαβάρς Καραπετιάν κάτοχος 11 παγκόσμιων ρεκόρ, 17 φορές πρωταθλητής κόσμου, 13 φορές πρωταθλητής Ευρώπης και 7 φορές πρωταθλητής Σοβιετικής Ένωσης, μόλις έχει τελειώσει την καθημερινή του προπόνηση των 20 χιλιομέτρων στη λίμνη Γερεβάν. Ξάφνου βλέπει ένα τρόλεϊ με 92 επιβάτες να πέφτει στη λίμνη.

Ο μεγάλος Φυσικός Μαξ Πλάνκ και ο Θεός

 Ο μεγάλος Φυσικός Μαξ Πλάνκ και ο Θεός

Μαξ Πλάνκ, Max Planck, 1858-1947 («ο θεμελιωτής της συγχρόνου φυσικής» βραβείο Νόμπελ(1918)

19.9.20

Κυριακή μετά την Ύψωσιν: ακολουθία εσπερινού, όρθρου, μουσικά κ.α.


Κυριακή μετά την Ύψωσιν


Παρακάτω μπορείτε να βρείτε: το τυπικό, τις ακολουθίες του εσπερινού και του όρθρου κ.α. για την Κυριακή (20/9/2020):


Αποστολικό Ανάγνωσμα Κυριακής μετά την ύψωση (και κήρυγμα) [ΓΑΛ. Β΄ 16-20]

 

Αποτέλεσμα εικόνας για προσωποληψία

ΓΑΛ. Β΄ 16-20

...ζῶ δὲ οὐ­κέ­τι ἐ­γώ, ζῇ δὲ ἐν ἐ­μοὶ Χρι­στός...

Ευαγγελική Περικοπή Κυριακής 20/9/2020 (μετά την ύψωσιν)

 Αποτέλεσμα εικόνας για ύψωσις σταυρού


...ὃς γρ ν θλ τν ψυχν ατο σσαι, πολσει ατν· 
ς δ’ ν πολσ τν αυτο ψυχν νεκεν μο 
κα το εαγγελου, οτος σσει ατν...

ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ Η´ 34 -  Θ´ 1

Γέρων Εφραίμ Αριζόνας: «Ένας λογισμός μας ανεβάζει στον ουρανό και ένας μας κατεβάζει στην κόλαση»

 

Μας λέγουν οι νηπτικοί πατέρες ότι ένας λογισμός μας ανεβάζει εις τον ουρανόν και ένας μας κατεβάζει εις την κόλασιν. «Εν τοις λογισμοίς μας βελτιούμεθα ή αχρειούμεθα».

ΠΟΥ για κορωνοϊό: Αν δεν είστε άρρωστοι ΜΗΝ φοράτε μάσκα!


Σχόλιο: Άλλα έλεγαν τότε, άλλα τώρα... Σε κάθε περίπτωση δεν είναι αξιόπιστοι!

Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς: Όταν είσαι μέσα στον Ναό, ήδη βρίσκεσαι στον ουρανό

 


Κάθε Ιερός Ναός είναι και ένα κομμάτι του ουρανού επάνω στην γη.

Και όταν είσαι μέσα στον ναό, ήδη βρίσκεσαι στον ουρανό.

Έτσι, όταν η γη σε συνθλίβει με την κόλαση της, τρέξε στον ναό, μπες μέσα και να, είσαι μέσα στον παράδεισο.