Ετικέτες

3.10.16

ΘΕΑΤΡΙΝΟΣ ΜΠΕΓΝΗΣ. ΕΒΓΑΛΕ Η ΜΥΓΑ Κ@ΩΛΟ» ΚΙ ΕΧ@ΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΛΟ

MPEGNIS1


Σχόλιο: Είναι πολύ εύκολο κάποιος που δεν έχει οικογένεια και παιδιά ή κάποιος που τα στέλνει σε "προστατευμένα" ιδιωτικά σχολεία να σχολιάζει τους άλλους γονείς που αγωνιούν για τα παιδιά τους... Το θέμα είναι αν εμείς ως κοινωνία θα συνεχίσουμε να επιτρέπουμε σε αυτούς τους κυρίους να επηρεάζουν τον τρόπο σκέψης μας. Κλείστε τους την πόρτα! Κλείστε επιτέλους τις τηλεοράσεις και αφήστε τους να τα λένε μόνοι τους.

Συστράτευση «προοδευτικαρίων» ωφελημένων Συριζο-Ηθοποιών κατά των κατοίκων του Ωραιόκαστρου που προστατεύουν τα παιδιά τους! «Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων είναι για πολύ ξύλο κραυγάζει »ο χρήσιμος ηλίθιος!~ 
Νατάσσα Μποφίλιου για Ωραιόκαστρο: «Το Σχολείο να είναι άβατο για το φόβο, το ρατσισμό, το φασισμό». Πρώτη δήλωση.
Μέσω της προσωπικής της σελίδας στο Facebook τοποθετήθηκε η γνωστή τραγουδίστρια.
Η Νατάσσα Μποφίλιου, δεν θα μπορούσε να μην σχολιάσει το θέμα των ημερών, που έχει να κάνει με γονείς στο Ωραιόκαστρο, οι οποίοι δεν θέλουν παιδιά προσφύγων στα σχολεία των παιδιών τους. Μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Facebook, η Νατάσσα Μποφίλιου έκανε λόγο «για πληγή» και έγραψε ότι το σχολείο θα πρέπει να είναι άβατο για τον φασισμό και τον ρατσισμό.
«Αυτή η «ομοφωνία» της έκτακτης γενικής συνέλευσης είναι η πληγή. Η επισημότητα αυτού του εγγράφου είναι η ντροπή. Τι μέλλον έχουμε σαν κοινωνία αν δεν μπορεί το Σχολείο να είναι άβατο για το φόβο, το ρατσισμό, το φασισμό, τις διακρίσεις;», έγραψε η Νατάσσα Μποφίλιου.

Δεύτερη δήλωση: Ο ηθοποιός Μπεγνής, κατηγορεί τα μέλη του συλλόγου για ρατσιστική συμπεριφορά
Για ρατσιστική συμπεριφορά κατηγορεί ο Μέμος Μπεγνής τα μέλη του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του Ωραιόκαστρου για την απόφασή τους να μην ενταχθούν στο σχολείο όπου φοιτούν τα παιδιά τους, προσφυγόπουλα.

«Είναι απίστευτος ρατσισμός όλο αυτό που έγινε. Δεν μπορώ να καταλάβω πως μια χώρα που ισχυρίζεται πως έχει δώσει τις τέχνες και τα μαθηματικά σε όλο τον κόσμο φέρεται τόσο ρατσιστικά. Αυτός ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων προφανώς και είναι για πολύ ξύλο. Είναι ένα παράδειγμα προς αποφυγή για τα νέα παιδιά, τα οποία πρέπει να τα μεγαλώνουμε με μία μόνο αρχή. Το ότι η ράτσα μας είναι μία. Η ανθρώπινη. Τελεία», δήλωσε ο ηθοποιός σε συνέντευξη του .
Τα σχόλια δικά σας…

Και κάτι ακόμα για τις σκέψεις του ηθοποιού και τη σχέση του με την οικογένεια. Διαβάστε τι είχε πει:
Τι σκέφτεται όμως, για τη δημιουργία οικογένειας και την προοπτική ενός γάμου; Υπάρχουν ως έννοιες στο μυαλό του; «Καθόλου. Δεν είμαι καθόλου φαν της οικογένειας. Δεν μου αρέσει καθόλου το μοτίβο οικογένεια, δεν μου αρέσει καθόλου το παιδί ως απόκτημα γιατί δεν μπορώ τη δέσμευση. Δεν μου αρέσει να είμαι με έναν άνθρωπο για πάντα. Μπορεί να βαρεθώ μετά από πέντε χρόνια, τι θα έχω κι ένα παιδί; Αν έκανα κάτι, θα το έκανα τελείως για τα χαρτιά, τελείως για νομικούς λόγους. Αν έκανα ένα παιδί που δεν πρόκειται, αλλά αν έκανα για να το αναγνωρίσει η πολιτεία και το κράτος ίσως να έκανα έναν πολιτικό γάμο, αλλά μπορεί και με email. Δεν είμαι φαν καθόλου της οικογένειας. Δε θεωρώ το θεσμό οικογένεια κάτι που μου ταιριάζει εμένα. Εγώ είμαι γενικά της ελεύθερης σχέσης αν και η ιστορία μου δείχνει έναν άνθρωπο που κάνει σχέσεις συνέχεια και μακροχρόνιες μπορώ να πω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.