Ετικέτες

20.11.19

Η ειρήνη μας δεν εξαρτάται από τους ανθρώπους.

Αποτέλεσμα εικόνας για χριστιανικη  ειρήνη 
Αν εξαρτάς την ειρήνη σου από κάποιον που ζει μαζί σου και συμφωνούν τα αισθήματά σας, θα δοκιμάζεις πάντα τρικυμία και ταραχή.
Αν όμως βασίζεσαι στην αθάνατη και αμετάβλητη αλήθεια, η λύπη δεν θα σε συντρίβει όταν αποχωρίζεσαι κάποιο αγαπητό σου πρόσωπο που φεύγει η πεθαίνει. Κάθε φιλία πρέπει να έχει κρηπίδα της εμένα. Και για χάρη δική μου να αγαπάς ότι σ΄αυτόν τον κόσμο θαρρείς αξιαγάπητο. Χωρίς εμένα, η φιλία είναι στέρφα και λιγόζωη. Και κάθε αγάπη που εγώ δεν είμαι η συνοχή της, δεν είναι ούτε γνήσια ούτε καθαρή.
Οφείλεις να είσαι αδιάφορος για την αγάπη των ανθρώπων και να αγωνίζεσαι, ώστε να μη χρειάζεσαι την ανθρώπινη φιλία.
Όσο πιο πολύ ξεκόβει κανείς από την ανθρώπινη παρηγοριά, τόσο περισσότερο ενώνεται με το Θεό. Και τόσο πιο πολύ υψώνεται προς το Θεό, όσο βαθύτερα κατεβαίνει η ιδέα που τρέφει για τον εαυτό του. Αν αναγνωρίζει κάτι καλό στον εαυτό σου, φράζεις την είσοδο στη θεία χάρη. Γιατί τα χαρίσματα του πνεύματος απαιτούν πάντα καρδιές ταπεινές.
Αν μπορούσε κανείς να δει τον εαυτό του σαν ένα μεγάλο τίποτε και να ξεριζώσει από μέσα του κάθε αγάπη προς τα κτίσματα, θα τον επισκεπτόμουν και θα του έδινα άφθονη τη χάρη μου. Όταν προσέχεις τα κτίσματα, παύεις να βλέπεις ξεκάθαρα τον ποιητή τους.
Για να γνωρίσεις πραγματικά, αποδύσου σε αγώνα κατά του εαυτού σου σε κάθε περίπτωση. Όλα όσα αγαπάς υπερβολικά και τα ποθείς νοσηρά, σου κηλιδώνουν την ψυχή και σε χωρίζουν από το ύψιστο Αγαθό. 

Η Μίμηση του Χριστού
Εκδ.οικ."Αστήρ" Αλεκ. κ Ε. Παπαδημητρίου.
Επιλογή:Κατερίνα Ανδρέου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.