Ετικέτες

4.5.20

ΑΥΤΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΣΟΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ... ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ...

Φωτογραφία: Eurokinissi

Σχόλιο: Και μην έχετε καμιά αμφιβολία ότι δεν έχετε μπροστά σας την εικόνα ενός δημάρχου, αλλά ενός μελλοντικού πρωθυπουργού (κατά πάσα πιθανότητα πριν το 2030).

«Είμαι φανατικά υπέρ της αποποινικοποίησης της μαριχουάνας για πάρα πολλούς λόγους», ανέφερε μεταξύ άλλων σε συνέντευξη του στο Vice Greece ο Κώστας Μπακογιάννης.


«Όχι μόνο γιατί αντικειμενικά έχει αποδειχθεί ότι είναι λιγότερο επιβλαβής από αλκοόλ, όχι μόνο επειδή υπάρχει ένα οργανωμένο έγκλημα πίσω από τη διακίνηση της, αλλά και γιατί βλέπεις παιδιά που μπαίνουν για λίγα γραμμάρια στη φυλακή», είπε χαρακτηριστικά.

Όσον αφορά στο νομοσχέδιο ταυτότητας φύλου, ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας τόνισε πως κατά τη γνώμη του «ο μόνος νόμος είναι η αγάπη».

«Δεν είμαι σίγουρος αν θα το ψήφιζα. Είμαι φανατικά της άποψης πως ο μόνος νόμος είναι η αγάπη. Είμαι υπέρ και του γάμου των ομοφυλόφιλων ζευγαριών και της υιοθεσίας παιδιών.

Αυτό που με προβληματίζει με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο είναι η ηλικία, τα 15 χρόνια. Θυμάμαι τι μυαλά κουβαλούσα στα 15 μου και έχω αμφιβολία αν ένα παιδί 15 ετών μπορεί να πάρει μια τέτοια απόφαση», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Στην ερώτηση αν θα πραγματοποιούσε Pride στη Λαμία, ο κ. Μπακογιάννης είπε: «Γιατί όχι; Γιατί μπορεί να γίνει στην Αθήνα και δεν μπορεί να γίνει στη Λαμία και στο Καρπενήσι; Κάτι το καινούργιο είναι λογικό να προκαλεί αντιδράσεις».

Πηγή: iefimerida.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.