Ετικέτες

1.10.20

Πρωθυπουργική τρομοκρατία σε πρόβατα επί σφαγή

 

Toυ Κωνσταντίνου Βαθιώτη,

Αναπλ. Καθηγητή Νομικής Σχολής Δ.Π.Θ.

Έτσι λοιπόν συμπεριφέρεται ένας πρωθυπουργός απέναντι στους πολίτες του;

Εκτοξεύοντας διαρκώς απειλές;

Παρότι μας έχετε γονατίσει επί ένα επτάμηνο, τολμάτε και μας απειλείτε ξανά με ένα νέο lockdown κραδαίνοντας το μασκοφορεμένο μαστίγιό σας!

Μάθετε λοιπόν ότι η νέα σας απειλή “αυτοπροστασία ή καραντίνα” συνιστά πράξη αξιόποινη!

Νέα Θρησκεία «Ρητόρων πολυφθόγγων»

 

ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ «ΡΗΤΟΡΩΝ ΠΟΛΥΦΘΟΓΓΩΝ»
Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Αθανάσιε,
Χαίρε εν Κυρίω

«Εζήτησας μαθείν» το αν οι θέσεις του καθηγητού Χρήστου Γιανναρά είναι Ορθόδοξες ή όχι. Μονολεκτικά σου απαντώ ότι κάποιες από αυτές είναι αιρετικές.
Κατά καιρούς είχα διαβάσει αναφορές ή παραπομπές διαφόρων, (συμπεριλαμβανομένων επισκόπων και ηγουμένων), σε βιβλία του. Από περίεργη συγκυρία διάβασα το βιβλίο του «Ενάντια στη θρησκεία», που μου εστάλη. Το προσέγγισα χωρίς προκατάληψη. Η πρώτη λέξη του τίτλου: «Ενάντια» προδιέθετε ότι θα παρουσίαζε «επαναστατικές» ιδέες, με σοβαρές προτάσεις. Απογοητεύτηκα! Ενοχλείται από τα πάντα, ακόμα και από την Αγία Γραφή. Χρειάζεται πολύ μελάνι για να σχολιαστούν τα εσφαλμένα. Θα αναφερθώ, όμως, σε μια αιρετική του θέση, και απ΄αυτή θα καταλάβεις από τον όνυχα τον ... «λέοντα.»

30.9.20

Δεν σε θέλω ήρωα... σε θέλω παπά...


 σχόλιο Γ.Θ : Έλενα, έγραψες ιστορία... Πιο επικό δεν γίνεται...

Σχόλιο Ε.Ν.: Εξαιρετικό. Μας εκφράζει απόλυτα. Μην το προσπεράσετε!

Δεν σε ήθελα ποτέ ήρωα. 

«Η πρωινή προσευχή είναι μέρος της καθιερωμένης διαδικασίας;»

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ απευθύνει ο Βουλευτής Λακωνίας της Νέας Δημοκρατίας κ. Νεοκλής Κρητικός προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νική Κεραμέως σχετικά με το αν είναι ή δεν είναι υποχρεωτική η πρωινή προσευχή στις σχολικές αίθουσες.

ΒΕΛΓΙΟ: ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ ΠΑΝΤΟΥ !!!


Σχόλιο: Η άλογη χρήση μάσκας απλά δεν θα επιφέρει κάποιο αποτέλεσμα πέρα από το ότι θα μας ταλαιπωρήσει! Να σημειώσω  επίσης ότι ήδη άρχισαν οι εποχιακές ιώσεις στα σχολεία και μεταδίδονται μια χαρά από την πρώτη εβδομάδα παρά τη χρήση μάσκας!

Η Υπεραγία Θεοτόκος εμφανίστηκε και μίλησε σε πολλούς ανθρώπους. Μας συμβούλευσε να μετανοήσουμε, διότι ο καιρός περνάει κι έρχονται δύσκολες μέρες για τους χριστιανούς.

 


Η Υπεραγία Θεοτόκος εμφανίστηκε και μίλησε σε πολλούς ανθρώπους σε πρόσφατες εποχές. Είπε ότι μεσιτεύει στον Υιό της για μας, αλλά εμείς δεν μετανοούμε.

Όλα μέσα στην Εκκλησία είναι Αγιασμένα - Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος

Διατροφικές και πρωινές συμβουλές - Άγιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής

 


Στο δεύτερο μισό του βιβλίου του αείμνηστου γέροντα Ιωσήφ του Βατοπεδινού ‘Ο γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστής’ υπάρχουν οι συμβουλές του Αγίου από τη Συλλογή του ‘Η δεκάφωνος σάλπιγξ’. Σας αντίγραφο δύο παραγράφους από το τμήμα που ονομάζεται ‘Τάξις σωματικής ευταξίας’:

Περί τῶν μέτρων προστασίας ἐντός τῶν Ὀρθοδόξων Ναῶν

 

Μὲ ἀφορμὴ τὴν ἀσθένεια τοῦ κορωνοϊοῦ, μία μερίδα τοῦ πληρώματος τῆς ἁγίας μας ἐκκλησίας (λαϊκοί, ἱερεῖς καὶ ἀρχιερεῖς) ἐφαρμόζουν μέτρα προφυλάξεως ἐντὸς τῶν ἱερῶν ναῶν (μάσκες, ἀποστάσεις, ἀποφυγὴ ἀσπασμῶν εἰκόνων καὶ χεριοῦ ἱερέως κ.λπ.), ἐρχόμενοι κάποιες φορὲς καὶ σὲ ἀντιπαράθεση μὲ τοὺς πιστοὺς ποὺ ἀρνοῦνται νὰ ἀκολουθήσουν αὐτὲς τὶς πρακτικές.

29.9.20

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΘΕΜΑ: Η ΜΑΣΚΑ ΣΤΟ ΝΑΟ ΦΥΛΑΚΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ

 


        ΑΓ. ΑΝΔΡΕΟΥ, 68  -  251 00  ΑΙΓΙΟΝ
 

                          

Παναγιώτατον  Ἀρχιεπίσκοπον Κωνσταντινουπόλεως, Νέας Ρώμης

καί Οἰκουμενικον Πατριάρχην  Κύριον κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΝ

Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον

Rum Patrikligi, 34

220 FENER-Halic

ISTANBUL-TURKIYE

 

Παναγιώτατε,

  Βαθυσεβάστως προάγομαι, ἵνα ὑποβάλω εἰς τήν Ὑμετέραν Παναγιότητα μίαν ΑΝΟΙΚΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ, τήν ὁποίαν ἀπευθύνω πρός Ὑμᾶς, καθώς ἐπίσης καί πρός τὀ σύνολον τῶν Σεβασμιωτάτων Μητρο-πολιτῶν τῆς Ἑλλάδος καί ἡ ὁποία ἀναφέρεται εἰς τήν χρῆσιν τῆς μάσκας ἐντός τοῦ Ὀρθοδόξου ἱεροῦ Ναοῦ. Δημοσιεύεται ἤδη εἰς τό ἡμέτερον Blog: “mkka.blogspot.com”.

Ζητῶ τήν ἐκ μέρους τῆς Ὑμετέρας Παναγιότητος κατανόησιν διά τό τολμηρόν τοῦτο διάβημά μου. Πλήν ὅμως πρέπει νά κατανοήσετε, ὅτι ἡ ἄμετρος πρός Ὑμᾶς ἀγάπη μου καί ὁ βαθύτατος σεβασμός μου πρός τό σεπτόν Πρόσωπόν Σας δέν εἶναι ποτέ δυνατόν νά ὑπερβῇ ΤΟΝ ΘΕΙΟΝ ΕΡΩΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΝΥΜΦΙΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ! «Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἤ ἀνθρώποις» εἶναι ἡ πρός ἡμᾶς ἐντολή Του (Πράξ. ε΄, 29).

Γκάφα των ΕΛΤΑ με τα δύο ορθογραφικά λάθη στο επετειακό γραμματόσημο για τα 2500 χρόνια από τη Μάχη των Θερμοπυλών!

 


Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών η 26η Σεπτεμβρίου.


Έγραψα με κεφαλαίο Γ τις Γλώσσες, για να μην μπερδεύονται οι αλλοδαποί εργάτες των αλιευτικών μας, οι οποίοι συνήθως νοιάζονται να γίνουν κάτοχοι πολλών ... γλωσσών, μπαρμπουνιών, λούτσων κ.λπ.

Ποσώς όμως τους αφορά η Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών που γιορτάζουμε και δε νομίζω να τους συγκινεί το μήνυμα της Γενικής Γραμματέως του Συμβουλίου της Ευρώπης κ. Marija Pejčinović Burić:

Ποιοι και γιατί δολοφόνησαν τον Ιωάννη Καποδίστρια

 


Στις 27 Σεπτεμβρίου 1831 δολοφονήθηκε στο Ναύπλιο ο πρώτος κυβερνήτης της Ελλάδας Ιωάννης Καποδίστριας από δύο μέλη της οικογένειας Μαυρομιχάλη, τα οποία πυροβόλησαν και μαχαίρωσαν θανάσιμα τον κυβερνήτη έξω από την εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνος, καθώς πήγαινε να παρακολουθήσει την κυριακάτικη θεία λειτουργία.


Ο τραγικός θάνατος του Καποδίστρια βύθισε σε θλίψη τον γεωργικό πληθυσμό ενώ αντίθετα στην Ύδρα δέχτηκαν την είδηση με πανηγυρισμούς.

ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ

 


Οι αρχαίοι πρόγονοί μας στις παραστάσεις του θεάτρου είχαν εισαγάγει προς χρήση των ηθοποιών – υποκριτών την προσωπίδα, μάσκα στα νεοελληνικά. Με την πάροδο του χρόνου η λέξη υποκριτής έπαψε να δηλώνει τον ηθοποιό και έλαβε τη σημερινή της έννοια. Παράλληλα ο όρος προσωπείο χρησιμοποιήθηκε και εξακολουθεί να χρησιμοποιείται αντί του όρου πρόσωπο, ώστε να διαστέλλεται το ψευδές από το αληθές.

27 Σεπτεμβρίου δολοφονείται ο πιο τίμιος πολιτικός της νεότερης Ελλάδας (τηλεοπτική σειρά)

 

 
Την στιγμή που τα κανάλια προσφέρουν απλόχερα στους τηλεθεατές τα σκουπίδια τους, υπάρχει και η άλλη τηλεόραση, που παράγει έργο αξιώσεων. H Cosmote TV ετοίμασε το ντοκιμαντέρ “Ιωάννης Καποδίστριας: Η ζωή και το έργο του” συνδυάζοντας το σενάριο με τις ιστορικές μαρτυρίες.

Είναι ο πιο γνωστός άγνωστος της ελληνικής ιστορίας. Ο πρώτος μεγάλος ηγέτης της Ελλάδας. Ο πρώτος κυβερνήτης.

Ο ΟΗΕ έγινε 75 ετών και αρχίζει να γερνάει…



Γράφει ο Γιάννης Μήτσιος,*
 

Σημαδιακή η εφετινή επέτειος γενεθλίων για τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών που ιδρύθηκε στο Σαν Φρανσίσκο των ΗΠΑ το 1945, μέσα στα αποκαΐδια του Β΄ΠΠ και τα εκατομμύρια νεκρών που άφησε πίσω του.

Νηστειοδρόμιο της εβδομάδας (28/9/20-4/10/20)

  

Η ΝΗΣΤΕΙΑ 
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΟΚΤΟΝΟΣ
ΟΥΤΕ ΣΩΜΑΤΟΚΤΟΝΟΣ,
ΑΛΛΑ ΠΑΘΟΚΤΟΝΟΣ

Η τρέχουσα εβδομάδα είναι μια τυπική εβδομάδα του έτους. 


Δευτέρα, Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο, Κυριακή: επιτρέπονται όλες οι τροφές

Τετάρτη, Παρασκευή: νηστεία (άλαδο φαγητό)

28.9.20

Ιωάννης Καποδίστριας (1776 – 27 Σεπτεμβρίου 1831)

 


Σειρά Ντοκιμαντέρ Ενωμένης Ρωμηοσύνης - ΑΧΕΛΩΟΣ TV

 Ο Άγιος Παΐσιος Αγιορείτης είχε πάντοντε ως πρότυπο του Ορθόδοξου Χριστιανού Κυβερνήτη το πρόσωπο του Ιωάννη Καποδίστρια. Η τόσο αξιόλογη σειρά του επικού ντοκιμαντέρ για τη ζωή και το έργο του Ιωάννη Καποδίστρια ετοιμάστηκε από την Ενωμένη Ρωμηοσύνη και το ΑΧΕΛΩΟΣ TV

Συνεδριάζει αύριο η ΔΙΣ για την Ιεραρχία (με σχόλιο-πρόταση: δεν χρειάζεται να ακυρωθεί η σύγκληση της Ιεραρχίας, γίνεται και διαδικτυακά...!!!)


Σχόλιο: Η σύγκληση της Ιεραρχίας είναι απαραίτητη περισσότερο τώρα από κάθε άλλη φορά. Η επίθεση που δέχεται η Εκκλησία είναι πρωτοφανής και θα ενταθεί το επόμενο διάστημα. Το ζήτημα του μολυσμού εντός των ναών, η προσκύνηση των ιερών εικόνων και των ιερών λειψάνων, το φίλημα του χεριού του ιερέως, το αντίδωρο από το χέρι του ιερέως και όχι σε σακουλάκι και φυσικά η θεία μετάληψη είναι πολύ σημαντικά ζητήματα για τα οποία πρέπει να αποφανθεί η Ιεραρχία και όχι η Δ.Ι.Σ.... Σεβαστοί μας Ιεράρχες συνεχίζετε να στρουθοκαμηλίζετε. Αποφεύγετε να πάρετε θέση στην πλειονότητά σας κι αυτό θα το πληρώσουμε σύντομα. Θα μας ξανακλείσουν και θα πάρουν και χειρότερα μέτρα από πριν. Μέχρι το τέλος του έτους μάλλον θα αλλάξουν πολλά ακόμα και στο θέμα της θείας μεταλήψεως. Το σχίσμα είναι προ των πυλών κι εσείς αποφεύγετε τη σύγκληση της Ιεραρχίας; Τον Θεό τον φοβάστε λιγότερο από τον κορωνοϊό; Τί θα απολογηθείτε όταν θα σας ρωτήσει ο Κύριος τί κάνατε για να υπερασπιστείτε την Εκκλησία Του; Γιατί είναι δική Του... όχι δική σας. Χρειάζεται να σας υπενθυμίσω εγώ ο ανάξιος την παραβολή των γεωργών;

Α... και να μην ξεχάσω. Ο κίνδυνος να κολλήσετε κορωνοϊό μεταξύ σας είναι καθαρή πρόφαση. Αν δεν το ξέρετε ... μπορείτε να συνεδριάσετε μέσω ηλεκτρονικής αίθουσας (π.χ. zoom) και να ανταλλάξετε απόψεις όπως θα το κάνατε και σε κανονική αίθουσα (δείτε και τί ωραία που τα λέει ο γέροντας Εφραίμ με τους ψάλτες... ΕΔΩ). Κι έτσι δεν χρειάζεται να ακυρώσετε για τέτοιο λόγο τη σύγκληση... Να σας θυμίσω και τον ψαλμό 140; Εκεί που λέει "τοῦ προφασίζεσθαι προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις";

Επιβεβαιώνοντας τις αποκλειστικές πληροφορίες του Πρακτορείου Ορθοδοξία (ope.gr) ανακοινώθηκε σήμερα ότι η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, της 164ης Συνοδικής Περιόδου, συνέρχεται αύριο Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2020

Σύμφωνα με πληροφορίες του Πρακτορείου «ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ», η σύγκληση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου θα κληθεί να αποφασίσει περί του ενδχομένου ακύρωσης της σύγκλησης της προσεχούς Ιεραρχίας.

Που είναι η Αγία Γραφή μου;





Αναρωτιέμαι τι θα γινόταν αν μεταχειριζόμαστε την Αγία Γραφή όπως το κινητό μας τηλέφωνο.
-Αν θα την κουβαλούσαμε μαζί μας παντού;

Μια παλιά ιστορία μας λέει τι είναι η Κόλαση και τι ο Παράδεισος

 Παράδεισος και κόλαση: μια συμβολική απεικόνιση… – Αντέχουμε…

Κόλαση – Παράδεισος: Μια παλιά ιστορία λέει πως ένας άνθρωπος του Θεού αναρωτιόταν τι είναι η Κόλαση και τι ο Παράδεισος. 

Δεύτερος σεισμός 5,2 Ρίχτερ στο Άγιον Όρος (BINTEO)

Ισχυρή σεισμική δόνηση 5,2 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε στις 01:50 τα ξημερώματα της Κυριακής στη θαλάσσια περιοχή σε απόσταση 22 χιλιόμετρων νοτιοδυτικά του ‘Αθωνα, μετά το σεισμό εντάσεως 4,2 Ρίχτερ στις 22:39 χθες το βράδυ, με επίκεντρο την ίδια περιοχή.

Παρακολουθήστε το βίντεο από το Πρωτάτο Καρυών:

Όσιος Ισαάκ ο Σύρος




28 Σεπτεμβρίου
(ή 28 Ιανουαρίου)


Ο Άγιος Ισαάκ ο Σύρος δεν είχε καθορισμένη ημερομηνία εορτασμού στο ελληνορθόδοξο ημερολόγιο.

Συνηθιζόταν να μνημονεύεται το όνομα του στις 28 Ιανουαρίου μαζί με τον άλλο μεγάλο Σύρο πατέρα της Εκκλησίας, τον όσιο Εφραίμ.

Ωστόσο εδώ και μερικά χρόνια και με πρωτοβουλία του οσίου γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου,ο οποίος ευλαβείτο πολύ τον όσιο Ισαάκ, συντάχθηκε η ακολουθία του και επελέγη η 28η Σεπτεμβρίου ως ημέρα εορτασμού της οσιακής μνήμης του.

27.9.20

Δεν φταίνε οι 'Αγιοι. Εμείς φταίμε...




Τα βάζουμε με τους Αγίους, που δεν κάνουν το θαύμα τους, ώστε να φύγουν οι λαθρομετανάστες, να πάψουν να προκαλούν οι τουρκαλάδες... Μα, το θαύμα τους το έκαναν οι Άγιοι. Τόσα χρόνια ζούσαμε ΤΟ ΘΑΥΜΑ χωρίς λαθρομετανάστες, ελεύθεροι και ωραίοι, υγιείς, παραλήδες... Το εκτιμήσαμε; ΟΧΙ... Μέρα νύχτα βρίζουμε, αλληλοκατηγορούμε, μισούμε, εξαπατούμε, πορνεύουμε...

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: 

H ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΑΒΕΙ;

 

ΣΧΟΛΙΟ: Όπως βλέπετε αγαπητοί συνεχώς προκύπτουν γκάφες είτε από πολιτικούς είτε από δημοσιογράφους που τους εκθέτουν. Η προσπάθειά τους είναι μεγάλη, τόσο μεγάλη που παίρνουν μη αναγκαία ρίσκα. Γιατί;;;;;;;; Ο κόσμος έχει τσιμπήσει, αφού βλέπει τηλεόραση. Γιατί κάνουν τόσα λάθη; Γιατί τόσος πανικός; Κάτι απορίες που έχω βραδιάτικα... Ψάχνουν άλλοθι για το νέο χτύπημα. Και είναι έτοιμοι. Εμείς;;;;


Fake news η είδηση «σοκ» του Ευαγγελάτου με την ακτινογραφία 38χρονου ασθενή με κορονοϊο;
Οι δύο ακτινογραφίες που ανήρτησε στο Facebook ακτινολόγος από το ΚΑΤ και φέρονταν να αποτυπώνουν τη ραγδαία επιδείνωση που προκαλεί ο νέος ιός στους ασθενείς ήταν Fake news;Ιδιώτης κατέθεσε μήνυση για το έγκλημα της διασποράς ψευδών ειδήσεων (fake news) κατά το άρθρο 191 του Ποινικού Κώδικα, με τις «ακτινογραφίες της ντροπής», όπως αναφέρει ο ίδιος στον λογαριασμό του στο Facebook.

Eνώ οι δύο ακτινογραφίες του 38χρονου, ο οποίος είναι καπνιστής και διαβητικός, φέρονταν να έχουν καταγραφεί με 7,5 ώρες διαφορά υπάρχει περίπτωση να πρόκειται για ακτινογραφίες του 2015.

26.9.20

Υπέρ θείας βοηθείας Ευαγγέλου και μητέρας του, Χρήστου και Αναστασίου (τζόγος) και υπέρ αναπαύσεως Ειρήνης (τροχαίο)

 


Δεν προλάβαμε να βάλουμε κάποια ονόματα και ήρθαν κι άλλα. Ο πόνος είναι πολύς, τα ονόματα ατελείωτα. Ας κάνουμε ό,τι μπορούμε.

Ο Ευάγγελος (υπ' αρ. 6 στην κατάσταση προσευχής) παρουσιάζει επιπλοκές στην υγεία του και η διερεύνηση που γίνεται εδώ και καιρό δεν έχει δείξει τα αίτια. Έχει αρκετά επιβαρυμένη κατάσταση και η μαμά του που στέκεται δίπλα του αγόγγυστα (δικός μας άνθρωπος) μας παρακαλεί να βοηθήσουμε κι εμείς με την προσευχή μας. Ας μην την εγκαταλείψουμε. (σημείωση: η μητέρα του βρίσκεται στην κατάσταση προσευχής σε θέση που να μην δείχνω τη σύνδεσή τους)

Μαζί με τον Χρήστο που είχαμε βάλει πρόσφατα στην κατάσταση προσευχής (υπ' αρ. 109) θα ήθελα να προσθέσουμε και τον Αναστάσιο. Το πάθος του τζόγου είναι ένα πολύ καταστροφικό πάθος τόσο για τον "ασθενή" όσο και για το περιβάλλον του. Ο εθισμός είναι σχεδόν αδύνατο να ξεπεραστεί και ανά πάσα στιγμή μπορεί κάποιος να ξανακυλήσει. Φυσικά τα αδύνατα για τους ανθρώπους είναι δυνατά για τον Θεό. Γι' αυτό και χρειάζεται η προσευχή μας. Κατανοώ ότι πολλοί που δεν το έχουν ζήσει στο περιβάλλον τους ίσως να μην έχουν την όρεξη να προσευχηθούν για τέτοιες περιπτώσεις ανθρώπων. Αν δεν το κάνετε γι' αυτούς, κάνετέ το για τους δικούς τους που υποφέρουν από το πάθος αυτό.

Είναι πάντως να απορεί κάποιος με την υποκρισία των εκάστοτε εξουσιαστών - κυβερνώντων. Κόπτονται να μας σώσουν από τον κορωνοϊό, αλλά για τον ΤΖΟΓΟΪΟ ούτε λόγος... ας καταστρέφονται οικογένειες... ΟΠΑΠ, Καζίνο και τόσο άλλα τζογομάγαζα αφήνονται να σκοτώνουν ψυχές... Είναι πολλά τα λεφτά Άρη... 

Υπέρ αναπαύσεως

Να εύχεστε υπέρ αναπαύσεως της δούλης του Θεού Ειρήνης, 35 ετών. Κατέληξε εχθές (τροχαίο ατύχημα) αφήνοντας τρία παιδιά ορφανά από μητέρα.

Ημίονος – Ημίθεος


Γράφει ο π. Στυλιανός Εμμ. Καρπαθίου, Θεολόγος-Ψυχίατρος, Δρ Βιοηθικής

Ένας θορυβώδης πρωτοφανής συναγερμός εδώ και μήνες τείνει να εξουδετερώσει τη ζωντάνια της κοινωνικής μας δυναμικής, σχεδόν σε παγκόσμιο επίπεδο, με αφορμή μια συνήθη ιογενή επιδημία από τον ιό covid-19.

Αποστολικό Ανάγνωσμα Κυριακής Α΄ Λουκά (27/9/20) [Β΄ Κορ. ς΄ 1-10]

 Αποτέλεσμα εικόνας για προσωποληψία

Β΄ Κορ. ς΄ 1-10

Ευαγγελική περικοπή Κυριακής Α' Λουκά (με κήρυγμα)

 


 θαυμαστ λιεία κα ο πρτοι μαθηταί

ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ, ε´ 1 - 11

Κυριακή Α΄ Λουκά: ακολουθία εσπερινού, όρθρου, μουσικά κ.α.

 Î‘ποτέλεσμα εικόνας για Κυριακή Α΄ Λουκά


Κυριακή Α΄ Λουκά


Παρακάτω μπορείτε να βρείτε: την ακολουθία του όρθρου, μουσικά κ.α. για την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2020:

Υπέρ θείας βοηθείας: Ελευθερίας, Αικατερίνης, Μύρωνος, Παναγιώτου, Γεωργίου, Αικατερίνης, Δημητρίου, Γεωργίου και υπέρ αναπαύσεως: Ελένης



Πολύς πόνος γύρω μας. Σήμερα τα αδέρφια μας, αύριο ίσως εμείς. Το επιτρέπει ο Θεός για πολλούς λόγους. Δεν έχει σημασία να τους αναλύσω εγώ και δεν χρειάζεται να το κάνω. Εκείνος ξέρει καλύτερα. Εμείς ας τον εμπιστευόμαστε.

Ένας δικός μας άνθρωπος πονάει, ένας πατέρας που βλέπει την κόρη του (έφηβη) να νοσηλεύεται εδώ και πάνω από ένα μήνα και προβλέπεται να συνεχίσει το επόμενο διάστημα. Είναι άνθρωπος του Θεού και αγωνίζεται, αλλά όπως συμβαίνει με τους αγωνιστές δέχεται και τα πυρά του Διαβόλου... περισσότερα πυρά από αυτά που δεχόμαστε οι περισσότεροι. Μας έχει στηρίξει στο παρελθόν και το σίγουρο είναι ότι θα συνεχίσει να μας στηρίζει όσο το επιτρέπουν οι δυνάμεις του. Οφείλουμε να προσευχηθούμε και για τον ίδιο αλλά και για τους δικούς του: 

Ελευθερία η κόρη

Αικατερίνη η μητέρα

(δεν ανακοινώνω ταυτόχρονα το όνομα του πατρός, κάποια στιγμή θα το προσθέσω στην κατάσταση, αλλά όχι άμεσα. Ο Θεός τον ξέρει καλά...)

Ας προσευχηθούμε για την οικογένειά του και για τον ίδιο ο Θεός να τους δίνει δύναμη να σηκώνουν τον σταυρό τους. Και να μην ξεχνάμε ότι ο Θεός επιτρέπει σε καθένα μας τον σταυρό που μπορεί να σηκώσει. Μεγάλος σταυρός επίσης συνεπάγεται και μεγάλη αμοιβή στο μέλλον είτε το κοντινό είτε το μακρινό...

Η κατάσταση, όμως, των πονεμένων αδερφών μας δεν τελειώνει εδώ...

Ο αδερφός μας Μύρων που βρίσκεται ήδη στην κατάσταση προσευχής  (υπ' αρ. 69, καρκίνος στο ήπαρ) εγχειρίστηκε για δεύτερη φορά εχθές Παρασκευή. Δεν είδα έγκαιρα το μήνυμα, αλλά σημασία έχει έστω και τώρα να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για εκείνον.

Επίσης ας προσευχηθούμε για τους αδερφούς μας: 

Παναγιώτη: κύρωση,  μη αναστρέψιμη κατάσταση, 

Γεώργιο: νέος άνθρωπος με καρκίνο στο νεφρό,

Αικατερίνη: μητέρα με δύο μικρά παιδιά πάσχει από τρία αυτοάνοσα νοσήματα το ένα από τα οποία της προκαλεί φριχτούς πόνους και δεν μπορεί να φροντίσει την οικογένεια της. Εκτός από την κατάσταση της υγείας της έχει να αντιμετωπίσει και τον ψυχολογικό πόλεμο που δέχεται από συγγενικά της πρόσωπα. Έχει πολλή ανάγκη την προσευχή μας! 

Δημήτριο: νέος, ατύχημα με μηχανή, σοβαρός τραυματισμός στα πόδια

Γεώργιο: σοβαρό πρόβλημα στη σπονδυλική στήλη, μπορεί να χρειαστεί επέμβαση.


Τέλος, κοιμήθηκε η αδερφή μας Ελένη 58 ετών η οποία πάλευε με τον καρκίνο επί 10 έτη. Αυτή την ώρα γίνεται η εξόδιος ακολουθία. Ας κάνουμε λίγο κομποσκοίνι, ας διαβάσουμε λίγο ψαλτήρι ή ό,τι άλλο μπορεί ο καθένας.