Ετικέτες

17.9.20

Κυθήρων Σεραφείμ: Είναι χρέος μας να αντισταθούμε σε ό,τι αντιχριστιανικό και αντιπατριωτικό – ανθελληνικό τεκταίνεται

 




...

Αγαπητοί μου αδελφοί,

Εθεώρησα ότι είναι καλόν καί ωφέλιμον εις τήν αρχήν τού νέου εκκλησιαστικού έτους καί εν όψει τών εξελισσομένων καί επιδεινουμένων γεγονότων από τήν εξάπλωσιν τής επιδημίας τού κορωνοϊού καί τών εξαγγελλομένων καθημερινώς νέων μέτρων διά τήν αντιμετώπισίν του, καί ιδιαιτέρως εις τά Σχολεία τής Πατρίδος μας, νά παραθέσω σέ απλή γλώσσα τήν εμπνευσμένη διδαχή τού μεγάλου Αγίου τών καιρών μας, τού Αγίου Νεκταρίου Επισκόπου Πενταπόλεως τού χαριτοβρύτου, διά τόν αληθινό χριστιανό καί διά τήν προσοχή καί επαγρύπνησι, πού πρέπει νά έχη στή ζωή του.

Ο καταιγισμός τών ειδήσεων καί πληροφοριών από τά Μ.Μ.Ε., πού ενίοτε είναι διογκωμένες καί ανακριβείς, δημιουργεί ένα καταθλιπτικό καί μελαγχολικό κλίμα στίς ψυχές τών τηλεθεατών καί τών ακροατών, μέ απώτερο σκοπό νά ζούν μέσα στήν ταραχή, τήν αβεβαιότητα καί τήν ανασφάλεια καί νά παραδοθούν αμαχητί εις τά σκοτεινά καί δόλια νεοεποχικά καί νεοταξικά σχέδια, πού υποκρύπτονται καί οι «εγκέφαλοί» τους καραδοκούν πίσω από όλη αυτή τήν περιπέτεια τής επιδημίας τού θανατηφόρου αυτού ιού.

Ο Κυβερνήτης τής Πατρίδος μας εδήλωσε απεριφράστως ότι η πρό τού κορωνοϊού εποχή αποτελεί παρελθόν καί ότι θά εισέλθωμε πιά «στή νέα κανονικότητα!». Μήπως αυτό σημαίνει ότι θά ξεχάσωμε τήν περίφημη καί περιλάλητη Ελληνορθόδοξη Παράδοσί μας καί θά παρασυρθούμε εις τό καταλυτικό ρεύμα τής Παγκοσμιοποίησης καί τής Νέας Τάξης Πραγμάτων;Αλλοίμονό μας τότε, αδελφοί.

Γιατί τα ΜΜΕ δεν δημοσίευσαν αυτήν την είδηση;


ΓτΧτΠτΑ: Εμείς ποτέ δεν καταλάβαμε από πού τα ΜΜΕ έβγαλαν το συμπέρασμα ότι ο εν λόγω Αρχιμανδρίτης κόλλησε από τη Θ. Κοινωνία ή ακόμη και μέσα στην Εκκλησία και όχι σε κάποιο σούπερ-μάρκετ;


Μάλιστα η ίδια η κρατική τηλεόραση ΕΡΤ έκανε την μεγάλη τιμή στον συγκεκριμένο αρχιμανδρίτη να ασχοληθεί μαζί του, προβάλλοντας με άθλιο και παραπλανητικό τρόπο την είδηση.

Τώρα όμως έχει κυκλοφορήσει νεότερη είδηση, που αναιρεί την πρώτη:

«Σε επαναληπτική διαγνωστική εξέταση για τον Covid-19 (σε Ιδιωτικό Μικροβιολογικό Εργαστήριο) υποβλήθηκε την Τρίτη 01/09/2020 ο Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς μας Μητροπόλεως π. Αλέξιος Κανίνας.

Χθες Τετάρτη 02/09/2020 το αποτέλεσμα της εξέτασης ήταν ΑΡΝΗΤΙΚΟ.

Πάρα ταύτα ο π. Αλέξιος, ακολουθώντας τις οδηγίες των ειδικών Ιατρών, θα ολοκληρώσει τον κύκλο του αυτοπεριορισμού και έπειτα θα επιστρέψει στα καθήκοντά του.».

Γιατί κανένα από τα ΜΜΕ που παραπλάνησαν τον λαό, για να κτυπήσουν την Θεία Κοινωνία, δεν έσπευσε να δημοσιεύει ότι ο ιερέας βρέθηκε αρνητικός στον κορονοϊό και να ζητήσει συγνώμη;

Ύψωση του Σταυρού με τον π. Αντώνιο Στυλιανάκη 13/09/20


Σχολιασμός της επικαιρότητας και Πνευματικές παρεμβάσεις υπό ιατρού Αρχιμ. π. Αντωνίου Στυλιανάκη.

Έρχεται ο Προσωπικός Αριθμός: Τι αλλάζει στην καθημερινότητα των πολιτών

 Έρχεται ο Προσωπικός Αριθμός:  Τι αλλάζει στην καθημερινότητα των πολιτών

Έναν Προσωπικό Αριθμό, αποτελούμενο -τελικώς- από 12 αλφαριθμητικά ψηφία, πρόκειται να αποκτήσουν μέσα στα επόμενα χρόνια οι Έλληνες πολίτες, τον οποίο θα μπορούν να χρησιμοποιούν για κάθε είδους συναλλαγές, αντικαθιστώντας ουσιαστικά τόσο τον υφιστάμενο αριθμό ταυτότητας αλλά και το ΑΦΜ και το ΑΜΚΑ. 

ΚΕΡΚΥΡΑΣ κ.κ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ - "ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΦΟΒΟΥ ΚΑΙ ΥΠΑΚΟΗΣ, ... ΕΜΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ"


Ὁ Ἁρχιεπίσκοπος εἶπε «πρῶτα ὁ ἄνθρωπος».
Ἐμεῖς πιστεύουμε «πρῶτα ὁ Θεός».

Πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης 10 Σεπτεμβρίου 2020 στο Πνευματικό Κέντρο το 18ο Ιερατικό Συνέδριο της Ι.Μ. Κερκύρας, με ομιλητές τον κ. Νικόλαο Ξιώνη, καθηγητή της Δογματικής, της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και τον κ. Σπύρο Χριστόφιλο, Δρ. Νομικής και μάχιμο Δικηγόρο.

Τίτλος του φετινού Συνεδρίου ήταν Αναστοχασμοί και προκλήσεις στην εποχή της πανδημίας”.

16.9.20

Επιστημονικά δεδομένα κατά ή υπέρ χρήσεως μάσκας εξαιτίας Covid-19; του Ιωάννη Κουντουρά, Ομότιμου Καθηγητής Ιατρικής Α.Π.Θ.



 

Ο τύπος της μάσκας και η χρήση της για την προφύλαξη έναντι του Covid-19 αποτέλεσε αντικείμενο ευρείας διχογνωμίας με έντονους τόνους προφορικών αντιπαραθέσεων, χωρίς να γίνεται κατεξοχήν αναφορά σε τεκμηριωμένα σχετικά επιστημονικά δεδομένα και δημοσιευμένα σε έγκριτα διεθνή περιοδικά. Αόριστες προφορικές αναφορές π.χ. σε ΜΜΕ και μάλιστα από «ειδικούς» υπέρ της ευρείας ή μη χρήσης της μάσκας με το πρόσχημα της επιστήμης χωρίς καταγραμμένη επιστημονική τεκμηρίωση εμπεριέχουν σοβαρές ευθύνες εξαιτίας του συνεπαγόμενου δυνητικού καταρράκτη των ζοφερών συνεπειών στην παγκόσμια κοινότητα.

Δερμιτζάκης: Έπρεπε να απαγορευτεί η Θεία Κοινωνία


Σχόλιο: Είναι αυτο-αφορισμένος... όμως εσείς αρχιερείς μας θα τον αφορίσετε και επισήμως;

«Πριν σταματήσουν οικονομικές δραστηριότητες, και κλείσουν επιχειρήσεις πρέπει να σταματήσει η θεία κοινωνία» δήλωσε ο καθηγητής Γενετικής του Πανεπιστημίου της Γενεύης, Μανώλης Δερμιτζάκης, μιλώντας στον ΣΚΑΙ.

Ζορό-φιλοι Αρχιερείς και ιερείς ετοιμάζονται να σας ξανακλείσουν...

 

Ξεκινήσαμε πάλι τα ίδια... Σε γνωστό βλασφημο-κάναλο θέτουν υπό τάπητος το ζήτημα της κατάργησης της μετάληψης (τη λέξη "θείας" φυσικά και την παρέλειψαν). Οι δημοσιογράφοι να ρωτούν όλη την ώρα τους πολιτικούς (του ΣΥΡΙΖΑ ο κ. Σάκης Παπαδόπουλος, γιατρός και του ΚΙΝΑΛ η κ. Νάντια Γιαννακοπούλου) και αυτοί να απαντούν φυσικά ότι μπορεί να μεταδοθεί ο ιός μέσω της λαβίδας... Όταν άλλαζε το θέμα κάποιος πολιτικός αυτοί του επεσήμαναν να ξαναμιλήσει για την κατάργηση της μετάληψης και όταν στο τέλος στρίμωξαν τον βουλευτή της Ν.Δ. κ. Γκιουλέκα, ενώ αυτός προσπαθούσε να αποφύγει την απάντηση, τελικά τον ανάγκασαν να απαντήσει. Ευτυχώς έδωσε το σωστό επιχείρημα ότι αν κολλούσαν οι ασθένειες μέσω της θείας μεταλήψεως θα έπρεπε να έχουν πεθάνει όλοι οι ιερείς που κοινωνούν τόσους ασθενείς με λοιμώδη νοσήματα. Και για το πότε τελείωσε ο χρόνος της εκπομπής και τελείωσε η μετάδοση, δεν το φαντάζεστε...! 

Είχε προηγηθεί η συζήτηση με τον ιατρό Δερμιτζάκη ο οποίος έβαλε λάδι στη φωτιά.

Δείτε εδώ: το βίντεο από το 2:25:00 μέχρι το 2:47:00

Γιατί η Κυβέρνηση θα χάσει τη Μάχη της Μάσκας στα Σχολεία, του Δήμου Γ. Θανάσουλα Δικηγόρου

 


Δήμου Γ. Θανάσουλα Δικηγόρου

Το παραπάνω γράφημα καταγράφει την εξέλιξη των κρουσμάτων και των θανάτων από covid -19 στη χώρα μας. Εύκολα μπορεί κανείς να διαπιστώσει ότι η θνητότητα ( θάνατοι ανά κρούσμα) είναι σήμερα πιο μικρή από ποτέ με 12.734 καταγεγραμμένα κρούσματα ( πολλαπλάσια στην πραγματικότητα)  έναντι 300 θανάτων. Το δεύτερο κύμα των κρουσμάτων δεν ακολουθείται από αντίστοιχο κύμα θανάτων, καθιστώντας τον covid-19 μια ευρέως μεταδιδόμενη νόσο πλην όμως ήσσονος επικινδυνότητας που σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί τα μέτρα που λαμβάνονται σε βάρος των ελευθεριών μας.

Από τους 1000 που κάνουν τον σταυρό τους στην Εκκλησία, μόνο οι 2 τον κάνουν σωστά...

SIMBOLISTICA - CRUCEA

Ιεροκήρυκος Δημητρίου Παναγοπούλου

Όπως σε ένα έγγραφο, όταν δεν αποτυπώνεται σωστά η σφραγίδα, το έγγραφο δεν έχει ισχύ και είναι άκυρο, έτσι και ο σταυρός που δεν κάνουμε σωστά, δεν είναι σταυρός! Πρέπει να γίνεται σωστά! Μέτωπο, κοιλία και στις 2 ωμοπλάτες. Ο σταυρός που κάνουμε, συμβολίζει και την δική μας σταύρωση, την σταύρωση των παθών και του θελήματός μας.

Σχόλια κοσμικῶν διά τήν μάσκα τοῦ Κων/λεως

 


Τοσοῦτον ὑπερέβη τὰ ἐσκαμμένα ἡ μασκοφορία τοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου, ὥστε καὶ ὁ κοσμικὸς τύπος νὰ ἀσκῆ κριτικήν! Ἠγρεύσαμεν δύο χαρακτηριστικὰ σχόλια καὶ τὰ παραθέτομεν. Συμφώνως πρὸς τὴν ἐφημερίδα «Βραδινὴ» τῆς 14ης Αὐγούστου 2020:

Άγιοι Τόποι: Η Ιερά Μονή του Αγίου Γερασίμου Ιορδανίτου χρειάζεται τη βοήθεια μας

 


Αγαπητοί φίλοι και φίλες
προσκυνητές και προσκυνήτριες,

Η συνεχιζόμενη πανδημία έχει επιφέρει πρωτοφανείς επιπτώσεις σε όλους τους τομείς της κοινωνικής μας ζωής τους τελευταίους έξι μήνες και έχει επηρεάσει αναπόφευκτα και τους Αγίους Τόπους.Τα περιοριστικά μέτρα για την μη εξάπλωση της μέχρι στιγμής αδάμαστης νόσου, μας στέρησαν φέτος το ετήσιο προσκυνηματικό μας ταξίδι στην Αγία Γη.

Επιστροφή στο σχολείο: πώς οι ευρωπαϊκές χώρες αντιμετωπίζουν το COVID

 Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει τέτοια εμμονική αγιοποίηση της μάσκας. Γενικά πρόκειται για ένα μέτρο που οι άλλες χώρες λίγο ή πολύ αποφεύγουν



(Reuters) - Τα σχολεία σε όλη την Ευρώπη ανοίγουν ξανά καθώς τελειώνουν οι καλοκαιρινές διακοπές και οι κυβερνήσεις επιμένουν στους μαθητές να επιστρέψουν στην τάξη μετά από μήνες διαδικτυακής μάθησης εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19.
Οι χώρες ακολουθούν διαφορετικές προσεγγίσεις για την ελαχιστοποίηση της μετάδοσης στα σχολεία, όπως περιγράφεται παρακάτω:

15.9.20

Τα νέα μέτρα στην Αττική: Μάσκες σε δουλειές και πλατείες - Κλείνουν για 14 μέρες τα κέντρα διασκέδασης



Όπως ανακοίνωσε ο Νίκος Χαρδαλιάς, τα μέτρα στην Αττική είναι τα εξής:

Λιποθυμίες παιδιών από την πρώτη μέρα σε όλη την Ελλάδα

 

Σχόλιο: Οι λιποθυμίες θα πάνε σύννεφο... και πού να δείτε τί θα γίνει τον χειμώνα λόγω της κακής χρήσης της μάσκας από όλους μας... Τα θέλουμε και τα παθαίνουμε...


Η πρώτη σχολική χρονιά σε συνθήκες κορονοϊου μόλις ξεκίνησε και αναμένεται να είναι μια δύσκολη χρονιά.

Σήμερα, μέρα αγιασμού αλλά και παγουρίνου, οι μαθητές έβαλαν τη μάσκα τους και πήγαν στο σχολείο. Οι γονείς είναι διχασμένοι για το κατά πόσο τα παιδιά θα πρέπει να φοράνε μάσκα ή όχι στο σχολείο. Είναι επικίνδυνη τελικά η μάσκα για ένα μικρό παιδί;

Μαρτυρίες στα social media μιλάνε για λιποθυμίες μαθητών σε πολλά σχολεία της χώρας. Στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ζακύνθου, στο 16ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας, στη Νέα Σμύρνη μαθητής πρώτης γυμνασίου, στον Ευοσμο και σε άλλες περιοχές. Μάλιστα στο 1ο Δημοτικό σχολείο Καστοριάς αναφέρθηκε ότι λιποθύμησαν 3 μαθητές.

Φτάσαμε στο απόγειο της «δημοκρατίας»: Οι διαδηλώσεις γονέων να διώκονται ποινικά!


    Ελευθέριος Ανδρώνης

«Νομίζεις πως θα έχεις για πολύ καιρό ακόμα την δυνατότητα να διαδηλώσεις; Ξανασκέψου το!», είχαμε προειδοποιήσει έγκαιρα γι’ αυτά που έρχονται από τον περασμένο Ιούνιο. Και να που ήρθαν. Να που είναι εδώ.

Άμεση εισαγγελική παρέμβαση του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης προκάλεσε η διαδήλωση που διοργανώθηκε την Κυριακή το απόγευμα, ενάντια στη χρήση μάσκας στα σχολεία. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, θα διερευνηθεί μεταξύ άλλων (!) το αδίκημα της διέγερσης σε διάπραξη εγκλημάτων(!).

Ναομαχία: η νέα αίρεση... Σημαντικό άρθρο του π. Βασιλείου Βολουδάκη με περιστατικά από το βίο του Αγίου Παϊσίου



Ὁ κ. Μητσοτάκης μετὰ τῆς συμβίας καὶ τοῦ πρωτοτόκου αὐτοῦ διὰ θρησκευτικὸν τουρισμὸν εἰς τὴν Ἱ. Μ. Τζαγκαρόλων, λειτουργοῦντος τοῦ Θεοφ. Δορυλαίου κ. Δαμασκηνοῦ (15.08.2020). Ἐπίκαιρον τὸ σύνθημα «μὲ ψάλτη κολλάει, μὲ Πρωτοψάλτη δὲν κολλάει»… Ἡμέρα γὰρ τῆς Πανσέπτου Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου ἐφόρεσε μάσκα, διότι «ἄλαλα τὰ χείλη τῶν ἀσεβῶν»!

Συγκλονιστικὰ περιστατικὰ τοῦ Ἁγίου Παϊσίου κονιορτοποιοῦν
τὰ ἐπιβληθέντα εἰς τὴν Ἐκκλησίαν μέτρα!

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ «ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΟΡΘΟΥ»
ΩΔΗΓΗΣΕΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΝΑΟΜΑΧΙΑΝ!

Ὑπερβαίνει καὶ τὴν αἵρεσιν τῆς Εἰκονομαχίας ἡ σπερμολογία ὅτι οἱ Ἱ. Ναοί μας,
ὅπου κατέρχεται ὅλος ὁ Τρισήλιος Οὐρανός, εἶναι τόποι διαδόσεως μολυσμοῦ καὶ ἀσθενειῶν!

Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Βασιλείου Βολουδάκη

Φιάσκο με τις μάσκες στα σχολεία: Ήταν τεράστιες & άχρηστες! - Κυβέρνηση: «Ασάφεια στις προδιαγραφές»!

Άχρηστες μάσκες πλήρωσαν οι Έλληνες φορολογούμενοι, καθώς όπως παραδέχθηκε η κυβέρνηση δια της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Υγείας που παραδόθηκαν στα παιδιά στα σχολεία, ήταν.. τεράστιες και δεν χρησίμευαν σε τίποτα, ενώ έκλειναν και τα μάτια των παιδιών.

Σύμφωνα την κυβερνητική παραδοχή «μια ασάφεια στη διατύπωση για τις διαστάσεις που θα πρέπει να έχει η μάσκα ήταν ο λόγος για τον οποίο έγινε το λάθος». Ποιος πληρώνει το «λάθος»; Ο Έλληνας φορολογούμενος, ενώ φυσικά αποδομείται στην βάση του το επιχείρημα περί «προστασίας» από τον κορωνοϊό!

Παγώνη – Βόβολης: Debate στον ΑΝΤ1 για την χρήση μάσκας στα σχολεία

Ο Φαίδων Βόβολης Στην Εκπομπή Του Γιώργου Τράγκα (11-09-20)

Ο Φαίδων Βόβολης Στην Εκπομπή Του Γιώργου Τράγκα
Σχόλιο: 20 λεπτά που βάζουν ταφόπλακα στα επιχειρήματα της Κυβέρνησης. Το θέμα είναι τί κάνουμε εμείς... Για άλλη μια φορά μας πιάνουν στον ύπνο!
O καρδιολόγος Φαίδων Βόβολης αποκαλύπτει με στοιχεία το φόβο που προσπαθούν να σπείρουν στην κοινωνία.

Λυπάμαι, αλλά αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ. Δεν μπορούμε να δουλέψουμε έτσι.

Αύριο στα σχολεία έχουμε αγιασμό. Η ημέρα αυτή είναι για όλους μας πάντα ξεχωριστή και χαρούμενη. Είναι η πρώτη χρονιά σε όλα αυτά τα χρόνια που διδάσκω που ξεκινάμε άσχημα. Με εκνευρισμό, στρες, αγωνία, ανησυχία και μία άνευ προηγουμένου και άνευ λόγου και αιτίας πίεση. Μέσα σε 48 ώρες το Υπουργείο μας έχει βομβαρδίσει με ένα εκατομμύριο πράγματα, τα οποία αντί να στείλει εγκαίρως επέλεξε να το κάνει την τελευταία στιγμή.

Ελένη Παπαδοπούλου

Θυμάται να μας πει για τον αγιασμό στις 2 η ώρα το μεσημέρι την Παρασκευή, όταν κλείνουν τα σχολεία και ήδη είχαμε ενημερώσει τους γονείς, θυμάται μέσα στο ΣΚ να φωνάξει τους δ/ντές να πάρουν τις μάσκες, μας έχει μετατρέψει σε προθάλαμους νοσοκομείων με κάτι οδηγίες ό,τι να’ναι, κάθε τρεις και λίγο ανακοινώνει κάτι καινούριο, συστήνει επιτροπή για τα σχολεία, κάνει έναν από εμάς υπεύθυνο COVID, λες και εμείς είμαστε γιατροί, ο οποίος θα εκπαιδεύσει και τους υπόλοιπους εκπαδευτικούς σε αναγνώριση συμπτωμάτων COVID, στέλνει κάτι προγράμματα με συνεχόμενα δίωρα με μάσκες και λιγότερα διαλείμματα και ως κερασάκι στην τούρτα έρχεται και χαρτί από την εισαγγελία να ειδοποιούμε την αστυνομία, αν υπάρξει αρνητής.

Λυπάμαι, αλλά αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ.

Πότε επιτέλους θα ξυπνήσουν οι Αρχιερείς μας;



Τις προηγούμενες μέρες διοργανώθηκαν δύο συναυλίες. Στις 11 Σεπτεμβρίου μια συναυλία στο Ηρώδειο από τον διεθνώς καταξιωμένο Έλληνα τενόρο Μάριο Φραγκούλη, την οποία παρακολούθησαν 2.000 άτομα και στις 12 Σεπτεμβρίου η συναυλία της τραγουδίστριας, Νατάσας Θεοδωρίδου στο Κατράκειο θέατρο στη Νίκαια, με τουλάχιστον 3.000 θεατές. Οι διοργανωτές διαβεβαίωσαν οτι έλαβαν όσα μέτρα είχαν κριθεί κατάλληλα.

ΠΕΘ: Τα μεταβατικά βιβλία των Θρησκευτικών που δεν συμμορφώνονται με τις αποφάσεις του ΣτΕ, ενέκρινε η Ιερά Σύνοδος!





ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τα μεταβατικά βιβλία των Θρησκευτικών

που δεν συμμορφώνονται με τις αποφάσεις του ΣτΕ,

ενέκρινε η Ιερά Σύνοδος!

ΚΕΔΕ: Διακόπτεται η παραγωγή μασκών για τους μαθητές μετά το σάλο για τις διαστάσεις τους

 



Σχόλιο: Μας έχουν πείσει ότι ξέρουν τί κάνουν....


Με αφορμή το θέμα που προέκυψε με το μέγεθος συγκεκριμένου αριθμού μασκών η ΚΕΔΕ ζήτησε από τους αναδόχους του διαγωνισμού να σταματήσουν την παραγωγή τους, επανεκκινώντας τη με βάση τις νέες προδιαγραφές που θα αποσταλούν από το υπουργείο Υγείας.

Πώς σχετίζεται η Εκατονταπυλιανή με την Ύψωση του Τιμίου Σταυρού

Στο Πανηγυρίζον Ιερό Προσκύνημα της Παναγίας της Εκατονταπυλιανής Πάρου χοροστάτησε στον Όρθρο, ιερούργησε και ευλόγησε τους προσφερθέντες Άρτους επί τη εορτή της Παγκοσμίου Ύψωσης του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Παροναξίας κ. Καλλίνικος σήμερα, Δευτέρα 14-9-2020.

14.9.20

Η Διαπαιδαγώγηση των παιδιών κατά τον Άγιο Παΐσιο

Η Διαπαιδαγωγηση των παιδιων κατά τον Γέροντα Παϊσιο / Μητροπολίτης Λεμεσού  Αθανάσιος | Πεμπτουσία 

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ – Η Διαπαιδαγώγηση των παϊδιών κατά τον Γέροντα Παϊσιο / Ομιλεί ο Πανιερώτατος Μητροπολίτης Λεμεσού κ. Αθανάσιος.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ:

Θα ζήσουμε θαύματα μεγάλα και σήμερα και αύριο που θα έρθουν οι μεγάλες δοκιμασίες

 

Μητροπολίτου Μόρφου κ. Νεοφύτου

Ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας

Στις 13 Οκτωβρίου 1998 δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο νόμος 2645/1998, με τον οποίον καθιερώθηκε η 14η Σεπτεμβρίου ως ημέρα εθνικής μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας από το τουρκικό κράτος.

Ένα σπάνιο φιλμ από το αρχείο του Διεθνούς Κινήματος Ερυθρού Σταυρού και Ερυθράς Ημισελήνου (ICRC) μας πάει πίσω στον Σεπτέμβριο του 1922, στο λιμάνι του Πειραιά.

Αποστολικό ανάγνωσμα (14 Σεπτεμβρίου: της Υψώσεως του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού)

 Αποτέλεσμα εικόνας για προσωποληψία

Σχόλιο: Αξίζει να μελετήσουμε προσεκτικά το σημερινό Αποστολικό ανάγνωσμα. 
Φαίνεται τόσο επίκαιρο!

Ὁ λόγος γὰρ ὁ τοῦ σταυροῦ τοῖς μὲν ἀπολλυμένοις μωρία ἐστί, 
τοῖς δὲ σῳζομένοις ἡμῖν δύναμις Θεοῦ ἐστι.
γέγραπται γάρ· ἀπολῶ τὴν σοφίαν τῶν σοφῶν...

... ἡμεῖς δὲ κηρύσσομεν Χριστὸν ἐσταυρωμένον, 
Ἰουδαίοις μὲν σκάνδαλον, Ἕλλησι δὲ μωρίαν...

Α΄ ΚΟΡ. 1, 18-24

«Φτάνει να κάνουμε μόνο προσευχή για να έρθη γαλήνη στην Eκκλησία ή πρέπει να κάνει και κάτι ἄλλο ο λαός»;

 Αρχ. Ιερων. π. Αυγουστ


Ἀπαντήσεις σε ἀπορίες ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτη, σὲ στελέχη τῶν κατασκηνώσεων του, στὴν Πρώτη Φλωρίνης, στὶς 4-8-1994, ἕνα χρόνο μετὰ ἀρχίσουν τὶς πιέσεις, για νὰ ὑποβάλλει τὴν παραίτησή του καὶ νὰ γίνη μητροπολίτης ὁ π. Θεόκλητος!
ΕΡΩΤΗΣΗ: «Φτάνει να κάνουμε μόνο προσευχή για να έρθη γαλήνη στην Eκκλησία ή πρέπει να κάνει και κάτι ἄλλο ο λαός»;